Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 10:34

Ik zal me ook voorstellen. Is de eerste keer dat ik mee ga doen, maar al helemaal zin in. :D
Ik ben Marjolein, 29 jaar oud en ik woon in Oegstgeest. Sinds 2 jaar heb ik een Chihuahua genaamd Spike, 2 grasparkieten en garnaaltjes.
Ik hou van lezen en dan vooral Young adult boeken, mijn favoriete auteur is toch wel Sarah j Maas, spulletjes van die boeken zijn dan ook welkom, zoals boekenleggers.
Planten(stekjes) en droogbloemen vind ik ook erg leuk, ik wordt daar wel ontspannen van. Ook tuinieren geeft mij ontspanning, leuke bloemenzaadjes die ik in de lente kan zaaien zijn dan ook welkom.
Ik heb iets met notitieboekjes, planners, to do lijstjes, stickers etc. :+

Koffie en alcohol drink ik niet, thee wel. Een pakket vol met eten hoef ik liever niet, al mag er best wat lekkers inzitten, maar geen karamel zeezout. :')

Tweedehands heb ik geen probleem mee, als het maar in een goede staat is.

Ik ga lekker meelezen en -praten. :D

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 11:11

germie schreef:
Banjer schreef:
Lihanboutjes? :+

Frituursnack met stokje. Van vroeger.

Maar dan niet te verwarren met een kipknots. De echte is kleiner en gemaakt van varken en rund.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lihanboutje

germie

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 11:27

De echte is iets pittig. Bij de diepvriesman te koop lijkt het.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 11:50

Goedemorgen :D

Eindelijk zal ik (nr. 24) ook eens wat posten.
Nadat ik (inmiddels) 2 weken geleden mijn 8,5 jaar durende HBO Deeltijd studie heb afgerond heb ik nu wat meer tijd om leuke dingen te doen. Daarom heb ik mij opgegeven voor deze Secret Santa Surprise. Een aantal jaar geleden heb ik ook mee gedaan en dat was erg leuk geweest. Ik ben niet echt een meekletser in dit topic maar lees zeker dagelijks mee.

Klein stukje over mijzelf. Yvje86 -> Yvonne, 35 jaar oud.
Getrouwd en wonend in Zeeland. In 2017 hebben we een boerderij gekocht die we langzaam aan het opknappen zijn. Het is een 10 jaren plan dus eer dat ik decoratie neer kan zetten is het al lang uit de mode vrees ik :') . Alhoewel de badkamer (met 2persoons ligbad) al redelijk vordert) *D Qua styling houd ik van Hoffz en gebruiken we veel echt hout, natuursteen en andere natuurlijke materialen.

We hebben 2 palomino Welsh A jongens van 3,5 jaar die we komende tijd voor de kar gaan beleren. Daarnaast nog een hele beestenbende.. 2 honden (Mechelaar en Border Collie) een kat, 2 schapen, 10 kippen en 10 cavia's.

Ik heb eigenlijk niet echt wensen want ik vind het al erg leuk dat er iemand is die moeite doet om een pakket samen te stellen en op te sturen.
Wel houd ik niet van cocos en daarnaast ook niet van nootjes in mijn chocolade. Maar mijn man eet alles dus zie ik daar ook niet echt een probleem in.

Mijn leven heeft het afgelopen jaar zo goed als stil gestaan omdat ik enorm hard heb gewerkt om de studie af te ronden.
Nu ik wat meer tijd heb vind ik het leuk om te puzzelen (JVH 1000stukjes), muziek te luisteren en te lezen en help ik mijn man wat meer met de verbouwing. Ik ben sinds kind af aan al geintresseerd in het oude Egypte, nu wil ik dat weer wat meer op gaan pakken. Ik ben een jaar of 15 geleden afgestudeerd als bloemist maar doe hier nauwelijks nog wat mee, wel ben ik in de tuin veel bezig met het aanplanten. Het uitzoeken van planten en het maken van beplantingsplannen vind ik wel heel leuk. Ik ben niet van de kleuren geel-oranje-rood qua bloemen/planten en ben ik niet van de nep-planten of droogbloemen.

Maar ik ben met alles blij dus als je niets hebt met bovenstaande ook prima ;)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 20:12

Gefeliciteerd ynske! *\o/*

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 20:44

Ook van mij: van harte!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 20:46

Ik ben weer thuis van drie daagjes Texel, het was heerlijk, we hadden mooi weer en het is een leuk eiland. Zal vanaf nu weer actief mee praten.

