Asociale oudjes, spill

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 16:13

IMANDRA schreef:
Inoterry schreef:
Ik gok dat mijn oma de kroon spant :+ . Ik was 19 en mocht niet meer terug komen op het werk wat ik toen deed. Had wel meteen ander werk, dus zat het weekend dat we bij haar langs zouden gaan tussen 2 banen in. Ik kom, als eerste, binnen dus mijn ouders hebben het niet gehoord, zegt ze:" ik hoorde dat je onts;lagen bent? Je zal wel slecht werk hebben geleverd. En wat ga je nu doen? Prostitutie zeker, dat is het enige waar je goed voor bent". En het dan gek vinden dat ik sindsdien niet meer langs ben gekomen :?

OMG???? Dit vind ik niet asociaal meer maar gewoon ronduit beledigend??

zo dit is niet meer asociaal maar valt onder de noemer gemeen/vals.
Ik zou het niet moeten horen dat een van de ouders van mij zo tegen mijn kind sta te praten, dan is er wel oorlog.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 21:06

Ik irriteer me soms ook mateloos aan ouderen. In het verkeer zijn sommige levensgevaarlijk (waaronder mijn eigen opa!).

Ik werk bij een tankstation en het zijn vaak de ongeduldigste mensen (als in, wat doe je de andere uren van de dag dan??).

En hetgeen mij is bijgebleven is een oudere man die mijn collega enorm beledigde over haar tattoo’s. We stonden allebei met ons mond vol tanden, dat iemand überhaupt zo’n opmerking maakt. Laat staan iemand van die leeftijd. -O-

Magrathea

Re: Asociale oudjes, spill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 21:18

Hoewel de meme alweer oud is is het enige antwoord daarop "Ok, boomer" :')

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 15:56

O jaaa ouderen en tattoos. Dat is vaak geen combi, en alles mag daarbij blijkbaar gezegd worden, hou je vooral niet in!
Ik heb ook een keer te horen gekregen over de roos op mijn arm dat het hoerig was :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 16:14

WesternWay schreef:
O jaaa ouderen en tattoos. Dat is vaak geen combi, en alles mag daarbij blijkbaar gezegd worden, hou je vooral niet in!
Ik heb ook een keer te horen gekregen over de roos op mijn arm dat het hoerig was :')

Echt niet ok.

Vorig jaar bij onze gite-fermette , kwamen 2 families met kinderen. De ouders stapten uit en het zag er zeer zeer ruig uit. :oo Overal tattoos, piercings zowel de mannen als de vrouwen. Van schrik zoog ik mijn adem in. Totdat de meest ruige van het stel, met een piep klein babietje op zijn arm kwam en zich voorstelde. <3
Ik heb er geweldige gasten aan gehad en ze komen volgend jaar weer. Echt geweldige lieve fijne mensen.
Pas toen we echt leuk contact hadden heb ik pas aangegeven dat ik het wel heftig vond bij aankomst. Daar hadden ze gelukkig niets van gemerkt. :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-19 17:00

pien_2010 schreef:
WesternWay schreef:

Echt niet ok.

Vorig jaar bij onze gite-fermette , kwamen 2 families met kinderen. De ouders stapten uit en het zag er zeer zeer ruig uit. :oo Overal tattoos, piercings zowel de mannen als de vrouwen. Van schrik zoog ik mijn adem in. Totdat de meest ruige van het stel, met een piep klein babietje op zijn arm kwam en zich voorstelde. <3
Ik heb er geweldige gasten aan gehad en ze komen volgend jaar weer. Echt geweldige lieve fijne mensen.
Pas toen we echt leuk contact hadden heb ik pas aangegeven dat ik het wel heftig vond bij aankomst. Daar hadden ze gelukkig niets van gemerkt. :=

Ik had een collega (45+) die een enorme tattoo op zijn rug had.. Gelukkig nooit gezien...
Hij beweerde dat mensen van alle leeftijden hem er voor afrekenden... Ik geloof het in zo'n geval als jou Pien...

Maar die collega had verder helemaal geen tattoo's, was een bal om te zien en om aan te horen. Verschrikkelijkste persoon waar ik ooit mee te maken heb gehad zeg maar... :Y) Ik denk dat mensen hem daarop afrekenden..

Heel offtopic, maar ik moest het even kwijt :')

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 18:35

Janine1990 schreef:
Maar die collega had verder helemaal geen tattoo's, was een bal om te zien en om aan te horen. Verschrikkelijkste persoon waar ik ooit mee te maken heb gehad zeg maar... Ik denk dat mensen hem daarop afrekenden..

:')

Dat denk ik ook :')
Hahaha ik ken ook zo iemand, die vond dat anderen hem vreselijk afrekenden op imperfecties.

Maar zelf stelde hij eisen aan anderen die volkomen onredelijk waren, maar voor zichzelf lag de lat zo laag dat hij er regelmatig over struikelde. En ik denk zomaar dat mensen hem daarop afrekenden.......

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 20:29

Idd ouderen en tattoo's..

