Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mews schreef:Qua 2020 kerstdecoratie: Ik dacht juist toen ik ze zag "En dan kan ik volgend jaar extra genieten van de vrijheden die we dan hopelijk hebben als ik die decoratie weer zie".Maar aan de andere kant, als covid dan nog steeds flink aanwezig is is het wel een dubbele domper om je te realiseren dat het al zo lang gaande is.
Rambogirl schreef:Ze zijn wel heel grappig, maar ik zou dit jaar toch liever vergeten ipv volgend jaar kerst er aan terug te moeten denken. Ali heeft er ook best veel btw
Ceffyl schreef:_San87_ schreef:Superleuk! Maar ik wil me dit jaar eigenlijk niet echt herinneren op die manier.
Dames, help. Wel een koffiezetter of niet? Ik heb een toffe vintage look gevonden die mooi in de keuken past. Maar is een koffiezetter een kerstcadeau?
Doen! Ik vind het een super leuk cadeau en zou er zelf heel blij mee zijn! Als hij een even grote koffieleut is dan vindt hij het vast ook geweldig!
.
. elnienjo schreef:Een toepasselijk spel: https://www.bol.com/nl/p/pandemic-nl-bo ... oductImage
oh, en hij ook natuurlijk

En met een klein beetje geluk heb ik in december eindelijk een huisje voor mezelf, dus ook mijn eerste eigen kerstboom en versiering dit jaar! Kijk daar zo naar uit
exact dezefde