Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:En dan is er geen controle of althans bij een terras kan er gezegd worden door het personeel dat mensen niet mogen dansen en zorgen dat ze niet te dicht op elkaar komen.
moonsparkle schreef:Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat zitten op een terras met veel ruimte tussen de tafels veiliger is dan met z'n alle dansen in het vondelpark. Maar het een sluit het ander niet uit.
pien_2010 schreef:moonsparkle schreef:En dan is er geen controle of althans bij een terras kan er gezegd worden door het personeel dat mensen niet mogen dansen en zorgen dat ze niet te dicht op elkaar komen.
Alleen is dansen zo leuk, ik zeg hier heel vaak, "een dag niet gedanst is een dag niet geleefd", dus hier wordt elke dag even gedanst en het samen dansen buiten tijdens de dorpsfeesten mis ik zeer. Hopelijk dit jaar weer.
besita schreef:Hier Pien
Steunactie voor cultuursector mondt uit in dansfeest
https://www.hln.be/binnenland/steunacti ... ~a1c48d56/
Cer schreef:Die mensen staan op afstand, een heel boeltje heeft mondkapjes op..
Ik kan me niet voorstellen dat dit voor extra besmettingen gaat zorgen..
In het begin was ik erg voor de regels en hoe het aangepakt werd, maar ik ga me zo langzaamerhand ook behoorlijk ergeren aan mensen die regelgeil lijken en zelfs nog strengere regels verzinnen dan die er al zijn..
Ik ben benieuwd hoe dat buiten schaatsen dan precies voor die besmetting heeft gezorgd.. Hebben ze dan bij elkaar op schoot gezeten?
Popstra schreef:Ondertussen in het Vondelpark....https://www.parool.nl/amsterdam/groot-f ... ~bf38129f/
besita schreef:Ik vind dit 100 x mooier om te zien dan alle demonstraties die er in alle landen zijn geweest met duizenden op elkaar geplakt en alles vernielen en in brand steken ..en die uiteindelijk ook geen besmettingshaarden zijn geworden anders hadden we het zeker in de media vernomen ..nee doe dan maar effe dansen met mm in open lucht
Popstra schreef:Als je op social media de reacties ziet op dit soort filmpjes dan is het overgrote deel het er wel mee eens mensen dit lekker moeten doen. Er zit een enkeling tussen die kwaad reageert dat het not done is
Dat was ook zo met de schaatspret filmpjes.
bigone schreef:besita schreef:Ik vind dit 100 x mooier om te zien dan alle demonstraties die er in alle landen zijn geweest met duizenden op elkaar geplakt en alles vernielen en in brand steken ..en die uiteindelijk ook geen besmettingshaarden zijn geworden anders hadden we het zeker in de media vernomen ..nee doe dan maar effe dansen met mm in open lucht
Dat weet je dus niet. Want dit waren over het algemeen geen brave burgers en de meesten jong. Dit lijken me ook geen mensen die braaf gaan testen bij een snotneus dus is er gewoon qua besmettingen niets over te zeggen.
lenaa_tje schreef:Popstra schreef:Als je op social media de reacties ziet op dit soort filmpjes dan is het overgrote deel het er wel mee eens mensen dit lekker moeten doen. Er zit een enkeling tussen die kwaad reageert dat het not done is
Dat was ook zo met de schaatspret filmpjes.
Tot het je overkomt. Hier toch wel een aantal reacties dat dit het niet waard was![]()
Niet specifiek vanwege het ziek worden maar wel vanwege het het hele gezin thuis zetten