De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:17

_O- _O- _O- _O-
Fijn dat er meerdere mensen zijn die deze kunst ook kunnen! Ik wordt altijd zeer raar aangekeken.

@bagheera, is bij mij elke keer weer een verrassing! Links rechts midden met hoofd bij het voeteind, elke dag een andere positie.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:18

Mijn toekomstige partner moet doof zijn volgens mijn mede kampleidingen :')
Ik schijn nogal te vocaal te spoken en met vlagen ga ik aan de wandel. :+

Silly1972

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:24

Whahhaa ik zie het al helemaal voor mij hoe je slapend door de kamer banjer

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:25

chamion schreef:
Mijn toekomstige partner moet doof zijn volgens mijn mede kampleidingen :')
Ik schijn nogal te vocaal te spoken en met vlagen ga ik aan de wandel. :+
Ooh dat doe ik ook ja, toen ik vroeger klein was, jaar of tien, liep ik blijkbaar redelijk laat de woonkamer in. Negeerde mijn ouders volledig en pakte de hoorn v.d. telefoon om vervolgens te zeggen dat ik moest plassen. Ik negeer nog steeds mijn ouders, loop de woonkamer uit, ga plassen (op het toilet), weer naar boven en naar bed.

Althans, ze zeggen het, ik twijfel er tot op de dag van vandaag aan :j

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:41

Ianthe schreef:
Ik ben gewoon niet zo sociaal denk ik haha. Vind het leuk om gezellige dagjes uit te hebben, of uit eten gaan, thuis bankhangen en filmpje. Maar ik moet niet mensen langere tijd om mij heen hebben, dan ben ik gewoon niet zo gezellig meer als dat te lang duurt.

Dit dacht ik ook altijd. Dat met vriendinnen had ik ook. Toen we in de vierde klas op kamp gingen kregen we al veel gedoe na een paar dagen :')
Maar ik kan oprecht zeggen dat ik nu wel een hele goede vriendin heb waarmee ik een half jaar + 1 maand mee op eenzelfde verdieping gewoond heb voor stage en werk en we toen ook alles samen deden en dat vond ik wel oprecht super leuk. Nu ik weer alleen woon mis ik haar af en toe wel.
Het doet niks onder aan de vrienden waarmee het niet kan, maar ik denk oprecht dat het wel dat dat met de juiste persoon wel kan.

Maar wij hadden nog wel altijd ons eigen bed en onze eigen kamer als we elkaar even zat waren of privacy wilden :+ Zelfde bed lijkt mij wel nog steeds horror. Andere kant ik ben maar klein dus als we nou het grootste bed kopen misschien merk ik het dan niet :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:43

mala26 schreef:
_O- _O- _O- _O-
Fijn dat er meerdere mensen zijn die deze kunst ook kunnen! Ik wordt altijd zeer raar aangekeken.

@bagheera, is bij mij elke keer weer een verrassing! Links rechts midden met hoofd bij het voeteind, elke dag een andere positie.

Heerlijk om zo je hele bed door te zeesterren. :D

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:50

Air schreef:
Ik ga me hier maar ook melden, om te leren hoe je het weer leuk met jezelf kan hebben.
Tot mijn 26e was ik ook de eeuwige single, toen na 10 jaar eindelijk weer verliefd geworden 3 jaar geleden.. lastig gescharrel in het begin, maar toch werd het echt. Begin vorig jaar gaan samenwonen, veel moeilijke periodes gehad(waar we aan konden werken) maar ook heel veel fijne dingen samen.. maar niet genoeg meer voor hem.. dus sinds vrijdag weer single.

Ik ben mezelf een beetje verloren, vond het iets te fijn om vrijwel altijd bij hem te zijn. Ben introvert, niet veel vriendinnen maar gelukkig zijn ze er nog voor me terwijl ik ze een beetje verwaarloosd heb :o
Ik stel niet dat ik ervoor een superdruk, interessant leven had met 10 hobby's.. :') maar ik weet het even niet meer hoe ik alles alleen altijd invulling gaf.

Dus tips om te ontdekken wat je leuk vind, je te vermaken in je vrije tijd, in je up, zijn heel hard welkom. Als introvert voelt dat toch altijd wat lastiger.

Ik ben niet van plan eeuwig single te blijven, sowieso moet ik eerst oliebol van mezelf oplossen, maar ook alleen het prima hebben en gelukkig zijn. :)

Het is nog wel heel vers bij jou, daar moet je eerst nog aan wennen. En het hoeft niet meteen heel spannend. Een avondje netflixen of lezen kan ook heerlijk zijn. En dan geen drama’s, maar iets grappigs of spannends. En ga een leuke cursus doen, een taal of een instrument of zo. Dan hen je wat leuks omhanden en ontmoet je ook leuke mensen. Het nieuwe cursusjaar begint net. Sterkte!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:53

Bagheera_206 schreef:
mala26 schreef:
_O- _O- _O- _O-

Heerlijk om zo je hele bed door te zeesterren. :D

Voordeel van single zijn :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:56

Nog een voordeel van Single zijn: altijd baas over de afstandsbediening! Nooit ruzie om wat er gekeken wordt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 19:59

Ik praat nogal in mijn slaap, verder lig ik volgens mij redelijk aan 1 kant van het bed.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 20:08

JPitty schreef:
Nog een voordeel van Single zijn: altijd baas over de afstandsbediening! Nooit ruzie om wat er gekeken wordt!

Daar heb ik idd nooit ruzie mee met mijzelf. _O-

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 20:24

Of nog erger, over wat je 's avonds moet gaan eten. No thanks dat kies ik heel graag zelf :')

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 20:28

laraxXxemma schreef:
Of nog erger, over wat je 's avonds moet gaan eten. No thanks dat kies ik heel graag zelf :')

O maar hier over kan ik heel goed met mijzelf ruzie over maken.

