Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 11:08

Steeph schreef:
Contact met Tele2 gaat ook prima via Facebook. Ook zijn ze gewoon coulant met het naar verhouding verlagen/terugbetalen van dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. Dus gewoon even contact zoeken en de situatie uitleggen.

Moet je wel internet hebben :')

Edit: laat maar. Bokt is ook internet, tis nog vroeg ja. :Y)
Laatst bijgewerkt door xDenies op 29-12-19 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 11:10

Mijn gebrek aan inspiratie voor schoolopdrachten terwijl ik nog een hele hoop moet doen. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 11:12

Heb het uiteindelijk opgelost door firefox te downloaden. Daar werkte de website beter op. Wel jammer dat ze niet gewoon een werkende website kunnen bouwen. Heb nu al spijt. Heb 5 jaar bij Simpel gezeten en nog nooit gezeik gehad. Maarja die hebben niet de hoeveelheid data die ik gebruik. :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 12:41

Zin in slecht hartig voedsel :o
Stomme schoolopdrachten, stomme labpartner. Y)(^)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 12:48

Ik heb even jullie mening nodig :=

Met oud en nieuw zijn m'n ouders vanaf 19u weg en ik voor het donker wordt. We zitten dus met een erg bange hond, durft al 2 dagen niet van het erf af / uitlaten. Overdag durft ie eventjes buiten, s'avonds alleen als hij echt moet plassen.
We wonen een paar km uit het dorp, hier in de buurt wordt niks afgestoken maar de knallen van verderop hoor je dus wel goed.
Overal kunnen de gordijnen en luiken dicht, dat scheelt wel veel voor het geluid denk ik. Beste vriendje van de hond komt logeren, die is erg rustig maar we weten niet precies hoe ze reageert op vuurwerk of als onze hond stresst.
Binnen is hij op z'n gemakje, tenzij er echt dichtbij wordt afgestoken dan verplaatst ie naar z'n mand. Hij zoekt geen steun bij ons.

Ik wil eigenlijk thuis blijven voor ze, voelt niet fijn om weg te gaan maar aan de andere kant wil ik het wel graag vieren natuurlijk. Om 1u wegrijden ga ik ook niet doen. De andere hond is er om onze hond gezelschap te houden dus dat hebben we wel oké geregeld denk ik. Ben ik een slecht baasje als ik wel weg ga? := Heeft de hond er echt veel aan als ik thuis blijf? Tv en radio gaat aan natuurlijk en hij heeft relax-pilletjes

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 12:56

Een bange hond ( of welk dier dan ook) zou ik nooit alleen laten. Al was het maar voor mijn eigen gemoedsrust.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 12:58

Ja weggaan zou ik noooooit doen. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 13:01

Ineke2 schreef:
Een bange hond ( of welk dier dan ook) zou ik nooit alleen laten. Al was het maar voor mijn eigen gemoedsrust.

Zelfde hier. Als ik écht heel graag ergens heen zou willen, zou ik kijken of er iemand in mijn vriendenkring is die er niet zoveel om geeft en die een avondje op de bank met een zak chips een oogje in het zeil wil houden, en anders is het jammer en ben ik degene die met een zak chips op de bank zit.

Onze teckel was ook doodsbang voor vuurwerk, maar kon het in de weken voorafgaand aan oud en nieuw wel redelijk aan, maar op oudejaarsavond heeft ze toch de hele avond bij mij gezeten, terwijl we ook een andere hond hadden die er helemaal niets om gaf. Ze kwam toen dus opeens wel duidelijk steun zoeken bij ons. En wat betreft kalmeringstabletten: die nemen zijn angst niet weg, maar zorgen er alleen voor dat hij minder goed uiting kan geven aan zijn angst. Hij mag er dan voor het oog wel kalm uitzien, maar de kans is vrij groot dat hij zich van binnen op zit te vreten van de spanning.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 13:05

Ja het erge is dat m'n ma me lichtelijk forceert om weg te gaan :+ daarom twijfel ik zo.
Dat kalmeringstableten ze lichamelijk 'verlamt' is wel verleden tijd hé, er zijn inmiddels genoeg producten die in zijn koppie voor rust zorgen en niet lichamelijk.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 13:13

