Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 19:23

Ja, mijn haar is van lengte tot mijn bh bandje naar kort gegaan. T komt nu net over mijn oren. Dus ik geloof wel dat dit telt als een drastische wijziging XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 19:28

Ja ff selfie maken en erbij vermelden dat die recent is :j

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 19:32

Vjestagirl schreef:
Ik zit erover te denken om n bumble account aan te maken, maar ik heb heel recent (lees: 1,5 week geleden) m'n haar afgeknipt en ik heb nog geen enkele foto met m'n nieuwe kapsel...

Bumble is echt niets. Dan heb je een betere kans op Happn.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 19:32

Vjestagirl schreef:
Ja, mijn haar is van lengte tot mijn bh bandje naar kort gegaan. T komt nu net over mijn oren. Dus ik geloof wel dat dit telt als een drastische wijziging XD

Misschien kunnen we die foto beter eerst hier even beoordelen :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 19:35

Oh ik vind Bumble wel prima! Werkt fijner dan Happn, vind ik.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 19:42

Winged schreef:
Marocje schreef:
Wauw. Ik had een match en wilde het gesprek beginnen, krijg ik een melding van Tinder: ‘Niet zo snel -je match zou dit taalgebruik respectloos kunnen vinden, weet je zeker dat je het wil sturen?’

Ik begon gewoon met Hey!
:')

_O- errug!

Ik zag een tijdje terug een leuke vent op de gang van 't kantoor lopen. Bleek gelukkig geen collega.. Maar nu wel gematched op tinder. Vet leuk gesprek. gaat hij voor bijna 3 maanden op reis. -O-

Heb ik eens een vent die wel leuk is en babbelt }:0 }:0 }:0 }:0 }:0 }:0 }:0 }:0 }:0 }:0 }:0

Ahh, maar gewoon contact houden? Drie maanden is niks dus wellicht daarna eens echt afspreken wanneer de klik er nog is..

MarjanB schreef:
Janderegelaa ik weet niet of ik het wil weten _O- ik associeer jou met lasers en niet met een wild sex leven :')

Maar goed marocje had ik t ook nooit van verwacht zo rustig als ik dr ken.

capopjekop schreef:
<<) Stille wateren hebben diepe gronden

:') _O- die zin heb ik dus echt vaker gehoord! Maargoed, tegenwoordig niet zo stil meer dus (en heb jou ook al ruim een jaar niet gezien toch Marjan? Toen was ik sowieso wel rustiger en niet zo losgeslagen := )

Relaxed schreef:
Ik had dus via happn een match en bleken elkaar al meer dan 100x tegengekomen te zijn. Dus ik stuur berichtje met hey buurman. Reageert hij ruim een dag later met hey en als je zo dichtbij woont kun je ook wel bakkie komen doen. Dus ik geef aan dat ik wel van snel afspreken ben, maar niet zo snel en zonder dat ik iets van hem weet. Stuurt ie nogmaals zijn profieltekst (alsof ik niet kan lezen :roll: ) en de vraag wat ik nog meer van hem wil weten en op welk onderwerp ik de diepte in wil gaan.. Nou laten we idd een eenzijdig interview houden en toon zelf vooral nul interesse :+

Dat wordt dus geen bakkie met de buurman :')

Oh zo irritant! Zelf banketstaaf ik ook veel over mezelf, maar gister dus iemand die complete teksten over zichzelf klaar had staan om te copy/pasten.. nooit meegemaakt. Ik wees hem af omdat ik liever gewoon in gesprek ga ipv een compleet boekwerk over iemand te krijgen.. Gaf ie aan dat ie ook wel gewoon kon chatten, maar vroeg ie alsnog naar de bekende weg en banketstaaf weer over zichzelf. Nogmaals en nu duidelijk gestuurd geen interesse te hebben, krijg ik een bericht met een hartje en dat ie altijd op me zal blijven wachten.. :oo := _O- :evaw:

Berdien schreef:
Klinkt heel gezellig Relaxed :=

Marocje op zoek naar een vrouw voor erbij? :D

Is je haar heel drastisch gewijzigd Vjestagirl? Anders is een selfie zo gemaakt toch?

