Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Hoe kwam hij er überhaupt aanIk wil ook paaseitjes.
pmarena schreef:En dan met een iets te hoge, overslaande stem roepen "maak dat je wegkomt, ik ben gewapend - ik heb een sok met paaseitjes en ben niet bang hem te gebruiken!!" ?
Zit er ook advocaat-vulling in.....?
Cowboy55 schreef:Selina schreef:Hoe kwam hij er überhaupt aanIk wil ook paaseitjes.
Ik ook. 9 kilo opvreten, 1 kilo in een sok om een eventuele inbreker mee op te vangen. WUD? Stel je voor dat je een inbreker KO timmert met een kilo paaseitjes in een sok. En dat je dat aan de politie moet uitleggen.
“Waar hebt u die inbreker mee KO geslagen?”
“Met paaseitjes”
pmarena schreef:Haha, hebben ze de stofzuigersteel wel nog terug gekregen...?
Ik ken wel de tip van een zaag onder het bed.
In eerste instantie klinkt dat belachelijk, maar als je er over nadenkt....
Knappe inbreker die een zaag van je af weet te pakken
Snippergroen schreef:Nu de kerstdagen voorbij zijn, schop ik deze graag omhoog
Mijn vader gaat door een periode van 'zichzelf opnieuw uitvinden' sinds hij met pensioen is. En nu is hij veel bezig met het spirituele. Wij, kinderen en 'schoonkinderen', hebben nu van hem onze geboortehoroscoop gekregen en daarnaast een leren armband met daarop ons sterrenbeeld en 3 karaktereigenschappen van deze tekens. Zo'n geboortehoroscoop (en de Happinez die hem inspireerde) vind ik nog prima om te krijgen. Best leuk om doorheen te bladeren. Zeker omdat dit op dit moment veel voor hem betekent. Maar dat hij dan investeert in een best prijzige armband voor ons allemaal, die ik waarschijnlijk niet of kort zal dragen, vind ik wel een dingetje
Warboel schreef:@Snippergroen oef, dat is een lastige! Wel een lief cadeau waar wel een lieve gedachte achter zit maar als je het niet gaat dragen… zeker omdat het voor hem zoveel betekend lijkt het me zo rot om te zeggen! Maar misschien kan het nog terug inderdaad?
Wij vierden kerst met onze buurvrouw. Zij had cadeautjes voor mijn vriend en mij gekocht, ik cadeautjes voor haar… maar ik wist zeker dat m’n vriend niks ging kopen dus ik heb hem een wtf cadeautje gegeven. 2 potten pindakaas van de pindakaaswinkel (hij eet veel pindakaas haha) en een paar sokken met “Pindabaas” erop![]()
Alleen… ik had het heel fancy ingepakt en hij dacht dat hij een mega cadeau zou krijgen![]()
Hoe het ingepakt was:
[ [url=m/yEF0se.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het cadeau in kwestie:
[ [url=m/0CQlcS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is er wel blij mee
Tink89 schreef:Onze zoon kreeg van opa en oma deze kerst een gigantische knuffelhond. Hij is enorm harig en ons ventje is nu 9 maanden, dus doet niks anders dan erop kwijlen en dan heel hard gillen omdat hij haren in z'n mond krijgt. We hadden een lijst van suggesties doorgestuurd (van 2 tot 20 euro zegmaar), maar dit vonden zo veel leuker en passender.... echt, schiet mij maar lek. En dat terwijl onze dochter van 3 hele leuke en leerzame en fijne cadeautjes had.
Snippergroen schreef:Nu de kerstdagen voorbij zijn, schop ik deze graag omhoog
Mijn vader gaat door een periode van 'zichzelf opnieuw uitvinden' sinds hij met pensioen is. En nu is hij veel bezig met het spirituele. Wij, kinderen en 'schoonkinderen', hebben nu van hem onze geboortehoroscoop gekregen en daarnaast een leren armband met daarop ons sterrenbeeld en 3 karaktereigenschappen van deze tekens. Zo'n geboortehoroscoop (en de Happinez die hem inspireerde) vind ik nog prima om te krijgen. Best leuk om doorheen te bladeren. Zeker omdat dit op dit moment veel voor hem betekent. Maar dat hij dan investeert in een best prijzige armband voor ons allemaal, die ik waarschijnlijk niet of kort zal dragen, vind ik wel een dingetje
Moestuin schreef:Nou, ik ben vandaag dik teleurgesteld. Elk jaar pak ik flink uit voor mijn man zijn verjaardag. Uit eten, weekendje weg, flink cadeau etc. Voor mijn verjaardag heeft hij nog nooit zoiets geregeld. Ik heb al meermaals aangeven toch echt wel eens uit eten te willen of weg te gaan. Maar goed, het leek er niet in te zitten.
Dus dit jaar ruim op voorhand allerlei zaken van lego doorgestuurd, getoond. Robotstofzuiger, nieuwe steelstofzuiger, keukenrobot etc. Noem maar op. En ik heb serieus een sodastream gekregenWant lego kun je tussendoor ook wel eens kopen. Elk jaar rond de €400/€500 kwijt voor zijn verjaardag en ik krijg een sodastream. Kom op hé…
Zegt hij dan nog: Ja, tis meer een cadeau voor ons allemaal hé. Ja joh, denk je?