Roosch schreef:Ik ben zelf ook niet echt van de maskertjes, maar heb er wel laatst ingeslagen van Rituals. Zal straks eens testen.
Ik ben ook niet van maskers en al helemaal niet van make-up.
Je hebt op Ali express wel voetenmaskers waar later je hele oude huid er af valt. Dan hou je babyvoetjes over. Een vriendin van mij is er helemaal weg van. Lijkt mij niet echt fijn.

Geplaatst: 05-09-20 06:16
               Geplaatst: 05-09-20 06:16				         
 Die voetmaskers kosten 1,55 tot 2 euro per paar zo te zien.  Alleen, bij mij komt de laatste tijd veel niet aan. Heb op dit moment op 20 bestellingen van klein spul 4 disputes lopen. Gaat allemaal om simpele dingen als een reparatiepatch voor een waterdicht kledingstuk en dat soort dingetjes. Het is allemaal al in juni besteld en ik krijg steeds meer het idee dat deze dingen onder de gejatte spullen vallen.
  Die voetmaskers kosten 1,55 tot 2 euro per paar zo te zien.  Alleen, bij mij komt de laatste tijd veel niet aan. Heb op dit moment op 20 bestellingen van klein spul 4 disputes lopen. Gaat allemaal om simpele dingen als een reparatiepatch voor een waterdicht kledingstuk en dat soort dingetjes. Het is allemaal al in juni besteld en ik krijg steeds meer het idee dat deze dingen onder de gejatte spullen vallen. 

niet op de manier waarop ik zou willen trouwens.
 niet op de manier waarop ik zou willen trouwens.                                                         

ook nagellak e.d. is niet aan mij besteed
 ook nagellak e.d. is niet aan mij besteed