Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Al 3x te horen gekregen dat ik te jong ben voor een hernia.
No oliebol, de mri beelden liegen er niet om
SpikkelFire schreef:_San87_ schreef:Sinds zaterdagavond staat er een leeg blikje bier in de vensterbank (neergezet door mijn vriend), ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij het door heeft dat ie er nog staat.
Ik ga een poule maken, denk ik.
Oh mag ik inzetten op oneindig?!
fotolijstje schreef:Dat ik zei dat ik hulp nodig had (met kleding kiezen maar dat was er niet bij verteld) en er letterlijk op gereageerd werd "oke, leuk". Daarnaast is het telkens dat ik wat zeg ze of "ok" zeggen of "ik vroeg er niet om". Echt kinderachtig weer
Rytir schreef:fotolijstje schreef:Dat ik zei dat ik hulp nodig had (met kleding kiezen maar dat was er niet bij verteld) en er letterlijk op gereageerd werd "oke, leuk". Daarnaast is het telkens dat ik wat zeg ze of "ok" zeggen of "ik vroeg er niet om". Echt kinderachtig weer
Qua shoppen? Nu kan het niet fysiek maar ik vraag soms de verkoopster of random strangers. Zulke leuke gesprekken krijg je daarvan! En goed advies en complimenten van die vreemden tot nu toe. 'Meid in die 2e broek had je een waaaaanzinnige kont'![]()
San, om dat wedje interresanter te maken, kun je er iets naast leggen wat hij dagelijks gebruikt? Vind het wel een goed sociaal experiment
fotolijstje schreef:Autorijlessen zijn duurgelukkig heb ik hele lieve ouders en buren waarvan ik de auto mag lenen om wat meer te oefenen.