Jep. Met 1 sekspartner zoeken we sowieso een vrouw erbij (maar had gezegd dat hij die beter kan zoeken) maar lijkt me toch ook ideaal een leuke vrouw te leren kennen waarmee ik lekker samen op pad ga.. vrijwel al mijn sekspartners zijn wel in voor een trio mvv, dus ideaal. Het stel waar ik al mee date zoeken er geen man bij en zij date ook niet apart, dus dat is geen optie.

Vjestagirl schreef:

Dat is idd wel heel anders, maar selfies pakken soms ook leuk uit? Heb je alleen wel meteen close up..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 00:16

Marocje schreef:
Berdien schreef:

Marocje op zoek naar een vrouw voor erbij? :D

Jep. Met 1 sekspartner zoeken we sowieso een vrouw erbij (maar had gezegd dat hij die beter kan zoeken) maar lijkt me toch ook ideaal een leuke vrouw te leren kennen waarmee ik lekker samen op pad ga.. vrijwel al mijn sekspartners zijn wel in voor een trio mvv, dus ideaal. Het stel waar ik al mee date zoeken er geen man bij en zij date ook niet apart, dus dat is geen optie.

En inmiddels een hele leuke match waarin we dus echt hetzelfde lijken te zoeken.. niet verwacht zo snel! :):)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 15:55

janderegelaa schreef:
capopjekop schreef:
<<) Stille wateren hebben diepe gronden

Live life to the max… ;)

Haha groot gelijk, ik zal vast de helft nog niet weten van wat je allemaal hebt uitgespookt hebt de laatste jaren.
Maar toch zou ik het leuk vinden als je ook eens een blijvertje vindt ;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 13:32

Vjesta: da's inderdaad een flinke verandering :D
Relaxed: daar heb je inderdaad helemaal niks aan

Hier nog steeds contact gelukkig :D Dit wordt over 11 weken een groot feest of een domper _O- Maar tot nu toe is het gelukkig helemaal leuk. En ook inzet van beide kanten om contact te hebben. Maakt dat leeftijdsverschil (ik ben een stukkie ouder) ook weer goed :))

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 15:24

Ouder, als vrouw zijnde vijd ik soms nog best lastig... ik had laatst sjans met een gozer van 22. Alles leuk en wel, maar ik ben 30. Het voelde gewoon niet goed. Ik ging me ook afvragen hoe mannen van 30 dat doen, wat daar nou de lol aan is, zo'n jong ding :')

Ik heb van het weekend een leuke date gehad.en we zijn een 2e date aan het plannen. Voor de verandering eens geen drama. Hij was een beetje nerveus in het begin en ik ook. Uiteindelijk super veel gelachenen voelde goed en relaxed. Goede eerste indruk iig. :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 15:51

22 zou ik ook lastig vinden. Hier zit bijna 7 jaar tussen (ik ben 33). Maar da's nog wel een beetje dezelfde levensfase. Ach, allemaal maar zien hoe dit gaat lopen :+

Beetje nerveuze kriebels zijn vaak wel gezond :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 15:52

Grappig, hier was ik ook altijd van het niet jonger dan ikzelf. Volgende week alweer 1 jaar samen, we schelen 5.5 jaar (afgelopen feb 28 en ik word in augustus 34).

Ik merk er eigenlijk bar weinig van, hoogstens wat meer energie :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 15:57

Jonger wilde ik ook nooit, kijk een of twee jaar is natuurlijk wat anders. Maar iemand van 20 terwijl ik 24 was wilde ik niet. Nu samenwonend met een oude vent van bijna 32 haha. Is 6 jaar ouder (ook op de grens).

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 15:58

Het is vaker zo dat de man ouder is dan de vrouw. Dus voor jou vind ik het niet zo heel erg gek Ailill?

Als 'oudere vrouw' krijg je toch wel al snel de vraag 'hoe en wat met kinderen?'
Ik weet nog steeds niet of ik uberhaupt kinderen wil :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 16:04

Ik heb wel eens een jaar of 10 jonger gescharreld maar nooit serieus gedate.
Denk ook niet dat dat mentaal zou werken.

Dat was in mijn date tijd ook een ding idd winged, in mijn ervaring waren mannen daar erger in dan ik :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 16:23

Bij mij worden ze alleen maar ouder :') Ex was 7 jaar ouder, huidige vriend 8. Goed, nu tijdelijk 9 maar dat is alleen maar zo tot ik jarig ben.

