Welke winkels ga jij missen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41948
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:02

xSCWx schreef:
Bij Kruidvat hebben ze ook vaak goede wasmiddel aanbiedingen (ik geloof nu 2 xxl kannen voor €18.)
Ik verveel me vooral gewoon de tandjes. De winkels waren leuk om te struinen maar het scheelt me wel een hoop geld nu ze dicht zijn.

Zal eens gaan kijken. Ik heb altijd Robijn, die hebben ze niet altijd.

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:15

Ik merk nu dat ik vooral bij de Action kwam voor mijn grootverpakkingen keuken- en toiletpapier. Altijd genoeg voor een aantal maanden :D maar ik was nu net te laat. Moet ik ze toch bij de super halen, voor een Kruidvat moet ik weer wat verder weg.

De Hema mis ik ondertussen iets minder erg dan ik had verwacht. Ik houd een boodschappenlijstje bij en tegen de tijd dat ik weer voor 25 euro bij elkaar heb laat ik wel weer gratis bezorgen. Wel ben ik erg blij dat ik deze week gewoon (nog steeds en alweer) naar de Welkoop of een andere voerboer kan om een voorraad paardenvoer voor twee weken te halen (meer kan ik niet kwijt).

Ghostattack

Berichten: 11267
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:30

_San87_ schreef:
xSCWx schreef:
Bij Kruidvat hebben ze ook vaak goede wasmiddel aanbiedingen (ik geloof nu 2 xxl kannen voor €18.)
Ik verveel me vooral gewoon de tandjes. De winkels waren leuk om te struinen maar het scheelt me wel een hoop geld nu ze dicht zijn.

Zal eens gaan kijken. Ik heb altijd Robijn, die hebben ze niet altijd.


In Beneden-Leeuwen zit zo'n outlet winkel waar ze onder andere Robijn verkopen :) Misschien net te ver weg voor je, maar wellicht zit er bij jou in de buurt ook zoiets?

Telpeva

Berichten: 14875
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:30

Misschien heb je hier wat aan? Ik weet niet wat ze normaal kosten bij de action, maar op deze site kan je zoeken naar aanbiedingen per product, op het moment is robijn zo te zien op een paar plekken in de aanbieding
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=robijn

cursebreaker

Berichten: 11593
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:33

TIP voor de wasmiddel mensen; Op bol.com oa hebben ze ook vaak hele fijne aanbiedingen mbt wasmiddel, dus ik zou online ook eens wat webshops in de gaten houden. Sowieso Robijn komt er regelmatig voorbij - die gebruiken we hier ook, dus daar zoek ik vaker naar. En ik koop altijd groot in als ze 2e gratis bij AH zijn. Dan kom ik vaak mooi uit tot de volgende actie.

vevina
Berichten: 1643
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:40

Ik merk nu wel aan mezelf dat ik moeite begin te krijgen met de gesloten winkels. Ik wil ontzettend graag de babykamer gaan behangen en verven en helemaal klaar maken, maar merk dat mijn lichaam sinds de afgelopen weken echt een stuk meer last begint te krijgen van zwangerschapskwaaltjes dus ben bang dat als we langer wachten ik niet meer zo goed kan helpen. Dan kunnen we natuurlijk alles online bestellen maar qua kleuren bekijk ik het toch echt liever in de bouwmarkt zelf. Daarnaast heb ik inmiddels ook zo ontzettend veel pakketjes besteld met zwangerschapskleding wat dan toch net niet past of lekker zit dat ik echt even toe ben om het in de winkel rustig te passen.

Edit: typfout

8nnemiek

Berichten: 43510
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 12:28

Ik was al sinds het begin van de lockdown alleen nog met wasnoten. Mijn gewone wasmiddel was bijna op, dus dat heb ik opzij gezet voor de echt vuile was, en ik vond dit wel een mooi moment om de wasnoten weer eens goed te gaan gebruiken. Tot nu toe erg blij mee!

Ik heb de winkels nog niet gemist. Alleen voor inlegkruisjes, die haalde ik altijd bij de Action, en heb ik nu maar iets duurder bij Kruidvat gekocht.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41948
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 12:48

Ghostattack schreef:
_San87_ schreef:

Zal eens gaan kijken. Ik heb altijd Robijn, die hebben ze niet altijd.


In Beneden-Leeuwen zit zo'n outlet winkel waar ze onder andere Robijn verkopen :) Misschien net te ver weg voor je, maar wellicht zit er bij jou in de buurt ook zoiets?

Kreeg de tip dat ze bij de Makro in de aanbieding zijn, ga daar even kijken.

Echt. Ik wil de winkels weer open, ik ben een gewoontediertje :').

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 12:54

Denk dat er binnenkort nog meer winkels dichtgaan zoals de Kruidvat en jamin ect. Alleen nog supermarkten en apotheken

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 12:55

...en winkels voor diervoeders, anders zou NL het eerste land zijn dat zijn dieren laat creperen tijdens een lockdown.

Maar dat mag wat mij betreft onder strenge voorwaarden: van tevoren bestellen en dat het dan klaarligt zodat je alleen nog hoeft in te laden en weg te rijden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41948
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 12:56

Keet schreef:
Denk dat er binnenkort nog meer winkels dichtgaan zoals de Kruidvat en jamin ect. Alleen nog supermarkten en apotheken

Ja, denk t ook. Niet blij mee.

