Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schuur_ schreef:Mijn lijstje om te checken voor Black Friday
Broek RVRC Pro van Revolution Race
Handschoenen van Revolution Race
Google TV (is nu 49,99 ipv 69,99 euro maar ik wil toch even afwachten)
Ariat Fatbaby, een bepaald model, nu 120 euro bij Agradi maar ik wacht af
Verder mijn dingen die ik altijd nodig heb, supplementen van Holland & Barret, skincare..
Ook ga ik nog wat rondsurfen op mijn standaard sites zoals Ariat, Carhartt en Uniqlo en waarschijnlijk ultiem teleurgesteld zijn over de aanwezige kortingen. Van Ariat ben ik dat al
tirzasarah10 schreef:lailapri schreef:equi davino is gestart met de black friday deals. Oa ps of sweden tot 60% korting. Net een rondje gedaan, keuzestress!
Als je hier keuze stress heb moet je maar niet horselet gaan bekijkenzie veelal dezelfde dingen maar bij horselet zijn ze goedkoper
Oo en horslet haalt je keuze stress weg door gewoon vaak meer korting te geven als 4 dekjes neemt ofo. Moeten ze wel net je maat hebben en dat hen ik bij de site die jij noem niet gecheckt
tirzasarah10 schreef:lailapri schreef:equi davino is gestart met de black friday deals. Oa ps of sweden tot 60% korting. Net een rondje gedaan, keuzestress!
Als je hier keuze stress heb moet je maar niet horselet gaan bekijkenzie veelal dezelfde dingen maar bij horselet zijn ze goedkoper
Oo en horslet haalt je keuze stress weg door gewoon vaak meer korting te geven als 4 dekjes neemt ofo. Moeten ze wel net je maat hebben en dat hen ik bij de site die jij noem niet gecheckt
Cynthia82 schreef:Ik ben op zoek naar een witte Apple Magic Mouse 2021. Normale prijs ligt rond de €85,- Bij Media Markt is hij nu €69,-
Ik hoor het graag als jullie een nog betere deal voorbij zien komen
Scum schreef:Cynthia82 schreef:Ik ben op zoek naar een witte Apple Magic Mouse 2021. Normale prijs ligt rond de €85,- Bij Media Markt is hij nu €69,-
Ik hoor het graag als jullie een nog betere deal voorbij zien komen
Op Amazon ook 69, misschien dat hij daar nog zakt?
https://www.amazon.nl/Apple-MK2E3Z-A-Ma ... B09BV7YYG3
Damelza schreef:ik ben eigenlijk opzoek naar een macbook, zijn daar nog mooie kortingen voor?