Wij gaan eind mei voor het eerst samen op vakantie. Acht dagen Schotland, zó veel zin in! Het hele bedenken, uitstippelen en boeken ging zoveel makkelijker dan met de ex. Dat was altijd gedoe, discussies tot zelfs ruzie. Hoe ik dat toch 3,5 jaar heb volgehouden..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 17:50

Winged schreef:
Het is vaker zo dat de man ouder is dan de vrouw. Dus voor jou vind ik het niet zo heel erg gek Ailill?

Als 'oudere vrouw' krijg je toch wel al snel de vraag 'hoe en wat met kinderen?'
Ik weet nog steeds niet of ik uberhaupt kinderen wil :+
Hier beide man :)

Ik snap je punt overigens wel. Toevallig hier wel een kinderwens, ik wil het geen ding(etje) tussen ons noemen, misschien een beetje een praktisch bezwaar?

Hah fijn om te horen Berdien! Hier inmiddels de 3e vakantie geboekt! Hij komt uit de reisbranche, ik hoef enkel te kiezen en geld overmaken :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 17:58

Laatst een leuke jongen/man ontmoet maar hij is 26. En heeft een vriendin. Dus uiteraard verder niks mee gedaan. Maar ik was verbaasd over mezelf want ik heb serieus in jaren (zeker 10 jaar) niet een man ontmoet die ik leuk vond. Ik was serieus even door de war. Gewoon een man ontmoeten waar ik langer dan 5 minuten mee zou willen praten. _O-
Maar goed, te jong en bezet dus…..

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 18:35

Peelie schreef:
Ouder, als vrouw zijnde vijd ik soms nog best lastig... ik had laatst sjans met een gozer van 22. Alles leuk en wel, maar ik ben 30. Het voelde gewoon niet goed. Ik ging me ook afvragen hoe mannen van 30 dat doen, wat daar nou de lol aan is, zo'n jong ding :')

Ik heb van het weekend een leuke date gehad.en we zijn een 2e date aan het plannen. Voor de verandering eens geen drama. Hij was een beetje nerveus in het begin en ik ook. Uiteindelijk super veel gelachenen voelde goed en relaxed. Goede eerste indruk iig. :)

Toen ik 22 was date ik vrouwen van 40+ g e w e l d i g :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 19:07

Wat is daar de charme van? Pas via fb een gast van 26 uit het geboortedorp van mijn vriend die met me begon te flirten. Ik ben 43. Ik had echt zoiets van meneer, u bent even verkeerd denk ik :=

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 19:26

janderegelaa schreef:
Peelie schreef:

Daten als in op zoek naar seks of echt relatiemateriaal? Want ik word ook ontzettend veel benaderd door twintigers maar dat voelt toch niet goed. Zij geven aan me echt een MILF te vinden, maar precies dat dus: ik kan hun moeder zijn >;)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 19:55

Het is mij ook wel overkomen indd. Ik kan het me wel voorstellen, we staan wat zelfzekerder in de wereld, vragen niet meer wat ze van onze kont vinden in vergelijking met die en die en dan geëmotioneerd raken. We denken gewoon als dit je niet aanstaat kijk je toch lekker een andere kant op? Ook vragen we niet steeds om bevestiging of de volgende afspraak.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 20:31

Marocje schreef:
janderegelaa schreef:

Daten als in op zoek naar seks of echt relatiemateriaal? Want ik word ook ontzettend veel benaderd door twintigers maar dat voelt toch niet goed. Zij geven aan me echt een MILF te vinden, maar precies dat dus: ik kan hun moeder zijn >;)

Niet echt relatiemateriaal natuurlijk dat weten deze vrouwen ook wel, maar om nou te zeggen alleen voor seks dat zou ook niet kloppen. Er zijn destijds mooie contacten uit ontstaan.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 21:39

Ohja, daten. Dat is idd net anders dan in de kroeg iemand oppikken voor een ONS.

Zo heb ik hier ook leuk contact met een 22 jarige. Maar daadwerkelijk seks? Dat voelt niet oké. Hij is overigens wel een uitzondering, met de meesten valt gewoon niet te praten en denken maar (met) 1 ding. Niet in het algemeen uiteraard, maar op Novamora wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-22 22:11

Daar is novamora toch ook voor? Voor 1 ding?