Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ropa schreef:[***] schreef:Net even wat inkopen gedaan bij de H&M, 30% korting, ook op hetgene wat al in de sale is. Nu nog even wachten tot vannacht op beautybay en themakeupspot.
Is daar dan een code van (H&M) heb het idee dat alles net zo duur is als dat het normaal is.
Evony schreef:Horseloverl schreef:hmm ik moet een geluidswerend oornetje. Mijn paard heeft wel extreem grote oren. Ze heeft een maat full hoofdstel. Weke maat zou ik moeten nemen voor mn ezeltje?[ [url=m/VExN2j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb voor mijn paard Lemieux en dan XL. Anders is het te klein.
_San87_ schreef:LWDaisy schreef:Ik heb de geïllustreerde Harry Potter & the goblet of fire via Bol gekocht voor 24 euro in plaats van 40 euro
Wow, netjes!
Ik wil graag Mollie en het kattencafe, maar Bol heeft daar dan weer geen korting op.
DiscoDipp schreef:Echt grappig, normaal kost de Bucas Recuptex 175,00 en nu ineens 195,00 bij Hypostore.
Wat toevallig![]()
Een grote grap die black friday
ApplePapple schreef:DiscoDipp schreef:Echt grappig, normaal kost de Bucas Recuptex 175,00 en nu ineens 195,00 bij Hypostore.
Wat toevallig![]()
toch niet alles van Hypostore hoor. De cap die ik op het oog heb is altijd en overal die prijs!
Maar ook hun zullen er zeker schuldig aan zijn en mensen die erin trappen...
DiscoDipp schreef:Echt grappig, normaal kost de Bucas Recuptex 175,00 en nu ineens 195,00 bij Hypostore.
Wat toevallig![]()
xLiez schreef:ApplePapple schreef:
toch niet alles van Hypostore hoor. De cap die ik op het oog heb is altijd en overal die prijs!
Maar ook hun zullen er zeker schuldig aan zijn en mensen die erin trappen...
Komt omdat op Bucas niet meer dan 10% korting mag, daarom gooien ze de prijs omhoog zodat ze hem wel met 30% mogen verkopen. Maar daadwerkelijk krijg je dus 10% korting