_Nadia_ schreef:moonsparkle schreef:
Wat is dan de reden dat je weg zou willen en wat hoop je te vinden?
Ik heb t hier wel weer gezien, we wonen nu in noord oost London en we zijn wel klaar voor iets anders. Waarschijnlijk eerst een aantal jaar nog hier in Engeland maar misschien komt er iets anders op ons pad en grijpen we die kans.
Escape to the country dan maar?
Ik heb vanaf mijn 13e echt de droom gehad om naar de UK (en specifiek Noord Devon) te emigreren, maar ik ben nu wel blij dat ik dat nooit heb doorgezet. Misschien ooit nog, als ze beter leiderschap hebben
.
Beetje jammer dat het weer er zo slecht is.
Ik wilde om die reden ook niet verder naar het westen verhuizen dan Bristol, ook al werkte ik op nog een uur verder rijden. Alles ten zuiden van, grofweg, de Midlands, is vooral achterland van Londen, en het hele wegen- en spoornetwerk in die regio is alleen maar op Londen gericht en gebouwd. In het begin sta je er niet zo bij stil, maar op den duur wordt het wel vervelend als je ergens heen wilt en alles duurt ongeveer twee keer langer dan nodig omdat de infrastructuur gewoon ruk is.
.
en vancouver island is volgens mij alleen per ferry te bereiken dus qua werk kun je niet zomaar terugvallen op werken in de stad Vancouver.