IMANDRA schreef:Inoterry schreef:Ik gok dat mijn oma de kroon spant. Ik was 19 en mocht niet meer terug komen op het werk wat ik toen deed. Had wel meteen ander werk, dus zat het weekend dat we bij haar langs zouden gaan tussen 2 banen in. Ik kom, als eerste, binnen dus mijn ouders hebben het niet gehoord, zegt ze:" ik hoorde dat je onts;lagen bent? Je zal wel slecht werk hebben geleverd. En wat ga je nu doen? Prostitutie zeker, dat is het enige waar je goed voor bent". En het dan gek vinden dat ik sindsdien niet meer langs ben gekomen
OMG???? Dit vind ik niet asociaal meer maar gewoon ronduit beledigend??
zo dit is niet meer asociaal maar valt onder de noemer gemeen/vals.
Ik zou het niet moeten horen dat een van de ouders van mij zo tegen mijn kind sta te praten, dan is er wel oorlog.
. Ik was 19 en mocht niet meer terug komen op het werk wat ik toen deed. Had wel meteen ander werk, dus zat het weekend dat we bij haar langs zouden gaan tussen 2 banen in. Ik kom, als eerste, binnen dus mijn ouders hebben het niet gehoord, zegt ze:" ik hoorde dat je onts;lagen bent? Je zal wel slecht werk hebben geleverd. En wat ga je nu doen? Prostitutie zeker, dat is het enige waar je goed voor bent". En het dan gek vinden dat ik sindsdien niet meer langs ben gekomen 
Overal tattoos, piercings zowel de mannen als de vrouwen. Van schrik zoog ik mijn adem in. Totdat de meest ruige van het stel, met een piep klein babietje op zijn arm kwam en zich voorstelde.
Ik denk dat mensen hem daarop afrekenden..
en al helemaal niet van of ik er wel slank genoeg voor ben ofzo.