Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:De school van mijn dochter heeft voor digitaal huiswerk gezorgd op muiswerken.nl.
Ik vond het van een behoorlijk niveau. Mijn dochter zit in groep 4, is goed in spelling, maar kreeg bij een dictee woorden als chronisch en crysant. Ik denk dat er volwassenen zijn die daarover struikelen![]()
Ze moest zich eerst door 5 pogingen worstelen voordat ze naar het volgende woord kon gaan. Ze was er zo helemaal klaar mee
Ladygiroc schreef:Boras schreef:De school van mijn dochter heeft voor digitaal huiswerk gezorgd op muiswerken.nl.
Ik vond het van een behoorlijk niveau. Mijn dochter zit in groep 4, is goed in spelling, maar kreeg bij een dictee woorden als chronisch en crysant. Ik denk dat er volwassenen zijn die daarover struikelen![]()
Ze moest zich eerst door 5 pogingen worstelen voordat ze naar het volgende woord kon gaan. Ze was er zo helemaal klaar mee
Ik zou chrysant schrijven![]()
PSvanLot schreef:Krijgen ze alle opdrachten vanuit school mee?
Hier heb ik alle boeken opgehaald en hebben ze een weekplanning. Iedere dag werken ze 2,5 uur in boeken van school.
miramii schreef:Tsja, ik denk dat er genoeg ouders zijn die niet in staat zijn om kinderen hierbij te ondersteunen. Ouders die de taal niet/slecht beheersen, ouders met een lage intelligentie, beide ouders in de zorg enzovoorts..
miramii schreef:Tsja, ik denk dat er genoeg ouders zijn die niet in staat zijn om kinderen hierbij te ondersteunen. Ouders die de taal niet/slecht beheersen, ouders met een lage intelligentie, beide ouders in de zorg enzovoorts..
Ladygiroc schreef:Boras schreef:De school van mijn dochter heeft voor digitaal huiswerk gezorgd op muiswerken.nl.
Ik zou chrysant schrijven![]()
zonnebloem18 schreef:Vind het trouwens wel jammer dat je bij Squla meteen voor een heel jaar moet betalen, dat is op dit moment wel een flink gedrag zeker aangezien onze inkomens de komende tijd lager uit kunnen pakken dan normaal. Als we morgen niet de inloggegevens van school krijgen ga ik er nog even specifiek om vragen.