Buitenlandse liefde

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:59

DeMolenhoek schreef:
Nee de advocaat moet dat niet. Anders waren er geen advocaten. Die verdedigd namelijk jou versie van de feiten. Niet de waarheid of de tegenpartij. Als jij daar aankomt met de papieren van jou huis is dat meer dan voldoende.

Dit inderdaad.
De advocaat van mijn ex stuurde mij brieven met de grootste flauwekul erin. Had niets met de waarheid te maken, in de verste verte niet.

Pindabear

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:59

Melleke24 schreef:
Ik heb 1 paard een draver, en ik ben/was inderdaad van plan om er nog 1 bij te kopen. Ik heb vroeger nog een draver gehad en ik heb ook een Arabier gehad maar die is gestorven. Wil je hier ook bewijzen van zien?

Sorry ff off-topic; Ik las in een ander topic van jou dat je met de sulky rijd en ook monté. Hoe heet jou draver? Rij je ook (monté) koersen? Heb zelf stage gelopen op een draversstal en ben wel benieuwd :)
Laatst bijgewerkt door Pindabear op 02-02-20 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:00

Zertab schreef:
Melleke24 schreef:
Ik heb 1 paard een draver, en ik ben/was inderdaad van plan om er nog 1 bij te kopen. Ik heb vroeger nog een draver gehad en ik heb ook een Arabier gehad maar die is gestorven. Wil je hier ook bewijzen van zien?

Nee hoor. Dan is die arabier binnen vijf dagen gestorven?

Serieus blijf je door gaan? Ontstip het topic lekker... Er is al een opmerking van een mod geplaatst hou je er dan ook aan.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 21:00

Nee hoor. Dan is die arabier binnen vijf dagen gestorven?[/quote]

Moet ik hier alles vertellen? Ik heb het zo al moeilijk genoeg. Als je me niet gelooft dat is jou ding maar wil je dan alsjeblieft stoppen met reageren. Ik heb het zo al moeilijk genoeg.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:01

Moderatoropmerking:
Er is al eerder een modopmerking geweest om niet offtopic te gaan of het verhaal van de ts in twijfel te trekken. Mocht je twijfels hebben stuur een bericht maar laat dat aub buiten dit topic

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:01

Melleke24 schreef:
Moet ik hier alles vertellen? Ik heb het zo al moeilijk genoeg. Als je me niet gelooft dat is jou ding maar wil je dan alsjeblieft stoppen met reageren. Ik heb het zo al moeilijk genoeg.

Lekker op de foei lijst zetten. Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden. Niet tegenover ons, en al helemaal niet tegenover haar.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:02

Ts, wees wijs en steek je energie in jezelf en de hele situatie en niet in dat stel droeftoeters hier die je topic vernaggelen.
Negeren en laten gaan.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 21:02

Pindabear schreef:
Melleke24 schreef:

Sorry ff off-topic; Ik las in een ander topic van jou dat je met de sulky rijd en ook monté. Hoe heet jou draver? Rij je ook (monté) koersen? Heb zelf stage gelopen op een draversstal en ben wel benieuwd :)

Ja ik rij ook koersen. Zijn officiële naam is madock worthy. Maar ik noem hem hadock ik mag wel met paarden van andere rijden en trainen. Dus misschien dat je die paarden ook kent.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 21:04

Goof schreef:
Ts, wees wijs en steek je energie in jezelf en de hele situatie en niet in dat stel droeftoeters hier die je topic vernaggelen.
Negeren en laten gaan.

Ga ik inderdaad nu doen. Maar is echt niet fijn ik heb het zo al moeilijk genoeg. En sommige details ga ik hier ook niet neerschrijven.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:06

Melleke24 schreef:
Gesprek is afgelopen.
Hij vroeg of hij met mij alleen kon praten wat ik ergens wel normaal vond dus is mijn neef in de gang blijven wachten terwijl ik in de living een gesprek had met hem. In het begin zei hij dat hij spijt had en dat ik hem nog een kans moest geven. Hij zou me nooit meer pijn doen ,ik heb hel verteld dat het voor mij over is en ik wil verder gaan met mijn leven en heb hem ook gezegd dat ik hem altijd graag heb gezien en nog steeds doe maar dat hij mij moet loslaten en moet verder gaan met zijn leven. Hij beloofde dat hij hulp ging zoeken, we hebben dan ook gepraat over het huis en hij ging naar een vriend van hem tot hij iets anders had gevonden. Hij dacht dat ik tijdelijk alleen wou zijn en dat hij dan terug mocht komen en alles weer was zoals het vroeger was. Hij was er nog steeds van overtuigd dat het ging goed komen tussen ons. Toen ik wou vertrekken veranderde hij van lief naar minder lief. Ik was net bij de deur toen hij me tegen hield. Tot in detail wil ik hier nog niet schrijven maar ik wil wel zeggen dat het heftig was en ik echt blij was dat mijn neef me gehoord had en er tussen is gekomen.

