Fijn dat er meerdere mensen zijn die deze kunst ook kunnen! Ik wordt altijd zeer raar aangekeken.
@bagheera, is bij mij elke keer weer een verrassing! Links rechts midden met hoofd bij het voeteind, elke dag een andere positie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chamion schreef:Ooh dat doe ik ook ja, toen ik vroeger klein was, jaar of tien, liep ik blijkbaar redelijk laat de woonkamer in. Negeerde mijn ouders volledig en pakte de hoorn v.d. telefoon om vervolgens te zeggen dat ik moest plassen. Ik negeer nog steeds mijn ouders, loop de woonkamer uit, ga plassen (op het toilet), weer naar boven en naar bed.Mijn toekomstige partner moet doof zijn volgens mijn mede kampleidingen![]()
Ik schijn nogal te vocaal te spoken en met vlagen ga ik aan de wandel.
Ianthe schreef:Ik ben gewoon niet zo sociaal denk ik haha. Vind het leuk om gezellige dagjes uit te hebben, of uit eten gaan, thuis bankhangen en filmpje. Maar ik moet niet mensen langere tijd om mij heen hebben, dan ben ik gewoon niet zo gezellig meer als dat te lang duurt.
Zelfde bed lijkt mij wel nog steeds horror. Andere kant ik ben maar klein dus als we nou het grootste bed kopen misschien merk ik het dan niet
Air schreef:Ik ga me hier maar ook melden, om te leren hoe je het weer leuk met jezelf kan hebben.
Tot mijn 26e was ik ook de eeuwige single, toen na 10 jaar eindelijk weer verliefd geworden 3 jaar geleden.. lastig gescharrel in het begin, maar toch werd het echt. Begin vorig jaar gaan samenwonen, veel moeilijke periodes gehad(waar we aan konden werken) maar ook heel veel fijne dingen samen.. maar niet genoeg meer voor hem.. dus sinds vrijdag weer single.
Ik ben mezelf een beetje verloren, vond het iets te fijn om vrijwel altijd bij hem te zijn. Ben introvert, niet veel vriendinnen maar gelukkig zijn ze er nog voor me terwijl ik ze een beetje verwaarloosd heb
Ik stel niet dat ik ervoor een superdruk, interessant leven had met 10 hobby's..maar ik weet het even niet meer hoe ik alles alleen altijd invulling gaf.
Dus tips om te ontdekken wat je leuk vind, je te vermaken in je vrije tijd, in je up, zijn heel hard welkom. Als introvert voelt dat toch altijd wat lastiger.
Ik ben niet van plan eeuwig single te blijven, sowieso moet ik eerst oliebol van mezelf oplossen, maar ook alleen het prima hebben en gelukkig zijn.
Bagheera_206 schreef:mala26 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat er meerdere mensen zijn die deze kunst ook kunnen! Ik wordt altijd zeer raar aangekeken.
@bagheera, is bij mij elke keer weer een verrassing! Links rechts midden met hoofd bij het voeteind, elke dag een andere positie.
Heerlijk om zo je hele bed door te zeesterren.
.
. laraxXxemma schreef:Of nog erger, over wat je 's avonds moet gaan eten. No thanks dat kies ik heel graag zelf
Erg handig. Gelukkig waren er maar weinig dingen die ik heel lekker vond en hij niet dus dat scheelt wel.
Ik zat enorm in de stress om m'n eigen verhuizing maar maak me gelijk al een stuk minder zorgen. Silly1972 schreef:Whahhaa ik zie het al helemaal voor mij hoe je slapend door de kamer banjer
mala26 schreef:laraxXxemma schreef:Of nog erger, over wat je 's avonds moet gaan eten. No thanks dat kies ik heel graag zelf
O maar hier over kan ik heel goed met mijzelf ruzie over maken.
Dus ik eet gewoon veel hetzelfde en het is al eerder gebleken dat anderen dat niet altijd zo leuk vinden en graag andere dingen ook eten
mala26 schreef:laraxXxemma schreef:
O maar hier over kan ik heel goed met mijzelf ruzie over maken.
Mja punt is dat ik niet zo veel lustDus ik eet gewoon veel hetzelfde en het is al eerder gebleken dat anderen dat niet altijd zo leuk vinden en graag andere dingen ook eten
mala26 schreef:O ja dan wordt het een stuk lastiger ja.
Ik eet ook wel eens 2 a 3 dagen het zelfde maar dan wil ik ook wel eens wat anders.
Edit : echt serieus. Dat quoten is echt niet aan mij besteed