Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 19:49

Over eten gesproken, ik durf het bijna niet te zeggen als Belg, ben bang het land uit gezet te worden of lijfstraffen te ontvangen.... Maar chocolade met drop is echt mijn ultieme verslaving. En niet e verkrijgen hier om duistere redenen...

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 19:51

Oeh ja doe mij ook maar een pakket vol met sushi, zalig!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 20:12

Riep er iemand sushi? Altijd lekker vooral hier in de buurt de sushi van Eddy. Sowieso is goed en lekker eten echt genieten. Sta zelf dan ook graag in de keuken. Zoek nog een goed Grieks kookboek sowieso zijn kookboeken leuk om te krijgen.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 20:16

SUSHI <3

En spelletjes zijn hier ook een top! Heb er best wel wat dus zal ook eens een lijstje maken met wat ik al heb of wat mij juist leuk lijkt nog te hebben :j
Drank spellen zijn ook heel welkom :P
Heb ooit zelf drank bordspellen gemaakt maar die zijn overleden na veel gebruik :+

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 20:21

Stef stuntpiloooooooot

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 20:24

Sushi hoef je me niet voor wakker te maken. Ben wel met vriendinnen eens bij een sushi restaurant geweest en wel alles geproefd en viel me erg mee. Gelukkig waren er ook een heleboel andere lekkere hapjes die je kon bestellen.

Wat een leuke site van de flying tiger, die kende ik nog niet.

Ik heb nu Hema reclame in beeld :+ met bruisballen. We hebben tegenwoordig een heel fijn bad, dus wellicht vind ik iets voor in bad ook wel een goed idee. Moet t wel beetje geschikt zijn voor een gevoelige huid.

Game of Thrones vond ik toch wel een gave serie. Terwijl dat normaal mijn genre niet is. T is wel echt gaaf in elkaar gezet. We kijken nu House of the Dragon, maar nog niet verder gekomen dan de 1e aflevering. Ben benieuwd naar de rest.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 20:34

Oh bruisballen <3 maar ik hen dus géén bad thuis. Heel soms ga ik wel eens bij mijn ouders in bad liggen. Of bij mijn zus. En als manlief en ik een weekendje weg gaan zoek ik altijd een accomodatie met bad uit :))

Sushi vind ik wel lekker op zijn tijd. Poke bowls ook. Maar tapas of Indonesisch vind ik ook heeeeel lekker. :* eten sowieso. _O-

Alcohol wordt hier niet gedronken, maar iets leuks alcoholvrij is wel altijd welkom! Looooove rose lemonade of een goeie kombucha op zijn tijd.

Geuren voor geurkaarsen ben ik nogal kieskeurig in. (Perzik, vanille en de bosvruchten/appelkaneel van Airwick zijn oké.) Kies vooral geen lavendel, dank uuuu :)F

En iets lekkers voor het verzorgpaard is altijd welkom! /3

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 20:37

Hier in Arnhem ga ik altijd naar Matsuzaka in Arnhem en omgeving, vind ik dit persoonlijk toch wel echt de beste sushi. Die all you can eat sushi tenten halen het daar niet bij. Buddha in Velp is dan nog wel prima. Mij kan je echt wel wakker maken voor sushi!

Mijn vriend werkt bij een import bedrijf voor kerstversiering en decoraties. Zij verkochten ook van die sushi kerstversiering haha. Super grappig! Mag ook paar keer per jaar door het magazijn heen en dozen vullen met allemaal kerstspullen voor een klein bedrag.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 20:39

Hier ook geen bad helaas. Douchespul ben ik wel vrij kritisch op. Geinige kerstbal vind ik leuk!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 20:40

Eindelijk even tijd om mijzelf voor te stellen :)

Ik ben Jessica, 44 jaar, getrouwd en naast een zoon hebben we ook nog een aantal dieren.
2 honden, een chihuahua, een Duitse dog en onze oude heer, een Maine Coon van inmiddels 15 jaar oud.
Verder nog 2 paarden die in pension staan. 1 is een dure grasmaaier en de ander is haar zoon waar ik sinds eind mei actief mee start.

