Jis_ schreef:I’m a model you know what i Mean, and i do my little turn on the catwalk.
[ [url=m/U4DjTA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Who cares
[ [url=m/w2pmrw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jawel, heel benieuwd MyWishMax.
Dit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Jis_ schreef:I’m a model you know what i Mean, and i do my little turn on the catwalk.
[ [url=m/U4DjTA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Who cares
[ [url=m/w2pmrw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jawel, heel benieuwd MyWishMax.
Dit
_San87_ schreef:Mevrouw Hommel zit, na een suikerdrankje, bij te tanken tussen de viooltjes.
[ [url=m/ZA7XZR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q3c3hP.jpg]Afbeelding[/url] ].
MyWishMax schreef:Janine, jouw Instagram wordt niet gevonden als ik er op klik?
En ziet er goed uit!
Wat gaaf een hommeltje redden!
Heerlijk al die foto's, zal straks de minder lieve kant eens opzoeken op de pc
Jis_ schreef:Niet perfect jammer genoeg maar de meest gelukte foto. Best wel een knoeikont, stuifmeel zit overal.![]()
De boom komt met de dag voller te zitten met Hommels en bijen.![]()
[ [url=m/ckYPRg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BY0hu4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Whale schreef:Hier nog amper bijen of hommels... ook geen vlinders. Wel een pad die jaarlijks terugkomt
_San87_ schreef:Jis_ schreef:Niet perfect jammer genoeg maar de meest gelukte foto. Best wel een knoeikont, stuifmeel zit overal.![]()
De boom komt met de dag voller te zitten met Hommels en bijen.![]()
[ [url=m/ckYPRg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BY0hu4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helemaal onder.
Hier is devogelhommel gevlogen.
Jis_ schreef:Whale schreef:Hier nog amper bijen of hommels... ook geen vlinders. Wel een pad die jaarlijks terugkomt
Padden zijn ook zo leuk.Laatst een hele grote van de weg gehaald, vrachtwagen ging er eerst nog overheen, want ik moest mijn auto eerst parkeren, maar gelukkig net niet onder een band, toen nog een auto laten stoppen toen ik aan kwam rennen, was in een bocht. Gelukkig werd de chauffeur niet boos.