Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nymbous schreef:Bonprix is mijn ergenis.
Vorige week zaterdag besteld, binnen 1-2 werkdagen geleverd, alles op voorraad.
Maandag verzonden, dinsdag mail dat het vertraagd was, prima! Ik heb het geduld wel!
Woensdag mail dat het door een fout van hun op nieuw verzonden was, dus donderdag aan zou komen. Ook goed, nogmaals ik wacht wel, het is al druk genoeg.
Donderdag weer vertraagd en geen verdere info.
Gisteren een mail dat er ineens een product niet meer op voorraad is??? Hallo? Hij was al verzonden beweren ze!
Plus, en nu dan??? Krijg ik gratis verzending de volgende order, maar niks over geld retour of de rest van mijn bestelling?
Ik heb een flinke mail retour gestuurd over de gang van zaken. Vertraging, prima, ik kan wel wachten.
Maar beweren dat het verstuurd is meermaals, dan vertraagd en nu een product niet meer op voorraad? Wat hebben ze gedaan? Het eruit gehaald voor een andere bestelling?![]()
Ik ben dus niet blij, gezien ik nu dus ook niet weet wat er met mijn pakket gebeurt en hoe lang het nog gaat duren.
Ik bestel wel ergens anders als ik mijn (best wel grote hoeveelheid) geld terug krijg.
Zo... Dat moest er even uit
MyWishMax schreef:Alles duurder, veel rekeningen en dan minder geld krijgen als je hoort te krijgen. Geennidee hoe ik deze maand moet overleven...
Lestrange01 schreef:hagelslag schreef:Een snotje die bovenin mijn neus vast zit en irritant is en er niet uit wil
Een wattenstaafje wil vaak helpen in zo'n situatie