"Dat is zonde van je geld" ja luister eens bep, jij hebt een hele kast vol servies wat niemand mag gebruiken.

Of de "als je oud en gerimpeld bent dan ziet dat er niet meer uit"
Opzich ziet iedereen er dan oud en gerimpeld uit

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 20:45

Nouja knuppel in een hoenderhok, hier bij de sportschool loopt een man van zeker 150 kg met een vogelspin in 3D op zijn arm.
Heel eerlijk? Ik vind het geen pan als ik hem in zijn zwembroek zie lopen, wat meer waggelen is, met die spin op zijn arm die eraf lijkt te kunnen wandelen.
Dan denk ik: goh in je jonge jaren laten zetten, maar nu pást het eigenlijk niet meer zo..
Van de week zag ik ook een tattoo bij een forse dame, net boven het stukje huid waar het label zit bij een string zeg maar.
Juist omdat de tattoo ienieminie was in tegenstelling tot haar figuur vond ik het extra benadrukken en niet op een mooie manier.
Het benadrukte haar gewicht zo extra, maar dit ging niet om enkele kilo’s teveel, de tattoo verzoop op haar lichaam zeg maar.
Ik zal er nooit wat van laten merken maar ik vond het niet persé charmant.
Maar opzich heb ik niks tegen tattoos, alleen soms is het wel wat vergane glorie.
Wat ik wel nog steeds hilarisch vind is de dolfijn op de kuit van iemand die ik ken.
Flink groot, ik heb wel eens gevraagd of de dolfijn een walvis is tegen de tijd dat hij 70 is. :+
Hebben we wel lol om gehad. :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:01

Ik vind tattoos in alle soorten en maten superlelijk en vind eigenlijk dat niemand ervan opknapt als ie er een laat zetten.
Maar ik veroordeel er nooit iemand om. Wat andere mensen doen met hun lijf moeten zij weten. Ik snap ook nooit waarom je dan bv niet representatief zou zijn om in een winkel te staan of in de zorg te werken. Zolang iemand z’n werk gewoon goed doet kan het mij dus echt niet schelen of iemand een tattoo heeft, roze haar of piercings.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:10

Wow ik vind eigenlijk dat niemand er iets van te vinden heeft of ik tattoos heb _O- en al helemaal niet van of ik er wel slank genoeg voor ben ofzo.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:30

moonfish13 schreef:
Nouja knuppel in een hoenderhok, hier bij de sportschool loopt een man van zeker 150 kg met een vogelspin in 3D op zijn arm.
Heel eerlijk? Ik vind het geen pan als ik hem in zijn zwembroek zie lopen, wat meer waggelen is, met die spin op zijn arm die eraf lijkt te kunnen wandelen.
Dan denk ik: goh in je jonge jaren laten zetten, maar nu pást het eigenlijk niet meer zo..
Van de week zag ik ook een tattoo bij een forse dame, net boven het stukje huid waar het label zit bij een string zeg maar.
Juist omdat de tattoo ienieminie was in tegenstelling tot haar figuur vond ik het extra benadrukken en niet op een mooie manier.
Het benadrukte haar gewicht zo extra, maar dit ging niet om enkele kilo’s teveel, de tattoo verzoop op haar lichaam zeg maar.
Ik zal er nooit wat van laten merken maar ik vond het niet persé charmant.
Maar opzich heb ik niks tegen tattoos, alleen soms is het wel wat vergane glorie.
Wat ik wel nog steeds hilarisch vind is de dolfijn op de kuit van iemand die ik ken.
Flink groot, ik heb wel eens gevraagd of de dolfijn een walvis is tegen de tijd dat hij 70 is. :+
Hebben we wel lol om gehad. :D

Heb jij iets tegen "dikke" mensen of tegen tattoos? Hou is op zeg. Jezus. Ga je lekker met jezelf bemoeien. Die meneer van "150 kilo" is tenminste aan zichzelf aan het werken in de sportschool!

Verder hoeft niemand indd een mening te hebben over tattoos. Ik zit zelf ook onder en het kan me echt aan mn reet roesten wat iemand er van vind. Ik ga tenminste niet saai dood en mijn omhulsje heeft ook nog ziel en een verhaal :o

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:38

De tattoo die verdwijnt bij een zwaarder persoon is imo hetzelfde fenomeen als een zwaarder persoon die een ieniemienierugzakje opdoet en dan net zo strak alsof het in de rug getrokken moet worden (en ja, dat is iets wat ik al vaker gezien heb).
Imo is dat ook geen zicht en benadrukt het net het gewicht van die persoon. Ezn groter model rugzak zou ik dan mooier vinden. Net zoals ik een grotere of aangepaste tattoo mooier zou vinden. Dat is gewoon persoonlijke smaak. Als de persoon in kwestie er zelf echter geen probleem mee heeft om met dat minirugzakje of stukje tattoo rond te lopen,dan is dat wat mij betreft ook gewoon prima.

