Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 11:53

Alles duurder, veel rekeningen en dan minder geld krijgen als je hoort te krijgen. Geennidee hoe ik deze maand moet overleven...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 11:57

Nymbous schreef:
Bonprix is mijn ergenis.

Vorige week zaterdag besteld, binnen 1-2 werkdagen geleverd, alles op voorraad.

Maandag verzonden, dinsdag mail dat het vertraagd was, prima! Ik heb het geduld wel!
Woensdag mail dat het door een fout van hun op nieuw verzonden was, dus donderdag aan zou komen. Ook goed, nogmaals ik wacht wel, het is al druk genoeg.

Donderdag weer vertraagd en geen verdere info.

Gisteren een mail dat er ineens een product niet meer op voorraad is??? Hallo? Hij was al verzonden beweren ze!

Plus, en nu dan??? Krijg ik gratis verzending de volgende order, maar niks over geld retour of de rest van mijn bestelling?

Ik heb een flinke mail retour gestuurd over de gang van zaken. Vertraging, prima, ik kan wel wachten.

Maar beweren dat het verstuurd is meermaals, dan vertraagd en nu een product niet meer op voorraad? Wat hebben ze gedaan? Het eruit gehaald voor een andere bestelling? :')

Ik ben dus niet blij, gezien ik nu dus ook niet weet wat er met mijn pakket gebeurt en hoe lang het nog gaat duren.

Ik bestel wel ergens anders als ik mijn (best wel grote hoeveelheid) geld terug krijg.

Zo... Dat moest er even uit {:}

Hier nog een, al is het bij mij nu alleen nog vertraagd :=
Ik mis Miss Etam, ik vind Bonprix zooo niks maar moet bh’s hebben en slipjes dus de gok maar gewaagd!

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 12:44

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 12:53

Echt een enorm luxeprobleem, maar ik krijg binnenkort een nieuwe laptop (terug naar macbook, yeeeey) en ik irriteer me nu echt mateloos aan mijn huidige :+

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 13:21

Dat mn darmen besloten niet meer normaal te doen vandaag, ik heb gewoonlijk nergens last van... zit een stukje vaker op de wc dan normaal is :') gelukkig is het op werk heel rustig.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 14:04

MyWishMax schreef:
Alles duurder, veel rekeningen en dan minder geld krijgen als je hoort te krijgen. Geennidee hoe ik deze maand moet overleven...

:(:).

Kan ik je ergens mee helpen? Met boodschappen of zo?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 14:13

Wat lief San!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 14:19

Heel lief ja :+:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 14:25

Gefeliciteerd MyWishMax *\o/*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 14:48

MyWishMax schreef:

Neejoh wat zuur, en dat ook nog met je verjaardag -O- zou je sommige rekeningen wellicht in termijnen kunnen betalen, misschien dat dat al wat ademruimte geeft? :knuffel: heftig hoor!

En hierboven nog bedankt voor de reacties over bonprix, ik stond net op het punt om vandaag daar een grote bestelling te plaatsen want mijn kleding lijkt momenteel allemaal tegelijk te sneuvelen. Zo te horen kan ik beter elders bestellen, iemand toevallig tips voor een goede site daarvoor?

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 15:17

Nog steeds de winkel..
Echt nu is het pakketje weg en weten ze niet wanneer het überhaupt bezorgt gast worden..
Oh en ze zijn niet bereikbaar (want zaterdag) en als je het over de app vraagt is het, ja wacht maandag maar even af.. -:(-
Het gaat niet om een tientje ofzo -:(-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 15:24

Een snotje die bovenin mijn neus vast zit en irritant is en er niet uit wil

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 15:27

Dieper pulken?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 15:30

Britta31 schreef:
Dieper pulken?

