Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knabbelgirl schreef:Zijn er hier van de zelfmakers ook mensen die ze op bestelling zouden maken? Ik ben echt een kneus met naald en draad maar zoek een aantal leuke
Keet die van jou zijn echt prachtig zeg! Moeten je kids ze ook op waar jullie heen gaan of niet?
Jolien ook erg leuk gedaan!
Voor nu heb ik nog het ea staan, en een uit Vietnam die ik eigenlijk altijd draag omdat hij zo fijn is, maar wil graag kunnen wisselen
mag schreef:Weet iemand waar je mondkapjes kunt bestellen of een winkel waar ze mondkapjes hebben voor zowel volwassenen als kinderen? Heb ze snel nodig ivm vakantie. Heb wel een doosje wegwerp maar nu ze op steeds meer plaatsen verplicht worden wil ik ook enkele wasbare. Ook voor de kinderen leuker in een leuk printje. Weken geleden via amazon wat besteld maar dat komt maar niet aan...
Zonnetje81 schreef:Ik heb er een heleboel waar ik niks mee doe dus te koop. 50 stuks kostte mij 75 euro. Zit nog dicht in de verpakking.
Justme_Lisaa schreef:mag schreef:Weet iemand waar je mondkapjes kunt bestellen of een winkel waar ze mondkapjes hebben voor zowel volwassenen als kinderen? Heb ze snel nodig ivm vakantie. Heb wel een doosje wegwerp maar nu ze op steeds meer plaatsen verplicht worden wil ik ook enkele wasbare. Ook voor de kinderen leuker in een leuk printje. Weken geleden via amazon wat besteld maar dat komt maar niet aan...
Deze heb ik, 2 voor 9,95. Als je ze besteld, heb je ze maandag in huis. Van katoen gemaakt, prima kapjes.
[ [url=m/URXboF.png]Afbeelding[/url] ]
Kanzi schreef:Bedoel je beslagen brilleglazen?
Een neusbeugel kan al een heel eind helpen.
Je kan ook proberen om de glazen in te smeren met handzeep of afwasmiddel en dan alleen afspoelen.
Ik woon in België en de mondmaskerplicht bevalt mij prima.
Voelt toch iets veiliger zo.
Iedereen houdt zich er ook netjes aan, ben benieuwd of we het terug gaan zien in de cijfers.
veerledec schreef:Mwoah, ik zie dan voorbij komen dat Belgen oproepen om óf een mondkapje te dragen, óf afstand te houden. En dat is ook wat je hier in NL in de winkels ziet; Belgen dragen meer mondkapjes maar houden minder afstand en houden zich minder aan de regels.
Plus dat die dingen constant op en af worden gezet. Horecapersoneel dat de bestelling opneemt met mondkapje. Deze afzet achter de balie. De bestelling voorbereidt, overal met de handen aanzitten. Alles op een dienblad. Dienblad even op de balie. Mondkapje op. Bestelling aan de tafel brengen.
Keet schreef:Als ze het in nl gaan invoeren dan ga ik nergens meer heenellendige kleredingen