AliExpress en wish is trouwens geen probleem en hier ook een chocolade fan, liefst melk chocolade, hou niet zo van pure chocolade.

carineken, nu ben ik stiekem heel nieuwsgierig of jou prachtige baby vandaag is geboren? :o
Gefeliciteerd ynske Y)(^)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 20:57

Hier juist liever pure chocola!
En ik ben ook fan van koffie en (plaatselijke) speciaalbiertjes.
De huistijgers hier vinden alles lekker/leuk om mee te spelen wat geschikt voor katten is :)

Afbeelding
Afbeelding

Dit zijn de dames!

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 21:04

Ynske, gefeliciteerd!

Ik ben momenteel een rare met chocolade, want hartig heeft nu ik zwanger ben meer mijn voorkeur. Voorheen een enorme fan geweest van witte chocolade (ja, ja, geen echte chocolade blabla), maar er liggen nog steeds een hoop witte chocoladerepen hier in de kast te verstoffen. Pindarotsjes, Kinder, Daim, Ferrero... Zulke dingen blijf ik altijd wel lekker vinden. Pure chocolade en normale melkchocolade: niet zo mijn favoriet.

Ik las ook iets over baksels, zoals brownies. Ik vind bakken erg leuk. Vanaf begin december ben ik met verlof en ben ik van plan om veel te gaan bakken. Natuurlijk moeten die baksels ook op, dus wie weet heeft mijn SSS geluk (of juist niet. 'T is maar hoe je het bekijkt)! Hopelijk trek ik dan niet iemand die juist stevig op dieet wil en anders moet dat dieet maar wachten, hoor. :')
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 07-09-21 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 21:08

Voor baksels kan een dieet wel in de wacht _O-

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 21:11

Ashleytjuhh schreef:
ik zal mij later ook nog even voorstellen.

maar beste ik vraag niet veel maar de sleutels van een leuke woning voor mij is welkom :')

Dan moet je maar hopen dat ik niet je SS ben, want dan geef ik je weinig kans ;-) Die sleutels kan ik zelf te goed gebruiken als ik ze kan vinden! Krijg jij een poppenhuisje met slotje :')

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 21:23

Ik twijfel al heel wat jaar om mee te doen en zag dat er vanmorgen nog wat plekjes waren dus net een pb gestuurd! Ben benieuwd

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 21:23

Bakken vind ik ook heel leuk. Heb alleen heel erg weinig omdat ik nog steeds de "simpele' dingetjes maak zoals cupcakes en brownies.

Ali en wish vind ik ook prima ! Ik vind chocolade lekker maar van mij hoeft het niet perse. Aangezien ik in een chocoladefabriek werk en dus dagelijks de geur ruik, hoef ik het thuis niet meer echt te hebben :+

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 21:27

Hier ook dol op bakken. Woon straks alleen en bakken voor mezelf dus als mijn lootje straks iets wil :+ . Want al mijn baksels in mijn eentje opeten is niet het beste idee :=

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 21:31

Jawel, joh! Dat is een topidee! :j

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 22:29

_AB_ schreef:
De huistijgers hier vinden alles lekker/leuk om mee te spelen wat geschikt voor katten is :)

[ [url=m/Lm6BDz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/McfDxV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit zijn de dames!

Als ik jouw secret santa ben... Mijn man heeft een uit de hand gelopen hobby bierbrouwerij. Meer lokaal speciaal bier dan dat krijg je niet :+

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 22:44

Leuke al die voorstelrondjes zo!

Las ook wat over chocola... Dat gaat hier er ook altijd goed in, zolang het maar geen puur is. :Y)

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 22:46

Matheno schreef:
_AB_ schreef:

Dit zijn de dames!

Als ik jouw secret santa ben... Mijn man heeft een uit de hand gelopen hobby bierbrouwerij. Meer lokaal speciaal bier dan dat krijg je niet :+

Dan wil ik jou ook als santa!! *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 22:47

Matheno schreef:
_AB_ schreef:

Dit zijn de dames!

Ooooh pick meeee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 22:56

Dat lijkt mij ook wel wat _O-

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 23:01

Ik wil Ashley als lootje! (Waar kunnen de verzoekjes ingediend worden?)

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 23:11

Charaz schreef:

Met taart maak je bij MDH altijd kans :')

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 23:49

Mijn vriend heeft ook een enorm uit de hand gelopen hobby brouwerij. Gelukkig zodanig uit de hand gelopen dat ze niet meer thuis kunnen brouwen dus thank God geen brouwketels meer in de schuur maar ergens anders. Dus vanuit hier kan ook heel lokaal bier evt in het pakket terecht komen voor een bier liefhebber.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 23:55

Karamel zeezout chocolade doet het hier ook niet! Sowieso hoeft er voor mij geen chocola in te zitten. Genoeg chocolade nog in huis liggen als in repen, etc…

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-21 00:59

Dyphusion schreef:
Charaz schreef:

Met taart maak je bij MDH altijd kans :')

En dat terwijl ik de lootjes verdeel O:)