daffodil schreef:Vanmorgen een feestnummer achter me, het sneeuwt net wel/net niet maar is takkeweer, grauw grijs en ook nog halfschemer. Ja hoor, zonder licht en ook nog elke keer bijna tegen me aan zo dicht erop. Had al een keer een wegwuifgebaar gemaakt maar dat maakte geen indruk dus bij de eerstvolgende rotonde heb ik iets harder en eerder geremd dan noodzakelijk. Ik houd zo niet van dat gedram.....
En je kunt niks, alleen maar provinciale weg, geen mogelijkheid tot inhalen dus je sluit gewoon achteraan aan en houdt fatsoenlijk afstand, zo ingewikkeld is het niet. Oh ja en je licht aan, doe normaal!
Ik heb al 2x de perfecte oplossing gevonden voor drammers. Vaak rij ik dan al iets boven de maximum snelheid omdat ik dan mij wat gehaast voel. Wat ik doe is als ik 35 km rij laat ik mijn auto mooi terug lopen naar 30 km. Mensen nemen dan opeens afstand omdat ik langzamer ga rijden. Mij rij leraar zei ooit bij drammers gewoon rustiger gaan rijden. Ik heb ook het idee dat mensen het soms niet zo door hebben hoe dicht ze er wel niet achter zitten.