Mokken altijd leuk. Ik drink veel thee en lust bijna alles wel. Ik hou van lekker met een deken op de bank zitten het najaar. Warme sokken of pantoffels mag ook altijd.
Oeh ik las ergens chips, dat is ook echt mijn weakness ende verslaving
Losse thee vind ik ook heerlijk maar munt vind ik vreselijk en ik mag geen zwarte theesoorten
Chantaliiejj
Geplaatst: 04-09-19 21:39
Hii allemaal,
Hier geen koffie fan, hou wel erg van thee en ben fan van thee mokken. Las wat over sieraden, draag nooit sieraden en sjaaltjes genoeg. Vind het in de koude winter maanden wel lekker om van die dikke warme sokken te dragen thuis en met een dekentje een film te kijken op de bank.
Ben stiekem wel een unicorn en kleurtjes fan, heb pas geleden zo'n tekenboek/kleurboek gekocht, ondanks dat het alleen inkleuren is, is het erg leuk om te doen.
Sjolvir, Die mokken zijn wel erg leuk dieseltje09, Die taart, zo leuk, germie, Lijkt me zo gaaf om te duiken in mexico. Leuk dat dit op de planning staat
Mondy
Geplaatst: 04-09-19 21:41
Hahaha ik dacht dat met sjaaltjes de winterdingen bedoeld werden ook. Niet die dunne dingen voor .... geen idee waarvoor.. ik weet nl ook nooit wat ik ermee moet behalve in mn haar
Zag dat er gedreigd werd met glitters in doos... dan kan je lang wachten met uitpakfoto's Hooi is ivm hooikoorts vriend iets minder leuk (al vind ik t heerlijk ruiken )
Anoniem
Geplaatst: 04-09-19 21:51
Wauw wat gaat het hier hard!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-12-23 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
fohadie
Geplaatst: 04-09-19 22:03
Ik zie genoeg voorbij komen!
Alpacas! brownies oid bakken!
Sjaaltjes vind ik afgrijselijk en sieraden zijn ook niet echt aan mij besteed.
Best lastig, ik vind het leuk om verrast te worden, maar sommige bokkers willen liever een kant en klaar lijstje hebben...
Glitters,confettie, ander troep is geen probleem. Daar ga ik echt geen eisen aan stellen.
Sjaaltjes zijn ook niets voor mij, in de winter prima voor de kou maar als mode item neuh niets voor mij haha
Chantaliiejj
Geplaatst: 04-09-19 22:33
Ja, bakken is leuk! Vooral koekjes en cake bakken Glitters in de doos is trouwens helemaal geen probleem.
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 04-09-19 22:44
Ik heb trouwens een nieuwe baan waar het hip schijnt te zien dat iedereen een eigen mok heeft. Ik wil wel wachten tot december
Edit: ik vind tweedehands trouwens ook prima om te krijgen! Een tweedehands mok dan weer niet.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 04-09-19 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt
madelonvdw
Geplaatst: 04-09-19 22:45
Ik zal mij ook nog eventjes voorstellen: Vanuit vorig jaar is er nog wel het een en ander te vinden over mij. Lees veel mee met topics maar ben niet actief met reageren. Dat ga ik deze maanden wat meer proberen te doen. Tegen die tijd ben ik 22 jaar, werk op een manege voor mensen met een zorg/hulpvraag. Ook volg ik nog een studie en mijn zeldzame vrije tijd spendeer ik aan mijn paard en hondje. Helaas is onze kat van het voorjaar overleden. Met mijn hondje volg ik behendigheid op de club maar wil in de toekomst zelf wat hindernissen hebben/bouwen zodat wij daar vaker mee aan de slag kunnen. Zij mag alles hebben qua snoepjes. Merlin, mijn eigen paard, krijgt alleen ''gezonde'' snoepjes, zoals gedroogde rozenbottel. Wij werken veel op de grond en zijn nu rustig bezig met hem te beleren. Daarnaast houd ik van interessante boeken van verschillende visies en werkwijzen over paarden zoals grondwerk, longeren, werken aan de hand maar ook verschillende personen. Op dit moment de hele collectie van Mark Rashid in bezit om die door te spitten. Ook leesboeken waarbij ik kan wegdromen zijn favoriet. Daarnaast vind ik een puzzel superleuk om te doen en luister ik graag naar muziek. Qua eten en drinken vind ik veel lekker. van losse thee tot tony en noem maar op. (Alles behalve koffie) Ik ben niet zo van make-up, nagellakjes, douche/badspullen en sierraden. Een mooie, warme vooral praktische sjaal voor de winter is heerlijk. Quotes ben ik nogal kieskeurig in en moeten bij mij passen.
Glitters, confetti en tweedehands is hier geen probleem!
Ook hier is een verrassingspakket welkom maar voor de bokkers die graag een lijstje willen, kunnen er ook mee uit de weg. Ik heb er nu al heel veel zin in!
Mokken heb ik ook genoeg hoor, kast puilt uit. Ook op de flop-lijst dus.
Jorex
Geplaatst: 04-09-19 23:06
Hier hou ik ook van warme winter spullen. En warme chocomel
Verder ben ik zelf erg creatief en zou ik best nog wel eens een diamond painting willen proberen, niet al te groot graag. Als ss dan toch via Alie aan het bestellen is, ik wil nog eens leuke hoesjes voor mijn telefoon. Hier in Nederland zijn de omslag hoesjes met pashouders alleen saai zwart, wit of blauw. Ik hou van natuurlijke prenten op een hoesje. Ik durf zelf niet echt te bestellen nog.
Chiren
Geplaatst: 04-09-19 23:16
Type verpakking maakt mij echt niets uit, dus ga vooral los met glitters of whatever. Alleen een verzoekje, als je stro/hooi/zaagsel gebruikt; zou er dan een waarschuwing op mogen dat het buiten geopend moet worden? Iedereen in dit huis heeft heftige hooikoorts
Misschien ook wel handig om te weten, ons huis is een bij elkaar geraapt zooitje van blauw, donkergroen, olijfgroen en geel. Echte stylisten a la kringloop en Ikea
Ik krijg altijd jeuk van sjaaltjes Voor mij trouwens ook geen sieraden. Ik ben allergisch voor alles, dus heb echt zilveren sieraden en die wissel ik nooit
Sieraden maak ik allemaal zelf en inderdaad ik ben overal allergisch voor kwa sieraden. Heb een eigen sieradenlijn gehad en doe nu nog steeds voor mezelf elke keer sieraden maken.