Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Ik heb zojuist een baan aangeboden gekregen én zojuist een leuk sollicitatie gesprek gehad.
En nu ben ik bang dat ik straks moet kiezen of dat ik 1 straks te lang uitstel en ze me niet meer willen.
Of dat ik de eerste afzeg en dat de 2e me toch niet wil hebben..
fleurtjeuh schreef:fleurtjeuh schreef:Ik heb zojuist een baan aangeboden gekregen én zojuist een leuk sollicitatie gesprek gehad.
En nu ben ik bang dat ik straks moet kiezen of dat ik 1 straks te lang uitstel en ze me niet meer willen.
Of dat ik de eerste afzeg en dat de 2e me toch niet wil hebben..
Update, ik heb zojuist de 2e baan ook aangeboden gekregen en daar heb ik dinsdag een 2e gesprek mee![]()
En ik voel me super banketstaaf dit te delen als ik zie dat andere mensen geen baan kunnen krijgen omdat ze lichamelijk niet 100% in elkaar zitten of misschien mentaal moeite hebben om een fulltime baan te hebben... En dat vind ik stom..
Iedereen zou ergens iets moeten kunnen vinden waar ze zich kunnen inzetten als ze dat willen
Iloveiswan schreef:Jessica_1998 schreef:Dat het cbr een vreselijke organisatie is die alleen maar geld wil vangen.
Met de nieuwe regels van september is het niet eens meer te doen om normaal examen te doen. Fijn om te weten dat als je zakt je gewoon 15 weken mag wachten tot er weer plek is
Ik las het ook. Maar is gelukkig pas bij 2e keer.
Ik ben al meer dan maand klaar voor examen. En die is pas in oktober![]()
Kost mij zoveeel extra lessen dit echt niet leuk meer. Potje van 2000 is bijna op