:+

_O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 15:55

hagelslag schreef:

Een wattenstaafje wil vaak helpen in zo'n situatie :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 16:19

Lestrange01 schreef:
hagelslag schreef:

Dat had ik eens tijdens een coronatest. Een snotje waarvan ik niet eens wist dat die bovenin mijn neus zat, die zat toen opeens in mijn keel _O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 16:31

Lestrange01 schreef:
hagelslag schreef:

Dat leek mij een goede tip.... Tot ik de reactie eronder zag _O-

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 16:39

De twijfel over of ik wel of niet een Nintendo switch wil aanschaffen... Ik vind de prijs zo belachelijk, maar ik wil zo graag Pokémon sword and shield spelen. En animal crossing.
Eerste wereld probleem, I know. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 16:43

Mensen die meteen 10km/h onder de snelheidslimiet gaan rijden op het moment dat ze een navigatiesysteem aan hebben. :roll: En die wielrenner die mij en een vriendin uitschold voor "kankerhoeren" omdat hij op volle snelheid een onoverzichtelijke bocht door kwam scheuren en wij daar toevallig liepen. 8)7 Als ik érgens agressief van word, is het dat.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 16:48

Werkgever biedt ontwikkelbudget aan. Oké leuk. Maak een account aan, kijk wat rond, vind iets dat me interessant lijkt. Moet ik vragen invullen om te kijken of ze er loonbelasting over moeten betalen. ''U komt niet in aanmerking.'' Dus ik mag geen cursus doen blijkbaar :') Denk dat het voortkomt uit een algoritme dat denkt dat je als 18-jarige geen 12 uren contract kan hebben gehad. Maar ja, ik heb ook geen zin om er meer energie in te steken, want zo'n leuke cursus was het nou ook weer niet.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 16:59

marley93 schreef:
De twijfel over of ik wel of niet een Nintendo switch wil aanschaffen... Ik vind de prijs zo belachelijk, maar ik wil zo graag Pokémon sword and shield spelen. En animal crossing.
Eerste wereld probleem, I know. :')

Doen doen doen doen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 17:00

Telpeva schreef:
Lestrange01 schreef:

Dat had ik eens tijdens een coronatest. Een snotje waarvan ik niet eens wist dat die bovenin mijn neus zat, die zat toen opeens in mijn keel _O-

De corona test is ook hoe ik op het idee ben gekomen _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 17:20

Dat het lijkt alsof iedereen ineens autorijden verleerd is :roll:
Een of andere oelewapper die besloot een scooteraar en een snorfietser bij twee verschillende oversteekplaatsen voorrang te geven. De tweede keer heb ik wel even getoeterd. Vervolgens reed ie niet door, vast gepikeerd :')
Vervolgens twee dames achter me die niet zelf hun eigen snelheid konden bepalen. Ik rijd 80, zij rijden 80. Ik rij 100, zij rijden 100. Ik haal in, zij halen in... Verschikkelijk irritant.
Daarna een Belgische halve die wilde invoegen, verrekte gas te geven totdat ik opzij ging om vervolgens wel gas te geven waardoor ik niet meer op de juiste rijstrook voor voorsorteren kon rijden zonder een dot gas te geven.
En vervolgens kwamen de dames ineens weer voorbij, die ook verrekten een dot gas te geven om vervolgens niet te willen invoegen, terecht te komen op een verdrijvingsvlak en als een mongool de snelweg op te schieten.
En als laatste nog een lamlul die niet door wilde rijden totdat ik kon (en ging) inhalen, waardoor ik weer achter hem terecht kwam en wij beiden (en een motorrijder achter mij) 50 reden op een plek waar we 70 mochten. |o

Ik ben helemaal klaar. Hou gewoon je aandacht bij de weg, rij een beetje door en wees geen l*l. Hoe moeilijk is het :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 17:33

Steeph: Dat valt mij ook op eigenlijk sinds ik terug ben in Nederland. := Waar ik net na het halen van mijn rijbewijs tien jaar geleden sporadisch te maken had met kneuzige bestuurders, is het tegenwoordig echt aan de lopende band raak. Vandaag ook twee idioten die 90 reden op de derde baan van rechts op de A4 terwijl ze rechts voorbij gereden werden en plek zat hadden om sloom te gaan zitten doen op de rechterbaan. En dan ook stom voor zich uit gaan zitten te gapen als je knippert met je groot licht. 8)7

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 17:36

Aan een documentaire op tv waar blote billen en borsten zijn geblurd op kunst.