MarlindeRooz schreef:
Ja weggaan zou ik noooooit doen. :n

Precies dit. Ik blijf ook thuis bij de honden, of ze het nu eng vinden ook niet. Ik wordt erg verdrietig van alle mensen (sorry …) die gewoon vrolijk weggaan en hun dier aan hun lot overlaten. Ook als die het niet eng vinden, je weet maar nooit. Juist op zo'n avond …

Je kan met zoveel middelen wat meer rust geven (Adaptil, Pet Remedy, Sanal Relax, relaxopet etc etc - geen verlamming!!!) maar tijdens zo'n avond hoor je er gewoon te zijn. Vind ik.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 13:40

Zou graag thuis blijven, maar moet helaas werken. :=

Tot nu toe reageren de katten zeer weinig tot niks op vuurwerk en komen ook gewoon nog op het balkon. Van de oudste weet ik van vorig jaar dat ze gezellig voor het raam mee ging zitten kijken. Alleen voor de jongste word het eerste keer. Ga wel zorgen dat een kastdeur op kiertje open staat en blijf staan.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 13:47

Thuis blijven. Ook al zoeken ze niet fysiek steun, ze hebben er veel aan als je er bent. Mijn kat is bang, ik ben dus thuis om haar gerust te stellen als het moet. Mijn hond is niet bang, maar ook voor haar zou ik thuis blijven mocht ik er niet al zijn voor mijn kat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 13:57

casperzazoe schreef:
Ja het erge is dat m'n ma me lichtelijk forceert om weg te gaan :+ daarom twijfel ik zo.
Dat kalmeringstableten ze lichamelijk 'verlamt' is wel verleden tijd hé, er zijn inmiddels genoeg producten die in zijn koppie voor rust zorgen en niet lichamelijk.

Nu is het jou moeder maar in de vorige post zeg je dat je het wel graag wilt vieren. Ik zou thuisblijven. Wij nemen bv altijd de honden mee en hebben toezicht voor de paarden en andere dieren.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 14:00

Hetzelfde als hierboven. Wij laten onze hond nooit alleen, ook al geeft die er geen ruk om. Wij gaan naar een bevriend stel en nemen de hond en de bench mee. Tijdens het eten kan ze fijn daarin slapen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 14:17

Ze zullen een vuurpijl door je brievenbus gooien....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 14:24

Om die reden deed mijn vader al heel vroeger brievenbus dichtmaken rond nieuwjaar en met luilak. :=

Gelukkig brievenbus beneden in portiek.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-19 15:33

Pukkeltje. Op mijn ooglid. :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 15:35

Kater.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 16:13

Kat die op schoot wil liggen terwijl ik wil eten.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 16:36

Afbeelding

Dat de bovenkant van mijn koelkast (die normaal verstopt zit onder het fornuis) er zo uitziet :brr: :r

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 16:36

Hersenschudding die zo niet op het goede moment komt %) {:)-:(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 17:21

Foaly schreef:
[ [url=m/MFY31k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat de bovenkant van mijn koelkast (die normaal verstopt zit onder het fornuis) er zo uitziet :brr: :r

:oo jeetje!
Ik heb de mijne nog nooit opgetild om eronder te kijken :') nu durf ik het geloof ik ook niet, na het zien van die foto.

Eergisteren heb ik nog trots in een topic verkondigd dat ik de katten van de buren niet meer in de tuin heb doordat ik prikkelplantjes heb neergezet. En dan kijk ik nu door mijn raam, en dan zie je dit.

Afbeelding

Daaamn you kitty :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 17:32

MarlindeRooz schreef:
Kan nog steeds mijn simkaart niet activeren. Tip ga NOOIT naar tele2. Ik overweeg nu zelfs om toch mijn abbo weer op te zeggen. Simkaart komt de dag nadat je abbo in gaat. Vervolgens blijft de site foutmeldingen geven en kan je nog steeds niks. Ik ga maandag een dagje in mijn eentje naar Den Haag. Dat gaat een dagje zonder telefonisch bereik, bankzaken inzien, google maps en de NS app worden. Oh en mocht iemand mij willen beroven of aanvallen. Doe het maandag want ik kan niet om hulp vragen door iemand te bellen. :+

LPT: 112 bellen kan altijd :D
Voor de rest is het allemaal heel poedersuiker en ik hoop dat het inmiddels is opgelost :P

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 17:37

Dat mijn auto wéér wat heeft. |o

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-19 18:15

Beste vriendinnetje die alles door banketstaaf aan haar vrienden groep waardoor ik weer gezeur heb |o