Ik hou van thee zolang het maar geen groene thee is, gek op warme chocolademelk met mini marshmallows, kerst, Disney. Verder vind ik een wat Scandinavische stijl van wonen erg mooi. Veel hout, groen en licht <3

Flops voor mij zijn waxinelichtjes en houdertjes (heb ik al teveel volgens mij man) :o en snacks voor de beestjes want die zijn erg kieskeurig.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 20:52

Hier ook gewn glitters, paar maanden later vond ik ze nog.

Ook geen bad helaas

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:03

Flying_Angel schreef:
Hier ook geen bad helaas. Douchespul ben ik wel vrij kritisch op. Geinige kerstbal vind ik leuk!

Deze kwamen vorig jaar voorbij := .

Afbeelding

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:13

Oké, die is te erg! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:14

Sorry, pagina 19 en mezelf nog niet voorgesteld, dus even een kort voorstellen en later deze week zal ik dan beter reageren en tops en flops geven. Dit ook de reden wel even getwijfeld heb om mee te doen, vond de afgelopen jaren super leuk maar niet actief op Bokt dus vind dat wel vervelend voor degene die mij heeft. Ik ga echt proberen hier lekker mee te kletsen!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-12-23 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:18

Flying_Angel schreef:
Oké, die is te erg! :oo

Dan zal ik me inhouden voor je haha.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:20

Ohja, een flop hier is dingen met zoetstoffen, ben ik net weer achter gekomen, krijg ik enorme buikpijn van :(

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:51

Wauw wat gaat het hard hier!

Sushi vind ik heerlijk en mijn man gelukkig ook, heb zelfs een Blond servies (de Aziatische) die ik eigenlijk alleen maar gebruik als we sushi eten.
Spelletjes vind ik ook leuk, vooral de coöperatieve of van die grappige spellen waar je verder weinig bij na hoeft te denken, zoals exploding kittens.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:51

Exploding kittens? :oo :=

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:56

Jaaah,leuk spel idd!
Heb ik mijn vriend vorig jaar cadeau gegeven :)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:58

Banjer schreef:
Exploding kittens? :oo :=

Ja! Super grappig kaartspel waar je om de beurt een kaart op gooit en alle kaarten hebben een andere functie (waarvan mijn favoriet de ‘nope’ is, lekker iemand anders actie blokkeren) en je hebt dus ook kittens… die exploderen… en dan heb je verloren…
Via Google kun je vast een betere uitleg vinden, maar het is redelijk simpel, snel te spelen en super grappig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:59

Judith_ schreef:
Over eten gesproken, ik durf het bijna niet te zeggen als Belg, ben bang het land uit gezet te worden of lijfstraffen te ontvangen.... Maar chocolade met drop is echt mijn ultieme verslaving. En niet e verkrijgen hier om duistere redenen...

Jaaa. Drop chocolade medestander. Het is pas sinds kort een ding in Nederland. Maar zó duur :o (maak je me dus wel blij mee, vooral die met kokos of kaneel :D ). Koop het nu dud alsnog niet.

Maar heb me er mijn halve leven gek naar moeten zoeken om vervolgens voor gek verklaard te worden. Bij de lidl hadden ze een poos repen met salmiak kristallen. Die vielen echt alleen in de smaak bij mij, volgens mij.

Volgens mij is hier mijn liefde voor scandinavië ontstaan :') liefde gaat door de maag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 22:01

Idd echt een aanrader exploding kittens.. of unstable unicorns :D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 22:08

Klinkt best eng… *gaat Livia en Buddha nog maar eens extra knuffelen* := :))

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 22:08

Exploding kittens vind ik geweldig maar heb die zelf nog niet, dus dat is zeker een top :j

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 22:53

Baaaaah sushi dat is echt een no go net als koffie
Ik las iets over badschuim ik heb helaas geen bad dus dat word hem niet