Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Waar is die fokster van mini paardjes op bokt gebleven?
Ze had ieder jaar altijd een stuk of 5? veulens en een camera dat je mee kon kijken
MarlindeRooz schreef:fleurtjeuh schreef:Waar is die fokster van mini paardjes op bokt gebleven?
Ze had ieder jaar altijd een stuk of 5? veulens en een camera dat je mee kon kijken
Deze bedoel je? Die is helaas gestopt, hier meer info:
MarijeR @ [KS-MK] [webcam] Dream Team Mini's 2017 (seizoen 14)
Iinge_ schreef:Niet alleen in Frankrijk hebben ze dat, in Nieuw Zeeland kunnen ze er ook wat van.Ik zit op dit moment in Frankrijk, en ik vraag me af waarom Fransen altijd douchekoppen hebben die op 1,30 hoog hangenWie kan mij deze logica uitleggen
Brainless schreef:Britta31 schreef:Hoe werkt een hondenuitlaatservice?Geeft je de huissleutel aan die persoon?Dan komt er dus een vreemde in je huis.
Een schoonmaakster die je huis doet als je niet thuis bent heeft ook een sleutel en die komt door je hele huis.
moonsparkle schreef:Ik keek net een docu daarin was iemand in zijn borst geraakt en de hulpverlener liet haar rechtop zitten, liggen zou niet goed zijn en ik vroeg me af waarom?
c_alsemgeest schreef:moonsparkle schreef:Ik keek net een docu daarin was iemand in zijn borst geraakt en de hulpverlener liet haar rechtop zitten, liggen zou niet goed zijn en ik vroeg me af waarom?
Omdat liggend de longen veel sneller vollopen tot het punt waar er geen lucht mee bij kan. Ook bij een klaplong is een zittende positie beter voor uitvouwen ivm positie middenrif.