Morrie

Berichten: 22344
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 12:56

Keet schreef:
Denk dat er binnenkort nog meer winkels dichtgaan zoals de Kruidvat en jamin ect. Alleen nog supermarkten en apotheken

zolang je nog online kunt bestellen, overleef ik het wel, Durf al sinds maart niet meer naar winkels toe....

Er gaat wel veel kapot in huis, dat ik normaal even bij de Action haalde, online is het 5 x zo duur allemaal -O-

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 12:58

Ja dat is poedersuiker.
Cadeautjes kopen is ook niets aan zo.

Morrie. Mijn aanbod staat nog steeds hoor. Mocht je iets nodig hebben uit een winkel, dan wil ik best boodschappen doen hoor :)

Morrie

Berichten: 22344
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 14:35

Lief van je Keet, maar de Action en Zeeman zijn dicht. Dus... tenzij je wilt inbreken 8-)

Tancreda4

Berichten: 24155
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 14:49

Ik mis de Welkoop haha, of bouwmarkt. Moest een schroef hebben en wat boutjes voor m'n sulky. Kan alleen online, maar ik wil liefst ff proberen in de winkel zelf welke ik moet hebben. En ik wilde eigenlijk nog een schuilhok gaan maken, maar heb ik ook liever in handen voor ik het materiaal koop. Dus moet nog een geduld hebben. Jammerrrr

CairnTerrier

Berichten: 993
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 15:12

Morrie schreef:
Keet schreef:
Denk dat er binnenkort nog meer winkels dichtgaan zoals de Kruidvat en jamin ect. Alleen nog supermarkten en apotheken

zolang je nog online kunt bestellen, overleef ik het wel, Durf al sinds maart niet meer naar winkels toe....

Er gaat wel veel kapot in huis, dat ik normaal even bij de Action haalde, online is het 5 x zo duur allemaal -O-


Ik mis de Action nu ook... we gaan over drie maanden verhuizen en bij de Action kun je altijd zo goedkoop shoppen. Wilde alvast beginnen met verhuisspullen kopen bij de Action, als in: verhuisdozen, afplaktape, verfrollers, kwasten, schoonmaakspullen en nog wat handige meuk. Het is gewoon heerlijk om daar rond te slenteren. Helaas!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 15:16

Nee inbreken is niet zo mijn ding :D

tones

Berichten: 5291
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 15:38

Tancreda4 schreef:
Ik mis de Welkoop haha, of bouwmarkt. Moest een schroef hebben en wat boutjes voor m'n sulky. Kan alleen online, maar ik wil liefst ff proberen in de winkel zelf welke ik moet hebben. En ik wilde eigenlijk nog een schuilhok gaan maken, maar heb ik ook liever in handen voor ik het materiaal koop. Dus moet nog een geduld hebben. Jammerrrr


De Welkoop is hier gewoon open, en sinds afg. maandag mag je ook weer niet-diervoeding kopen.


Afbeelding

:')

Morrie

Berichten: 22344
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 16:07

o dan zal ik de Welkoop hier es ff bellen, mijn man heeft niet 1 hele spijkerbroek meer en die haalt ie altijd bij de Welkoop. Dan kan mijn buurvrouw die mooi meenemen, die moet toch paardenvoer halen daar

Tancreda4

Berichten: 24155
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 16:47

Oh dacht dat je alleen voer mag kopen bij Welkoop. De rest kan wel worden thuisbezorgd. Ik zal het eens vragen.

moonsparkle
Berichten: 21829
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:44

Ik mis het tuincentrum op dit moment. Ik wil de moestuin gaan klaar maken, maar waar haal ik nu mest of moestuingrond vandaan? Verzenden is erg prijzig.

Century

Berichten: 6010
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Re: Welke winkels ga jij missen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:45

Wij halen compost bij de plaatselijke groenverwerker (bij ons is dat Van Berkel). Heel goedkoop voor wat je krijgt. Wel een aanhanger nodig... Want het komt met minstens een halve kuub. Geen idee of zoiets bij jou in de buurt zit of dat je zoveel nodig hebt?

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:47

moonsparkle schreef:
Ik mis het tuincentrum op dit moment. Ik wil de moestuin gaan klaar maken, maar waar haal ik nu mest of moestuingrond vandaan? Verzenden is erg prijzig.


Makkelijke moestuin mix bij een verkooppunt?

https://makkelijkemoestuin.nl/verkooppunten

moonsparkle
Berichten: 21829
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 17:57

Helaas geen makkelijke moestuin punt wat open is. Het gaat ook niet om veel, 2 of 3 20 liter zakken ofzo.

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 18:41

Probeer het eens bij een supermarkt? Zowel mijn Hoogvliet als de buurtsuper verkoopt potgrond en ik weet dat ze die bij de Jumbo ook hebben. Volgens mij in zakken van 10 liter, maar dan heb je er misschien zes nodig in plaats van drie.

[Edit] Gevonden bij de Jumbo: https://www.jumbo.com/forflora-universe ... /385221STK

[Edit 2] Hmm, misschien toch niet voedzaam genoeg voor een moestuin bedenk ik nu...