Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Of ze jatten zonder het te vragen handschoenen, handgel, doekjes en andere dingen van je werkstation als je 3 seconden aan het praten bent met een klant. Vreemd genoeg vinden die mensen het meestal geen probleem om vervolgens alle producten in de winkel uitgebreid aan te raken en open te maken.
Ik vind het echt fijn als mensen gewoon tegen me praten alsof ik een intelligent levend wezen ben en door alle verschillende regels bij winkels begrijp ik het volledig als het je niet duidelijk is wat de bedoeling is.
, maar van mij mogen winkels ook wel toiletbezoek aanbieden. Weet niet of het toilet nu vanwege corona niet bezocht mag worden, dat is idd een ding, momenteel wil ik ook niet naar een openbaar toilet en kan me voorstellen dat winkeliers dat op dit moment niet aanbieden. Maar goed, ik winkel op het moment ook niet als het niet nodig is. Maar voor corona, vond ik het altijd wel een ding geen wc tijdens het winkelen. En echt bij veel winkeliers mag je niet. Openbare toiletten zijn er niet altijd of in de buurt. Jolliegirl schreef:Mag jij mensen weigeren?
maralyn schreef:Een vrouw die tegen mij gaat zeggen dat ze in de winkel gaat plassen als ze niet naar de wc mag, is ook super leuk.
Mijn oren klapperen als n malle

Lepeltje schreef:maralyn schreef:Een vrouw die tegen mij gaat zeggen dat ze in de winkel gaat plassen als ze niet naar de wc mag, is ook super leuk.
Er is bij ons al 3 keer in de paskamer geplast en een tijdje geleden heeft een jongetje de hele lift onder de stront gesmeerd.![]()
Volgens een klant zat de lift onder de 'chocola'. Na het bekijken van de camerabeelden bleek het dus iets anders te zijn.
Veel winkels bieden trouwens geen toilet aan omdat mensen daar uitgebreid de gelegenheid krijgen om spullen te 'lenen'. En dat doen ze ook.
Lepeltje schreef:maralyn schreef:Een vrouw die tegen mij gaat zeggen dat ze in de winkel gaat plassen als ze niet naar de wc mag, is ook super leuk.
Er is bij ons al 3 keer in de paskamer geplast en een tijdje geleden heeft een jongetje de hele lift onder de stront gesmeerd.![]()
Volgens een klant zat de lift onder de 'chocola'. Na het bekijken van de camerabeelden bleek het dus iets anders te zijn.
Veel winkels bieden trouwens geen toilet aan omdat mensen daar uitgebreid de gelegenheid krijgen om spullen te 'lenen'. En dat doen ze ook.
) al rekening mee. Zeker niet cool wanneer je zo'n viespeuk naar het toilet laat gaan als hierboven
, maar ik vind als je een openbare ruimte hebt dat er ook wel een toilet mag zijn. Of dan meer openbare toiletten buiten de winkels. Zijn ze in Dl dacht ik wel erg mee bezig, ik vind dat hier nog best wel een gemis. Ik voel me vaak al opgelaten als ik hier de deur uit ga, in de hoop dat ik niet naar een wc op zoek hoef
Ik sla dan vaak ook winkelen in het centrum over. Winkels als Divoza, EJ en Intratuin vind ik dan ook verademing, omdat ik weet dat als het nodig is, ik daar naar het toilet kan. Nabster schreef:Ik heb eens een moeder gezien die haar kind midden in winkel liet plassen. Personeel keek er niet van op. Gebeurde zo vaak