Benoite

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 20:43

Ik kan me een leven met iemand samen in huis ook echt niet meer voorstellen als k hier de voordelen/nadelen hoor denk ik oohh jaa dat is ook zo :=.
Zo af en toe komt er iemand voor een paar maanden mijn leven (uiteindelijk) vervelen en dan is het heel snel klaar gelukkig. Mis eigenlijk nooit echt iemand al heb ik echt een hekel aan het vuil wegbrengen :r.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 20:46

laraxXxemma schreef:

Mijn ex liet mij maar wat graag koken _O- Erg handig. Gelukkig waren er maar weinig dingen die ik heel lekker vond en hij niet dus dat scheelt wel.

Goh moet zeggen dat het toch wel een stuk overzichtelijker in huis ineens is nu de helft van de spullen weg is := Ik zat enorm in de stress om m'n eigen verhuizing maar maak me gelijk al een stuk minder zorgen.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 20:55

Silly1972 schreef:
Whahhaa ik zie het al helemaal voor mij hoe je slapend door de kamer banjer

In mijn nieuwe huis gelukkig nog niet gedaan. (even op hout kloppen) Al trek ik deze hele week wel al mijn kasten leeg en gooi ik naast mij neer op het bed...geen idee waarom.... en ik trek mijn beddengoed volledig los....Heb het opnieuw opvouwen maar opgegeven en de bed maak ik pas weer op als ik ge slapen.

Oude huis heb ik meer dan eens van zolder gewandeld met mijn spullen om op de bank wakker te worden met kussen en dekbed bij mij. En de ergste geval was toen ik het logeerbed zelfs in slaap heb opgemaakt. Om er vervolgend prinsheerlijk in de slapen.

En inderdaad ik eet wanneer ik wil, wat ik wil en ik kijk op tv wat ik wil en niemand die met mij in discussie gaat hierover. :j

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 21:05

mala26 schreef:
laraxXxemma schreef:

Mja punt is dat ik niet zo veel lust :+ Dus ik eet gewoon veel hetzelfde en het is al eerder gebleken dat anderen dat niet altijd zo leuk vinden en graag andere dingen ook eten :')

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 21:08

mala26 schreef:
laraxXxemma schreef:

Mja punt is dat ik niet zo veel lust :+ Dus ik eet gewoon veel hetzelfde en het is al eerder gebleken dat anderen dat niet altijd zo leuk vinden en graag andere dingen ook eten :')

O ja dan wordt het een stuk lastiger ja.
Ik eet ook wel eens 2 a 3 dagen het zelfde maar dan wil ik ook wel eens wat anders.

Edit : echt serieus. Dat quoten is echt niet aan mij besteed
Laatst bijgewerkt door mala26 op 01-08-19 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 21:08

Ik haal maaltijden bij de slager :+ zo'n hekel aan koken.. En weet je, niemand die daar last van heeft :')

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 21:13

mala26 schreef:
O ja dan wordt het een stuk lastiger ja.
Ik eet ook wel eens 2 a 3 dagen het zelfde maar dan wil ik ook wel eens wat anders.

Edit : echt serieus. Dat quoten is echt niet aan mij besteed

Binnenste quote's weghalen, dus de laatste met de naam, dan alle tekst erachter tot de eerst volgende die de quote sluit met de / :D

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 21:13

Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik vind koken geweldig en volgens mijn vrienden kan ik dit ook best goed. Maar ik sta geen uren in de keuken om daarna op de bank te gaan zitten eten in mijn uppie. Dus meestal kant en klaar of binnen 30 minuten klaar. Gevolg weinig afwisseling, lange tanden en achteraf snoepbuien.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 21:43

Ok (egopost)

Ik moet uit dit forum. Want ik ben sinds vandaag geen single meer := :D *\o/*

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 21:50

Ga elders dan maar wat happy zijn . Grapje hoor, blij voor jou, geniet er van!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 21:57

Zo, eindelijk alle pagina's bijgelezen na het topic eerder al aangevinkt te hebben. :+

Hier ook nog een happy single! Meerdere relaties gehad waarvan 2 lange maar inmiddels al een aantal jaren vrij man en inmiddels heb ik vrede gesloten met de gedachte dat dat misschien wel voorgoed zo blijft. Ik ben ook op het punt gekomen dat ik zo zelfstandig ben en gewend aan m'n vrijheid dat ik denk dat opnieuw samenwonen een hele grote uitdaging gaat worden en een LAT-relatie misschien beter zal werken.

Ik heb alles verder alles heel goed voor elkaar en krijg vooral op mijn werk ook wel de nodige vrouwelijke aandacht van klanten maar dan is er van mijn kant nooit een klik. En vaak heb ik het gewoon niet door en wijzen mijn vrouwelijke collega's er op dat iemand een poging tot flirten deed. Ook proberen moeders hun dochter nog wel eens aan me te slijten maar dat is vaak erg gênant voor de dochter én voor mij. :+

Er is wel één ding wat bij mij tegen zit: Als man van 1,72 is het in dit stomme langemensenland ook een stuk moeilijker om een partner te vinden, bij de bekende datingsites en apps zetten zelfs meiden/vrouwen van 1,60 nog neer dat je onder de 1,85 niet hoeft te reageren/swipen... like... what the fiets? :?

Nu ben ik gestopt met actief daten en eigenlijk voel ik me gelukkiger dan ik ooit ben geweest.
If it happens... fine! If not, I'm happy to fly solo. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-19 22:02

Ja maar 172 is gewoon te klein :')