Mkango schreef:Ach, hij kan het altijd nog laten laseren of laten coveren.
Met een krab.
Of spaghettimonster.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Songtekst schreef:Now he's getting a tattoo yeah, he's getting ink done
He asked for a 13, but they drew a 31
Rocamor schreef:Ik moet denken aan dat liedje van The OffspingSongtekst schreef:Now he's getting a tattoo yeah, he's getting ink done
He asked for a 13, but they drew a 31
(en mocht achter dat liedje ook een hele betekenis zitten: geeeeeen idee, moest enkel aan dit stukkie tekst denken
Maar het is duidelijk geen 13-in-een-dozijn tattoo, dat moet je hem wel nageven
lies_sparkle schreef:MarliesV schreef:Sneu voor hem, maar goed, hij kan het prima overbluffen natuurlijk naar andere mensen.
Wel triest dat hij jullie hierom zou gaan ontwijken zeg, kijk je hoeft het er niet in te wrijven maar niet over doen kan toch ook?
Volgens mij had TS getypt dat die persoon autisme heeft. Dat zou het ontlopen wel wat verklaren
wat erg...
Tjee, ik zou toch niet een endorfine achtige zeggen, dan blijf je toch door de mand vallen bij sommige mensen? Gewoon achteraf een filosofische reden bedenken voor deze specifieke structuur, daar houden mensen van bij tattoo's toch, diepzinnige verhalen en betekenis... De bijzondere structuur van één of andere omega-loop, en waar omega eigenlijk staat voor einde of eindig, kent een loop geen einde omdat het een gesloten cirkel is... Jaja de tegenstellingen van het leven in één tattoo gevangen
Ik zou dus nooit iets tattooeren waar ik geen verstand van heb. NikkiDeKerf schreef:Uh-ohTjee, ik zou toch niet een endorfine achtige zeggen, dan blijf je toch door de mand vallen bij sommige mensen? Gewoon achteraf een filosofische reden bedenken voor deze specifieke structuur, daar houden mensen van bij tattoo's toch, diepzinnige verhalen en betekenis... De bijzondere structuur van één of andere omega-loop, en waar omega eigenlijk staat voor einde of eindig, kent een loop geen einde omdat het een gesloten cirkel is... Jaja de tegenstellingen van het leven in één tattoo gevangen
![]()
Suzanne F. schreef:Ik was er al een beetje bang voor hoor.![]()
En de ontkenningsfase ook.
Maar goed, hij heeft een unieke tattoo met een sterk verhaal nu. En ach, waarschijnlijk neemt bijna iedereen het voor waarheid aan als hij zegt dat het dopamine is. Tenzij je een echte scheikundige treft. Ik had hem zo geloofd hoor.
Mars schreef:PoelieWoelie schreef:Wacht even, wat?![]()
Ik snap het nog niet helemaal. Wat had het moeten zijn en wat is het uiteindelijk?
Kom op zeg, staat helemaal uitgekauwd in keurige J&J taal
Als je niks aardigs kunt zeggen, zeg dan niets.