WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 23:23

Ik zou echt vet blij worden van 10 kilo paaseitjes :') 10 kilo aan komen ook denk ik maar inderdaad, hoe komen ze er nu aan, en waarom die timing _O-

Maflinger_S

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 23:24

Vet blij met blij vet ... mwah, dat vet blij wordt wel minder met blij vet.

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 23:31

Ik ben ook fan van de paaseitjes, maar 10 kilo krijg zelfs ik niet weg. De klant werkt voor een bedrijf dat chocolade en koekjes maakt, blijkbaar zijn ze nu al aan het produceren voor Pasen en was er iets mis met deze (sommige zijn niet goed ingewikkeld). Dan kunnen medewerkers ze goedkoop opkopen. En deze vond dus niet beter dan ze aan mijn papa cadeau te doen. :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 23:37

Selina schreef:
Hoe kwam hij er überhaupt aan :') Ik wil ook paaseitjes.

Ik ook. 9 kilo opvreten, 1 kilo in een sok om een eventuele inbreker mee op te vangen. WUD? Stel je voor dat je een inbreker KO timmert met een kilo paaseitjes in een sok. En dat je dat aan de politie moet uitleggen.
“Waar hebt u die inbreker mee KO geslagen?”
“Met paaseitjes”

_O-

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 23:42

_O- of gewoon een potje met paaseitjes voor de deur, ik zou zo afgeleid zijn met snoepen dat ik zou vergeten om in te breken.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 23:46

En dan met een iets te hoge, overslaande stem roepen "maak dat je wegkomt, ik ben gewapend - ik heb een sok met paaseitjes en ben niet bang hem te gebruiken!!" ? :')

Zit er ook advocaat-vulling in.....? :9

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-21 23:52

pmarena schreef:
En dan met een iets te hoge, overslaande stem roepen "maak dat je wegkomt, ik ben gewapend - ik heb een sok met paaseitjes en ben niet bang hem te gebruiken!!" ? :')

Zit er ook advocaat-vulling in.....? :9

Hey -waar gebeurd verhaal- 25 jaar geleden maakte mijn wederhelft me midden in de nacht wakker omdat ze dacht een inbreker te horen. Het enige dat op mijn nachtkastje lag was zo’n stalen Parker pen. Dus ik in mijn blote…..uhm….benen, laten we zeggen ‘benen’, met die pen naar beneden. Niks aan de hand natuurlijk dus weer terug naar boven.

Kom ik weer boven ligt mijn wederhelft in tranen van het lachen dat ik een inbreker te lijf wilde met een Parker pen.

2-3 weken later keken we op TV naar een aflevering van de ziekenhuisserie ER. Werd iemand binnen gebracht die op zijn werk ruzie had gemaakt met een collega. Dat slachtoffer had een Parker pen in zijn jukbeen steken. AHA! :D

Mijn wederhelft lachte me nog steeds uit overigens.
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 11-12-21 00:15, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-21 00:14

Haha, dat is wel toevallig dan ja :))

Voor iedereen wel beter trouwens dat je die pen niet hoefde te gebruiken :=

Mijn vader had jarenlang een goed gevulde metalen knakenpijp onder zijn bed liggen om een eventuele inbreker mee te lijf te gaan :')

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 11:02

Als het dan toch moet met iets wat er op je nachtkastje staat, dan wordt het de waxinelichthouder. Maar wellicht is die alleen effectief als er iemand van het koningshuis inbreekt :')

Ik ben hier overigens nog in afwachting van een WTF cadeautje: ik heb voor mijn vriend sokken besteld met de kop van onze kat er op :D fel blauw en hij draagt altijd alleen maar zwart _O-

Volgende week zouden ze eindelijk binnen moeten komen dus ik ben benieuwd hoe gewaardeerd ik dan nog ben :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 14:34

Cowboy55 schreef:
Selina schreef:
Hoe kwam hij er überhaupt aan :') Ik wil ook paaseitjes.

Ik ook. 9 kilo opvreten, 1 kilo in een sok om een eventuele inbreker mee op te vangen. WUD? Stel je voor dat je een inbreker KO timmert met een kilo paaseitjes in een sok. En dat je dat aan de politie moet uitleggen.
“Waar hebt u die inbreker mee KO geslagen?”
“Met paaseitjes”

_O-

Mijn vader heeft een keer een inbreker in elkaar geslagen met wat naast de deur stond - de steel van de stofzuiger. Die is in beslag genomen door de politie :j

@PMarena: en dan moet je weten dat mijn vader ook altijd wel "iets" onder zijn hoofdkussen had liggen voor eventuele inbrekers. Maarja, de slaapkamer is boven, pa was al beneden, en de raam in de voordeur lag al in stukken terwijl de inbreker driftig bezig was door het traliewerk te geraken. Dus geen tijd meer om naar boven te hollen, hij heeft het eerste voorwerp gepakt dat hij tegenkwam. Nu staat er een baseball bat naast de deur ipv de stofzuiger :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 17:26

Haha, hebben ze de stofzuigersteel wel nog terug gekregen...? :=

Ik ken wel de tip van een zaag onder het bed.
In eerste instantie klinkt dat belachelijk, maar als je er over nadenkt....