Heel goed dat je hebt doorgezet!
En ik vind dat je heel netjes blijft reageren ondanks alle aantijgingen hier. Goed bezig ts!

Edit: en ga je alsjeblieft niet verantwoorden over je paarden. Belachelijk dat mensen erover beginnen. Doet absoluut niet terzake nu.

dito

Re: Buitenlandse liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:28

Wat ben jij een topper....je kiest voor jezelf zijn er niet veel die dat doen of durven. Blijf bij je gevoel. Jammer sommige reacties schrijf dan niks!! Hier heeft ts echt niets aan!

Gesprek geweest, die stap heb je gehad! Knap!!! Balen dat het later niet goed verliep...was stiekem wel te verwachten en daarom goed dat je niet alleen bent gegaan.
Nu ff hoofd proberen te legen!

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 21:38

dito schreef:
Wat ben jij een topper....je kiest voor jezelf zijn er niet veel die dat doen of durven. Blijf bij je gevoel. Jammer sommige reacties schrijf dan niks!! Hier heeft ts echt niets aan!

Gesprek geweest, die stap heb je gehad! Knap!!! Balen dat het later niet goed verliep...was stiekem wel te verwachten en daarom goed dat je niet alleen bent gegaan.
Nu ff hoofd proberen te legen!

Dankzij de hulp van mijn ouders en beste vriendin. En ook dankzij de lieve bokkers
Morgen heb ik een vrije dag dus dan even gedachten verzetten en een buitenrit maken met mijn paard.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:38

Je bent echt super goed bezig +:)+ Ik vind het ontzettend knap hoe je je hier doorheen worstelt. En ik ben blij om te lezen dat je zoveel steun uit je ouders en vriendin kan halen. Morgen lekker even ontspannen, dat kan je denk ik wel goed gebruiken :(:)

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:50

Advocaten zijn echt wel ingesteld op zaken die direct om actie vragen. En het opvragen van eigendom van woningen is in NL in elk geval een kwestie van een paar minuten.

Je bent goed bezig!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 09:14

Ts wat heb ik een grote bewondering voor je. Wat heb je ontzettende grote stappen gezet die erg moeilijk zijn! Ik wil je veel succes en sterkte wensen, heel fijn dat er mensen zijn die je in deze situatie steunen. Hopelijk verlaat hij je huis snel.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 10:58

Advocaten hebben ook piketdiensten eens in de zoveel tijd.

Ts, hoop dat hij snel je huis uit is.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-20 12:52

luuntje schreef:
Advocaten hebben ook piketdiensten eens in de zoveel tijd.

Ts, hoop dat hij snel je huis uit is.

Mijn neef is gaan kijken deze morgen, en er waren al spullen weg van hem maar hij heeft er deze nacht nog wel gebleven vermoede hij.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 17:23

Prima toch? Jij hebt hem de tijd gegeven en hij mag ook best wat tijd nemen om alles te regelen.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-20 18:35

Goof schreef:
Prima toch? Jij hebt hem de tijd gegeven en hij mag ook best wat tijd nemen om alles te regelen.

Zolang hij mij gerust laat vind ik het goed.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 04:21

Hoe gaat het nu? Heeft hij nog contact gezocht?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 10:49

En, is hij al weg en je paard leeft nog en je bent weer in je woning ?

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 11:12

bigone schreef:

Wat een vervelende toon lees ik. (je paard leeft nog?) Ga haar nog even banger maken.

TS ik hoop dat alles goed gaat. :(:)

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-20 11:20

Cayenne schreef:
Hoe gaat het nu? Heeft hij nog contact gezocht?

Ja heeft nog contact gezocht maar ik ga er niet op in. Ik woon voorlopig nog bij mijn vriendin en wacht tot hij voorgoed vertrekt.

Melleke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-20 11:21

Nickolay schreef:
bigone schreef:

Wat een vervelende toon lees ik. (je paard leeft nog?) Ga haar nog even banger maken.

TS ik hoop dat alles goed gaat. :(:)

Bigone is al vanaf het begin zo tegen me. Dat komt omdat ze me niet geloofd. Ik logeer momenteel nog bij mijn vriendin en met mijn paard is nog alles goed.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-20 11:24

bigone schreef:

Word jij nou nooit moe van jezelf? Je kunt ook wat nuttigs gaan doen als je ts niet gelooft. Dan kom je iig wat sympathieker over dan nu het geval is.

Ik hoop dat je snel je rust en leven terug hebt. Fijn dat je omgeving je goed steunt