Dinopino schreef:Lusitana ik heb mijn mening gegeven en onderbouwd, waarom ik mijn vrijheid wil inleveren met een soort pas. Dat is weer jouw mening dat privacy weg geven iets is met gevoelens. Ik zie het meer als mijn vrijheid en mijn grondrecht.
Wanneer er een organisator of wat dan ook is, die van mij een paspoort verlangt, dan zul je me er nooit vinden. Ik heb geen behoefte om tussen een stelletje gevaccineerden en pcr-test mensen te staan. Tevens wanneer een zanger of groep,met die onzin eens is, dan luister ik hun muziek wel op cd.
Hier in Duitsland eisen ze een pcr test, wanneer ik schoenen wil kopen. Nou gelukkig is er internet.
Besmettingsgevaar,volgens mij zijn ze er nu naar twee jaar nog niet achter, hoe zo n besmetting eigenlijk in zijn werk zou moeten gaan.
Ze wisten vrij snel dat de besmetting vooral ook via de adem gaat. Het virus hecht zich aan vloeistof dat je uitademt. En dat men het vooral MOET HEBBEN om het door te geven. Als je het niet hebt, kun je het niet doorgeven. Daar is het hele vaccinatie en testgebeuren voor.
En als iemand wat van jou verlangt en je wil er dan niet heen gebaseerd is dat prima dat is toch ook gewoon de bedoeling? Dat je wegblijft. Tenzij je kunt aantonen dat je geen covid hebt/niet besmettelik bent.
En als je gewoon dingen thuis laat bezorgen doe je ook mee aan de minderen van besmettingsgevaar.
lenaa_tje schreef:Karl66 schreef:En het mooie is dat je gewoon tegen een vaccinatiepaspoort kan zijn en dat je die niet hoeft te hebben. Dan mag je precies hetzelfde als wat je nou ook mag. Het klopt dat er dan beperkingen zijn, maar dat komt omdat we bezig zijn een pandemie te bestrijden.
Maar jij vind het vaccinatiepaspoort dus een middel om een pandemie te bestrijden.
Waarom bij een hoog genoeg vaccinatie cijfer heb je dat dus ook niet nodig.
Ik hoef gewoon niet zo nodig mijn gegevens te delen met een ander. Ook mijn medische gegevens heb ik afgeschermd. Dat heeft dus niks te maken met niet willen vaccineren.
Je hebt het over het gegeven dat je niet besmettelijk bent. Waarom is dat iets om te verbergen?
En een vaccinatie paspoort is geen middel om ene pandemie te bestrijden. Mensen die niet gevaccineerd zijn of getest zijn weghouden van evenementen en andere plekken waar veel mensen samenkomen is de manier om de pandemie te bestrijden.
Een paspoort is alleen maar nodig om te kunenn aantonen dat je niet besmettelijk bent en daarom naar een evenement kunt met de zekerheid dat je het virus niet verspreid je wil er dan niet heen gebaseerd is dat prima dat is toch ook gewoon de bedoeling? Dat je wegblijft. Tenzij je kunt aantonen dat je geen covid hebt/niet besmettelik bent.
En als je gewoon dingen thuis laat bezorgen doe je ook mee aan de minderen van besmettingsgevaar.
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 07-05-21 13:18, in het totaal 2 keer bewerkt