Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 16:57

Zertab schreef:
En at het nog geen half zes is, ik niets meer te doen heb en dus maar op Bokt rondhang

Ik heb nog wel wat voor je te doen Zertab...

Ook gelijk mijn ergernis van vandaag: gister beetje pittige dag gehad qua werk en nu komt er dus weinig uit mn handen vandaag. Vanavond om 7 uur nog een meeting met Canada dus ben ook niet al bijna klaar ofzo :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 17:03

Bij ons achter de huizen/tuinen loopt een smal paadje, daarvan is de bedoeling dat iedereen zijn eigen stukje doet onderhouden. Uiteraard doet het gros van de mensen dit niet, het pad is hierdoor op meerdere plekken letterlijk meters overwoekerd door hagen die niet zijn bijgehouden, onkruid dat tot je navel komt, en zo door.

Afijn, ik dacht laat ik het goede voorbeeld geven, een betere wereld begint immers bij jezelf. Mijn stukje poort is nu onkruidvrij, schoon, en goed te passeren. Yes! Maar wat denk je? Meteen alle krijsende buurtkinderen bij mij achter de tuin op het pad, door mijn onkruid weg te halen heb ik een hangplek gecreeerd. Lekker buiten zitten zo, maar niet heus _-:(

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 17:03

Nee bedankt, over 25 minuten heerlijk uiteten :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 17:09

Gesprek gehad, maar nu moet ik nog tot eind Juli wachten of ik uitgenodigd word voor een 2de gesprek.

Heel leuk gesprek, werd ook positief ervaren door mijn gesprekspartner.

Functie is leuk en iets wat ik echt graag wil maar niet eerder een kans kreeg ivm geen specifieke ervaring of diploma voor.

Spannend ik wil het zo gráág!

theadora99

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 18:03

Mijn docent. Heel verslag opgestuurd, feedback gekregen op de eerste 2 pagina's. Die feedback verwerkt en teruggestuurd dat we graag willen weten hoe het ermee gaat. Krijgen we nieuwe feedback op de eerste twee pagina's en "ga zo door". Nee, geef gewoon even feedback op het hele verslag ofzo.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 18:17

De mannetjes van Stedin die hun bus op de stoep parkeerden, een halfuur lang met een zwaailicht in mijn werkkamer stonden te knipperen en ook nog eens mijn GFT-bak die op de stoep stond achter hun bus hadden verstopt, waardoor deze dus niet is geleegd. Dat wordt een week de keuken delen met 126 miljoen fruitvliegjes _-:(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 18:18

Mijn jongste vogel... gooide zijn drinkbak naar beneden. De kooi was een dag geleden schoongemaakt :roll:

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 18:23

Dat ik niet weet wat ik op Netflix (of Videoland) moet kijken. Wil gewoon een goede crime docu of serie of film maar niet te eng :+.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 18:42

deksel schreef:
Dat ik niet weet wat ik op Netflix (of Videoland) moet kijken. Wil gewoon een goede crime docu of serie of film maar niet te eng :+.

Op videoland: Slenderman: the untold story & Zodiac Killer
Netflix: unsolved mysteries

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 18:46

Escamilla schreef:
deksel schreef:

Op videoland: Slenderman: the untold story & Zodiac Killer
Netflix: unsolved mysteries

En als je dan toch bezig bent, Preppy Murderer. Heeft geloof ik 4 afleveringen van een uur. Op videoland.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 18:58

Omg thanks. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 19:15

Als je van crime houdt, is de podcast crime junkie misschien wel wat voor jou. Dat zijn waargebeurde verhalen die helemaal uitgezocht en verteld worden. Podcast klinkt lame maar ik heb vorige zomer uuuuren in de zon aan het zwembad doorgebracht met die verhalen aan. Lekkuuuuur <3

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 19:17

Anoniem schreef:
Als je van crime houdt, is de podcast crime junkie misschien wel wat voor jou. Dat zijn waargebeurde verhalen die helemaal uitgezocht en verteld worden. Podcast klinkt lame maar ik heb vorige zomer uuuuren in de zon aan het zwembad doorgebracht met die verhalen aan. Lekkuuuuur <3

Jajajajja! De blankeberge tapes is ook zo'n podcast. Enorm meeslepend en spannend. Echt super!

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 19:32

MaTuMi schreef:
Anoniem schreef:

Jajajajja! De blankeberge tapes is ook zo'n podcast. Enorm meeslepend en spannend. Echt super!

De deventer moordzaak was ook super! Blankenberge tapes vond ik ook leuk, maar was jammer dat die fictief was. Deventer moordzaak is wel echt gebeurd.
Ik heb al heel wat Nederlandse true crime podcasts geluisterd, dus als iemand nog een wilt weten. Stuur maar een pb!

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 20:00

Dat mijn de usb-stick waar al mijn foto’s op stonden zich verstopt. Hele huis al overhoop gehaald en nergens te vinden

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 20:54

Buurman die niet alleen een luchtalarm in huis meedraagt (een hondje) maar ook nog eens de hele dag aan het klussen is met alle herrie daar aan toe. En dan denk je in de avond dat je dan even rustig kan zitten als de pup slaapt, gaat hij nog lekker door met platen zagen. -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 20:56

MarlindeRooz schreef:
Ja onderbroeken kan ik ook wel bij de HEMA kopen, maar voor mooie BH's ga ik niet naar de action haha.

Sorry, dacht alleen aan onderboreken :Y)

BH's koop ik vaak groot in in actie's haha. Bij Livera het liefste, die hebben tenminste wel goede passende bh's :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 20:59

Feestje bij de overburen op de camping. Jeetje wat een herrie maken die.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 21:08

Dat m'n enkel weer zo veel pijn doet. Elke mogelijke houding doet pijn |(.

Gelukkig staan we wel op de wachtlijst voor de operatie die het verhelpt. Zou het daarna (na de revalidatie) over zijn, voor het eerst in 2 jaar niet constant pijn **\O/**

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 21:09

Dat we vandaag 5 uur onderweg waren om op texel te komen terwijl het normaal 2 uurtjes duurt. :\

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 21:29

Dat mijn vriend net bij mij gearriveerd is en dus thuis heeft gegeten, maar nu bij mij nog even een portie burritos naar binnen werkt en gewoon geen gram aan komt :+ het is niet eerlijk

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 21:43

Vuurwerk hier vlakbij, van die fijne harde knallen _-:(

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 22:11

Mensen die in de sportschool na gebruik hun spullen niet schoonmaken. Ik vond dat sowieso al verschrikkelijk, maar in deze tijd kan ik er met m'n kop niet bij |o.

En aan mezelf dat ik de afslag was vergeten te nemen tijdens het wandelen. Ik wilde "even" de spierpijn er uit lopen. Rondje van 2 à 3 km werd een ronde van een goede 6 km. Ik denk dat ik morgen m'n bed niet meer uit kan van de spierpijn overal -O-

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 22:23

Bij mijn fysiofitness is de afspraak dat je zelf vóór gebruik van een apparaat of hulpmiddel (gewichtje bijv) dat schoonpoetst met desinfectiemiddel. Dan weet je voor jezelf altijd dat je het hebt gedaan, en zo niet, eigen risico...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-20 22:37

De buren die besluiten om nu een feestje te gaan houden .. ik wilde naar bed pipo's...