Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Marocje schreef:Wauw. Ik had een match en wilde het gesprek beginnen, krijg ik een melding van Tinder: ‘Niet zo snel -je match zou dit taalgebruik respectloos kunnen vinden, weet je zeker dat je het wil sturen?’
Ik begon gewoon met Hey!
errug!
Ik zag een tijdje terug een leuke vent op de gang van 't kantoor lopen. Bleek gelukkig geen collega.. Maar nu wel gematched op tinder. Vet leuk gesprek. gaat hij voor bijna 3 maanden op reis.![]()
Heb ik eens een vent die wel leuk is en babbelt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MarjanB schreef:Janderegelaa ik weet niet of ik het wil wetenik associeer jou met lasers en niet met een wild sex leven
![]()
Maar goed marocje had ik t ook nooit van verwacht zo rustig als ik dr ken.
capopjekop schreef:Stille wateren hebben diepe gronden
Relaxed schreef:Ik had dus via happn een match en bleken elkaar al meer dan 100x tegengekomen te zijn. Dus ik stuur berichtje met hey buurman. Reageert hij ruim een dag later met hey en als je zo dichtbij woont kun je ook wel bakkie komen doen. Dus ik geef aan dat ik wel van snel afspreken ben, maar niet zo snel en zonder dat ik iets van hem weet. Stuurt ie nogmaals zijn profieltekst (alsof ik niet kan lezen) en de vraag wat ik nog meer van hem wil weten en op welk onderwerp ik de diepte in wil gaan.. Nou laten we idd een eenzijdig interview houden en toon zelf vooral nul interesse
Dat wordt dus geen bakkie met de buurman
Berdien schreef:Klinkt heel gezellig Relaxed
Marocje op zoek naar een vrouw voor erbij?
Is je haar heel drastisch gewijzigd Vjestagirl? Anders is een selfie zo gemaakt toch?
Vjestagirl schreef:Ja, mijn haar is van lengte tot mijn bh bandje naar kort gegaan. T komt nu net over mijn oren. Dus ik geloof wel dat dit telt als een drastische wijziging XD
Marocje schreef:Berdien schreef:
Marocje op zoek naar een vrouw voor erbij?
Jep. Met 1 sekspartner zoeken we sowieso een vrouw erbij (maar had gezegd dat hij die beter kan zoeken) maar lijkt me toch ook ideaal een leuke vrouw te leren kennen waarmee ik lekker samen op pad ga.. vrijwel al mijn sekspartners zijn wel in voor een trio mvv, dus ideaal. Het stel waar ik al mee date zoeken er geen man bij en zij date ook niet apart, dus dat is geen optie.
Winged schreef:Hier beide manHet is vaker zo dat de man ouder is dan de vrouw. Dus voor jou vind ik het niet zo heel erg gek Ailill?
Als 'oudere vrouw' krijg je toch wel al snel de vraag 'hoe en wat met kinderen?'
Ik weet nog steeds niet of ik uberhaupt kinderen wil
Peelie schreef:Ouder, als vrouw zijnde vijd ik soms nog best lastig... ik had laatst sjans met een gozer van 22. Alles leuk en wel, maar ik ben 30. Het voelde gewoon niet goed. Ik ging me ook afvragen hoe mannen van 30 dat doen, wat daar nou de lol aan is, zo'n jong ding
Ik heb van het weekend een leuke date gehad.en we zijn een 2e date aan het plannen. Voor de verandering eens geen drama. Hij was een beetje nerveus in het begin en ik ook. Uiteindelijk super veel gelachenen voelde goed en relaxed. Goede eerste indruk iig.
janderegelaa schreef:Peelie schreef:Ouder, als vrouw zijnde vijd ik soms nog best lastig... ik had laatst sjans met een gozer van 22. Alles leuk en wel, maar ik ben 30. Het voelde gewoon niet goed. Ik ging me ook afvragen hoe mannen van 30 dat doen, wat daar nou de lol aan is, zo'n jong ding
Ik heb van het weekend een leuke date gehad.en we zijn een 2e date aan het plannen. Voor de verandering eens geen drama. Hij was een beetje nerveus in het begin en ik ook. Uiteindelijk super veel gelachenen voelde goed en relaxed. Goede eerste indruk iig.
Toen ik 22 was date ik vrouwen van 40+ g e w e l d i g
Marocje schreef:janderegelaa schreef:Toen ik 22 was date ik vrouwen van 40+ g e w e l d i g
Daten als in op zoek naar seks of echt relatiemateriaal? Want ik word ook ontzettend veel benaderd door twintigers maar dat voelt toch niet goed. Zij geven aan me echt een MILF te vinden, maar precies dat dus: ik kan hun moeder zijn