Daarbij quote en reageer jij selectief, want je reageert slechts op 1 zin van mijn post, maar neeee, de ander leest altijd selectief bij jou

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Zo kun je het idd ook draaien..En zo laat de jeugd zich vaccineren om de discotheek in te kunnen en weer anderen op vakantie te kunnen. Wáárom is dat zo'n probleem voor je? Wáárom is dat chantage? Wáárom is dat anders dan jouw situatie?
Relaxed schreef:Daarbij quote en reageer jij selectief, want je reageert slechts op 1 zin van mijn post, maar neeee, de ander leest altijd selectief bij jou
bigone schreef:Er want beide is onder de door jouw zo gehate dwang, kun je hoog of laag op de berg springen maar zo is het.
Huertecilla schreef:bigone schreef:Er want beide is onder de door jouw zo gehate dwang, kun je hoog of laag op de berg springen maar zo is het.
Mijn hemel. Zien jullie het verschil écht niet??!!
Dat vind ik heel triest.
chanteren = iemand iets afdwingen door ergens mee te dreigen
was geen spráke van hier![]()
is wel sprake van door de overheid.
Relaxed schreef:Hoe kom je erbij dat ze de disco/concert/uni niet in mogenEn wat voor die jongeren geldt, geldt voor jou toch ook.. Jij mocht zonder je prik ook geen club in? Komt dat ff mooi uit
![]()
In Nederland mogen ze er straks gewoon weer in, alleen zullen ze moeten testen.. Is dat chantage? Vind ik niet.. We zijn één maatschappij en iedereen draagt zijn steentje bij aan deze pandemie. Je hebt immers gewoon de keuze.
Huertecilla schreef:bigone schreef:Er want beide is onder de door jouw zo gehate dwang, kun je hoog of laag op de berg springen maar zo is het.
Mijn hemel. Zien jullie het verschil écht niet??!!
Dat vind ik heel triest.
chanteren = iemand iets afdwingen door ergens mee te dreigen
was geen spráke van hier![]()
is wel sprake van door de overheid.
Relaxed schreef:Nou dan heb je een zwaar leven als je zo snel dwang ervaart, stel je aan zegAl die verkeersregels, zoveel dwang.. Op mijn werk, moet gewoon werken voor mijn geld, jeetje wat een dwangarbeid
Chantage ook, dat ik eerst moet werken en dan pas mijn geld krijg
Needje schreef:ingedebruijn schreef:Lekker kort door de bocht. Dat kun je niet zomaar voor iedereen bepalen. Fijn dat jij het anders kunt zien maar bagatelliseer iemand anders zijn criteria op levensgeluk niet.
Ik vind het zeker niet kort door de bocht.
Als jij ‘luxe’ nodig hebt om gelukkig te zijn is er imo wel degelijk iets mis. Want zo ga je nooit echt gelukkig worden. Want als je die vakantie gehad hebt ben je weer ongelukkig.
Leer genieten van het hier en nu en wat je wel kan. Mensen zijn alleen maar bezig met dingen die al geweest zijn of nog moeten komen. Geeft alleen maar frustratie. Je leeft nu! Op dit moment. Gister en morgen bestaan niet.
Relaxed schreef:Och ik zei het ook voor de gein tegen die vrouw hoor. Moest best lang wachten omdat ik als 1 van de laatsten was en ze nog spuiten klaar moesten maken en had het vaccinatiebewijs al gekregen. Maar ik vond het dus sowieso al geen logische werkwijze, hoezo geef je die papieren al voordat er geprikt is? Is vrij simpel om dat systeem gewoon waterdicht te maken.
Relaxed schreef:Zo kun je het idd ook draaien..En zo laat de jeugd zich vaccineren om de discotheek in te kunnen en weer anderen op vakantie te kunnen. Wáárom is dat zo'n probleem voor je? Wáárom is dat chantage? Wáárom is dat anders dan jouw situatie?
Daarbij quote en reageer jij selectief, want je reageert slechts op 1 zin van mijn post, maar neeee, de ander leest altijd selectief bij jou
Tiggs schreef:Relaxed schreef:Zo kun je het idd ook draaien..En zo laat de jeugd zich vaccineren om de discotheek in te kunnen en weer anderen op vakantie te kunnen. Wáárom is dat zo'n probleem voor je? Wáárom is dat chantage? Wáárom is dat anders dan jouw situatie?
In mijn omgeving laten mensen zich vaccineren zodat de kans dat ze zelf ernstig ziek worden verkleint en omdat ze zo meewerken aan het weer 'openen' van de maatschappij. Ik ook om die redenen trouwens en denk dat dit voor velen geldt.
@mwm: Gouda inderdaad!