Knappe inbreker die een zaag van je af weet te pakken :oo

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 17:45

pmarena schreef:
Haha, hebben ze de stofzuigersteel wel nog terug gekregen...? :=

Ik ken wel de tip van een zaag onder het bed.
In eerste instantie klinkt dat belachelijk, maar als je er over nadenkt....

Knappe inbreker die een zaag van je af weet te pakken :oo

Dat weet ik eigenlijk niet haha, dat moet ik eens vragen!
Een zaag is idd een goeie haha, je zou er geen arm mee afzagen maar een inbreker wilt daar niet in grijpen natuurlijk!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 18:11

Zullen we het weer over cadeautjes hebben, ipv inbrekers meppen?

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 14:08

Nu de kerstdagen voorbij zijn, schop ik deze graag omhoog :D

Mijn vader gaat door een periode van 'zichzelf opnieuw uitvinden' sinds hij met pensioen is. En nu is hij veel bezig met het spirituele. Wij, kinderen en 'schoonkinderen', hebben nu van hem onze geboortehoroscoop gekregen en daarnaast een leren armband met daarop ons sterrenbeeld en 3 karaktereigenschappen van deze tekens. Zo'n geboortehoroscoop (en de Happinez die hem inspireerde :+) vind ik nog prima om te krijgen. Best leuk om doorheen te bladeren. Zeker omdat dit op dit moment veel voor hem betekent. Maar dat hij dan investeert in een best prijzige armband voor ons allemaal, die ik waarschijnlijk niet of kort zal dragen, vind ik wel een dingetje :o

BelgenGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 15:06

Snippergroen schreef:

Mijn vader gaat door een periode van 'zichzelf opnieuw uitvinden' sinds hij met pensioen is. En nu is hij veel bezig met het spirituele. Wij, kinderen en 'schoonkinderen', hebben nu van hem onze geboortehoroscoop gekregen en daarnaast een leren armband met daarop ons sterrenbeeld en 3 karaktereigenschappen van deze tekens. Zo'n geboortehoroscoop (en de Happinez die hem inspireerde :+) vind ik nog prima om te krijgen. Best leuk om doorheen te bladeren. Zeker omdat dit op dit moment veel voor hem betekent. Maar dat hij dan investeert in een best prijzige armband voor ons allemaal, die ik waarschijnlijk niet of kort zal dragen, vind ik wel een dingetje :o

Dan zeg je dat toch gewoon, misschien kan hij jog terug?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 15:11

@Snippergroen oef, dat is een lastige! Wel een lief cadeau waar wel een lieve gedachte achter zit maar als je het niet gaat dragen… zeker omdat het voor hem zoveel betekend lijkt het me zo rot om te zeggen! Maar misschien kan het nog terug inderdaad?

Wij vierden kerst met onze buurvrouw. Zij had cadeautjes voor mijn vriend en mij gekocht, ik cadeautjes voor haar… maar ik wist zeker dat m’n vriend niks ging kopen dus ik heb hem een wtf cadeautje gegeven. 2 potten pindakaas van de pindakaaswinkel (hij eet veel pindakaas haha) en een paar sokken met “Pindabaas” erop :')
Alleen… ik had het heel fancy ingepakt en hij dacht dat hij een mega cadeau zou krijgen _O-

Hoe het ingepakt was:
Afbeelding

Het cadeau in kwestie:
Afbeelding
Hij is er wel blij mee :))

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 15:24

Die verhalen hier :').

Niks van bepaalde mensen terwijl je wel voor hun hebt gekocht.
Of kerstspulletjes terwijl iedereen weet dat ik alleen ben en dus niet mijn huis opdof voor kerst.

Een foeilelijke paardenlampenkap die nergens op paste :').
En heb inmiddels een collectie zeep en sponsen die ik mijn leven niet meer op krijg.

Ohja, en een gouden ketting van mijn nu ex waar duidelijk op het doosje stond dat het voor baby's was :') hem kennende was dat ook het enige wat in zijn budget paste. Vanzelfsprekend nooit (kunnen) (ge)dragen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 15:29

Warboel schreef:
@Snippergroen oef, dat is een lastige! Wel een lief cadeau waar wel een lieve gedachte achter zit maar als je het niet gaat dragen… zeker omdat het voor hem zoveel betekend lijkt het me zo rot om te zeggen! Maar misschien kan het nog terug inderdaad?

