Ze heten Eulagisca gigantea, in het Nederlands vallen ze onder de borstelwormen. Dus ik mijn man even voor zijn voeten gegooid waarom hij dan schubworm zei, maar zijn verweer was dat ze in het Engels scale worm heten, dus daar komt hij nog mee weg ook.
Ze leven op Antarctica. Mijn man vraagt zich trouwens af waarom we gefocust zijn op de kerstslinger terwijl zijn kop op een piemel lijkt. Het is dus ook direct de enige die zich in die kou niet terugtrekt tot een teleurstellend formaatje.
Ik heb trouwens, aangezien ik nu enorm teleurgesteld ben in de kerstslinger, een nieuwe (voor dit topic)!
Even voor jullie info: ik vind het glitterpissebedden en mijn lievelings is de orphanae

En omdat hij nu op dreef is, presenteer ik ook direct nog even een scholfilet met (wederom, daar is hij weer!) een kerstslinger, met credits voor de kekke bayalage als je het mij vraagt. Hij heet Zeemuis en ze leven wel hier bij ons, ze kunnen ongeveer zo groot worden als je hand en spoelen wel eens aan op het strand. Ik vermoed again met een vastgeplakte kekke kerstslinger