Ik had de beste zoete snacks

Kerst-baby-yoda aangezien ik een "kerstkindje" ben. Kech *kuch* kerstfeest was ook het thema

Twee vrienden van mij kwamen in baby kostuums... als:
"De baby's die chan nooit gaat krijgen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceffyl schreef:Hahahaha die bovenste taartjes zijn leukBij de appie verkopen ze ook een unicorntaart! Ik vind alleen fondant zo goor en leuke taarten zijn tijd overladen met dat spul.
Mkango schreef:"Helaas" lust ik alles van zoet tot zout.Gelukkig is het er niet aan af te zien, maar ik voel me soms echt een varken als ik mensen heel keurig hoor zeggen dat ze niet van zoete snacks of niet van zoute snacks houden.
c_alsemgeest schreef:Lever is ook niet mijn ding, nee. En er zijn ook wel individuele snacks die ik niet lust, maar of je nou een stuk taart of een bak chips voor m'n neus zet is me echt om het even.Mkango schreef:"Helaas" lust ik alles van zoet tot zout.Gelukkig is het er niet aan af te zien, maar ik voel me soms echt een varken als ik mensen heel keurig hoor zeggen dat ze niet van zoete snacks of niet van zoute snacks houden.
Same...
Letterlijk alleen lever (van welk dier dan ook) lust ik niet... verder schuif ik alles naar binnen