Wij vierden kerst met onze buurvrouw. Zij had cadeautjes voor mijn vriend en mij gekocht, ik cadeautjes voor haar… maar ik wist zeker dat m’n vriend niks ging kopen dus ik heb hem een wtf cadeautje gegeven. 2 potten pindakaas van de pindakaaswinkel (hij eet veel pindakaas haha) en een paar sokken met “Pindabaas” erop :')
Alleen… ik had het heel fancy ingepakt en hij dacht dat hij een mega cadeau zou krijgen _O-

Hoe het ingepakt was:
[ [url=m/yEF0se.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het cadeau in kwestie:
[ [url=m/0CQlcS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is er wel blij mee :))

Ik vind dit echt een supertof cadeau! Die sokken ook <3

Mijn vriend en ik hebben elkaar dit jaar een kalender gegeven: hij heeft een Girls & Cars kalender en ik heb er één van Horse & Hunk. _O-

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 15:31

@Warboel wat een ontzettend grappig en persoonlijk cadeau. Dat is toch echt geen WTF hoor!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 15:49

Onze zoon kreeg van opa en oma deze kerst een gigantische knuffelhond. Hij is enorm harig en ons ventje is nu 9 maanden, dus doet niks anders dan erop kwijlen en dan heel hard gillen omdat hij haren in z'n mond krijgt. We hadden een lijst van suggesties doorgestuurd (van 2 tot 20 euro zegmaar), maar dit vonden zo veel leuker en passender.... echt, schiet mij maar lek. En dat terwijl onze dochter van 3 hele leuke en leerzame en fijne cadeautjes had.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 19:03

Tink89 schreef:
Onze zoon kreeg van opa en oma deze kerst een gigantische knuffelhond. Hij is enorm harig en ons ventje is nu 9 maanden, dus doet niks anders dan erop kwijlen en dan heel hard gillen omdat hij haren in z'n mond krijgt. We hadden een lijst van suggesties doorgestuurd (van 2 tot 20 euro zegmaar), maar dit vonden zo veel leuker en passender.... echt, schiet mij maar lek. En dat terwijl onze dochter van 3 hele leuke en leerzame en fijne cadeautjes had.

Dan gebruik je m voor nu als decoratie en zodra je zoon oud genoeg is, om ermee te spelen?

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 20:20

Snippergroen schreef:

Ik denk dat het misschien nu nog niet zoveel voor je doet, maar zou je er niet spijt van krijgen als je je vader zou vragen om hem te mogen inruilen? Hij heeft echt zijn best gedaan om dit voor jou uit te zoeken.
Ik zou er een mooi doosje voor kopen en daarin leggen. Later, veel veel later hoop ik, als je vader er niet meer is, lijkt me zoiets echt super fijn en waardevol om te hebben.

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 21:12

Mooie gedachte Sanet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 14:23

Nou, ik ben vandaag dik teleurgesteld. Elk jaar pak ik flink uit voor mijn man zijn verjaardag. Uit eten, weekendje weg, flink cadeau etc. Voor mijn verjaardag heeft hij nog nooit zoiets geregeld. Ik heb al meermaals aangeven toch echt wel eens uit eten te willen of weg te gaan. Maar goed, het leek er niet in te zitten.

Dus dit jaar ruim op voorhand allerlei zaken van lego doorgestuurd, getoond. Robotstofzuiger, nieuwe steelstofzuiger, keukenrobot etc. Noem maar op. En ik heb serieus een sodastream gekregen -O- Want lego kun je tussendoor ook wel eens kopen. Elk jaar rond de €400/€500 kwijt voor zijn verjaardag en ik krijg een sodastream. Kom op hé…
Zegt hij dan nog: Ja, tis meer een cadeau voor ons allemaal hé. Ja joh, denk je?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 14:27

Moestuin schreef:
Nou, ik ben vandaag dik teleurgesteld. Elk jaar pak ik flink uit voor mijn man zijn verjaardag. Uit eten, weekendje weg, flink cadeau etc. Voor mijn verjaardag heeft hij nog nooit zoiets geregeld. Ik heb al meermaals aangeven toch echt wel eens uit eten te willen of weg te gaan. Maar goed, het leek er niet in te zitten.

Dus dit jaar ruim op voorhand allerlei zaken van lego doorgestuurd, getoond. Robotstofzuiger, nieuwe steelstofzuiger, keukenrobot etc. Noem maar op. En ik heb serieus een sodastream gekregen -O- Want lego kun je tussendoor ook wel eens kopen. Elk jaar rond de €400/€500 kwijt voor zijn verjaardag en ik krijg een sodastream. Kom op hé…
Zegt hij dan nog: Ja, tis meer een cadeau voor ons allemaal hé. Ja joh, denk je?

Nou, dan weet je wat jij niet meer hoeft te doen voor zijn verjaardag :).

En gefeliciteerd :*. Hopelijk heb je toch nog een leuke dag.