Ikzelf heb ook wat tattoo's. Mijn moeder vroeg het ook: wat als je later oud bent?
Mijn antwoord is dat oude mensen over het algemeen er niet knapper op worden en sowieso rimpelen en uitzakken, dan heb ik tenminste interessante rimpels (raad de tekening :D)

https://www.demilked.com/magazine/wp-co ... d__700.jpg

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:39

Ik vind het spuuglelijk als dunne mensen met te strakke broeken lopen. Geen gezicht want dan heeft die persoon net kippenbotjes als benen.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:39

Kunt ook trots zijn dat iemand van 150 kg naar de sportschool gaat, misselijke reactie bah. Of voel je je nu beter door zo minderwaardig over een zwaarder persoon te praten?

Oh en het grapje dolfijn/walvis is ook niet erg origineel

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:40

@moonfish nou dat is me toch wel denigrerend... het komt idd over alsof je tegen dikke mensen bent, omdat de tattoo toch verdwijnt in iemands vet... Die mensen zijn net zoals jij aan zichzelf aan het werken en misschien ziet die vogelspin over een jaar of 2 super gaaf uit omdat die man hardstikke z’n best heeft gedaan. Prima dat je tattoos niet mooi vind, maar dit hoef je niet zo te koppelen aan dikke mensen...

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:42

Mensen zonder tattoos zitten te zeuren op mensen met tattoos omdat ze volgens hen lelijk zijn/worden en niet representatief zijn, maar de mensen die zulke nare dingen moeten zeggen, zijn zelf ontzettend lelijk van binnen. En ja, je kan een tattoo niets vinden, dat is gewoon een mening en dat kan ik respecteren, maar iemand onderuit halen om wat voor reden dan ook omdat het jou niet schikt is echt een hele nare eigenschap. Ik hoef er zelf geen, maar ik vind over het algemeen tattoos erg mooi en er zit voor veel mensen een betekenis achter. Mijn moeder heeft een tattoo op haar schouder van twee dolfijnen met de namen van mijn zusje en ik. Ik vind het prachtig.

Zelfde als mensen die roepen dat iemand te dik is en af moet vallen en weet ik wel niet. Eh...? Je weet niet wat er aan de hand is en daarbij, je doet iemand pijn die zichzelf hoogstwaarschijnlijk al pijnlijk bewust ervan is. Er is een man die een ziekte heeft waardoor hij te dik is. Helaas kan hij niet afvallen, maar hij loopt elke dag naar de sportschool om te zorgen dat hij zo fit mogelijk is. Voor zulke mensen moet je gewoon respect hebben.
Laatst bijgewerkt door heidy_wilco op 22-12-19 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:44

Heb wel respect voor mensen met overgewicht of gekke tatts die lekker overal schijt aan hebben. Niks mis mee right, niemand is perfect.

En als je er wat tegen hebt en het o zo spuuglelijk vindt, kijk lekker da andere kant op dan.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 21:44

Wat een misselijk bericht moonfish :r
Komt alleen maar over alsof je een hekel hebt aan mensen met tattoos of dikke mensen.

Uiterlijk kun je veranderen, maar een lelijk innerlijk niet.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-19 21:48

Wow wat een hoop reacties op een bericht van Moonfish die gewoon vertelt wanneer ze tattoos lelijk vind...
Ik ben niet echt slank, maar voel me totaal niet aangesproken en begrijp heel goed wat ze bedoelt wanneer ik kijk naar wat aankomen met mijn huid heeft gedaan :') Gelukkig zit er geen tattoo, want ik had zeker spijt gekregen :D

Nu maar weer terug naar de asociale oudjes? In plaats van meteen vertellen wat er allemaal verkeerd is aan mensen die dun zijn cq. een mening hebben over tattoo's die uitgerekt zijn? 8)7

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:28

Oké

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:42

Sheehan schreef:
Ik vind het spuuglelijk als dunne mensen met te strakke broeken lopen. Geen gezicht want dan heeft die persoon net kippenbotjes als benen.

Wauw, over vollere mensen zeggen we toch ook niet dat ze op rollades lijken in strakke kleding? Want dan is de wereld opeens te klein. Double standards noemen ze dat.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:44

Resistance schreef:
Sheehan schreef:

Wauw, over vollere mensen zeggen we toch ook niet dat ze op rollades lijken in strakke kleding? Want dan is de wereld opeens te klein. Double standards noemen ze dat.

Dat word net dus wel gezegd, als je kan lezen :o

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 22:45

Resistance schreef:
Sheehan schreef:

Ach joh, hun mogen wel respect afdwingen bij de kippenbotjes maar zelf hoeven we het niet terug te verwachten hoor :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-19 22:46

Sheehan schreef:
Resistance schreef:

Dat word net dus wel gezegd, als je kan lezen :o

Resistance zegt eigenlijk; wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet...
Moonfish sprak enkel over tattoo's, jij interpreteert dat volledig verkeerd en begint meteen te slaan met negativiteit over dunne mensen. Echt klasse, bravo! _/-\o_