https://www.youtube.com/watch?v=nN-STnhNur4
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
martinev schreef:Ideaal topic! Gisteren al een Tefal airfryer gekocht voor 44 euro bij Bol.com, de rest van de week nog op zoek naar goede koopjes, dus dan helpt dit topic zeker!
Mocht iemand nog een idee hebben waar we Pavo vital complete met korting kunnen kopen dan hoor ik het graag! Liefst de 20kg zakken.
Cynthia82 schreef:martinev schreef:Ideaal topic! Gisteren al een Tefal airfryer gekocht voor 44 euro bij Bol.com, de rest van de week nog op zoek naar goede koopjes, dus dan helpt dit topic zeker!
Mocht iemand nog een idee hebben waar we Pavo vital complete met korting kunnen kopen dan hoor ik het graag! Liefst de 20kg zakken.
Horsefitshop heeft nu 15% korting op alles, omdat de Sint in het land is. Deze korting duurt tm woensdag. Dus ik hoop dat daarna 25% korting komt vanwege BF. HFS heeft vaak 25% korting namelijk.
Scum schreef:Ik hoop ook dat Dochorse mee gaat doen. Kan er tot nu toe nog niks over vinden.
En ik zoek ook nog jodphurs. Liefst Mountain horse met rits voor.
dravergekkie schreef:De paardendrogist heeft nu ook 25% keuze korting.
Sanet schreef:Nou, dooie mus hier. Mooie tv gezien bij Mediamarkt, online niet meer te krijgen, maar wel in Zwolle af te halen. Dikke prima, stukje rijden, maar goed te doen.
Ene moment moest ik €0 betalen via iDeal, volgende moment hele bedrag. Maakt niet uit, hebben die tv. Krijg na betaling 2 mailtjes met bevestiging en na 10 minuten nog 1: bestelling weer geannuleerd, blijkbaar toch niet op voorraad. Mooie is, terugbetalen mogen ze 5-7 werkdagen over doen?! Pffff!!!