Ghostattack schreef:Maar geef je dan amper gas in je hoogste versnelling? Want sommige mensen kruipen echt zo langzaam vooruit, dat ze pas aan het eind van de 80 of 100 weg op de max snelheid zitten en dus weer kunnen afremmen![]()
Ik schakel pas naar zijn 6 als ik op mijn gewenste snelheid zit. Invoegen doe ik in zijn 3, inhalen schakel ik ook vaak terug naar de 4 of 5 voor meer vermogen.
Het maakt niet uit in welke versnelling ik zit of hoe diep ik mijn gas in trap, mijn auto is nou eenmaal wat trager dan de meeste andere.
maar zo langzaam als jij omschrijft gaat het er bij mij niet aan toe hoor!
ze kunnen je niet iets verplichten als dit een nog gevaarlijkere situatie kan creeeren. Was ik naar de linkerbaan gegaan was de inhalende auto op mij geknald, had ik geremd was ik in de slip geraakt. Er is ook nog iets als kijken wat de situatie toelaat
de invoegende auto had gas moeten bijgeven of moeten remmen , kwam met een lagere snelheid de snelweg op en ging opzij toen ik we letterlijk naast reed en had nog ruimte door te rijden. Ik zal even kijken of er een manier is om dat filmpje te plaatsen
Je mocht er 130 en ze bleef maar links hangen (met een Porsche Carrera lol) en heel onregelmatig rijden qua snelheid. Ze wisselde continu tussen 100 en 120, echt bloedirritant. Op een gegeven een paar km lang rechterbaan leeg, dus ik dacht die gaat nu wel naar rechts (hele file achter mij).