Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 10:35

Aah klinkt ontzettend leuk Maanlicht!

Ik ga zaterdag weer, dateplanning: Chillen en lekker uitslapen samen zondag. :+ We zijn moe van de lange week.

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 10:37

Oh dat is echt superleuk!!!!

Ik doe niet aan afspraken over zoenen etc wel of niet op date. Dat is gevoelsmatig. Ik hanteer geen minimale tijd hahaha.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 10:55

Superleuk, love is in the air :D gaat goed hier met de nieuwe dates...

Ik zoen best de eerste date, zoenen is leuk!
Kijk geen sex de eerste date snap ik... al kan dat ook voorkomen :+ :')

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 11:08

Ja, eens hoor. Maar ik wil niet dat verwacht wordt dat dat sowieso gaat gebeuren.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 11:21

Aahh leuk Maanlicht en heel fijn dat hij je grenzen respecteert!

Hier gister ook leuke date gehad <3
Lang gepraat en serie op Netflix gekeken.
En fijn samen geslapen :)

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 11:53

Oh Maanlicht wat leuk om te horen!! Klinkt echt als een super fijne date! Dat wil ik ook wel deze zondag!

Darah ook leuk om te horen dat jij een leuke avond had. Was dit je eerste date?

Mijn eerste date staat nu ook officieel vast. We gaan wat rondwandelen in de stad die we beide niet kennen.

Betekend we dat er niet echt een tijdspanne opstaat. We gaan niet EEN koffie drinken als je begrijpt wat je bedoeld.

Dus daarom ook de vraag; Hoe lang duren jullie eerste dates? Als het niet gezellig is is het eenvoudig natuulijk. Ik wil graag iets (fictiefs) plannen erna zodat ik me niet moet bezig houden met analyseren wat de beste moment is om afscheid te nemen :')

Ow ja, en hoe begroeten jullie je date voor de eeste keer? Hand? Awkward wave? Zoen op de kaak?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:04

listiglistje schreef:
Superleuk, love is in the air :D gaat goed hier met de nieuwe dates...

Ik zoen best de eerste date, zoenen is leuk!
Kijk geen sex de eerste date snap ik... al kan dat ook voorkomen :+ :')

zo sta ik er ook in, ik heb voor mijzelf de afspraak geen sex op de eerste date, en dat hou ik aardig vol.
Maar ik kan niet garanderen dat dat altijd zo zal zijn :+

Ik zoen gelijk 3x op de wang, hebben we dat iig achter de rug haha

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:09

FatCat niet zoveel nadenken plannen :D gewoon zolang als het leuk is blijven, ik zou er geen tijd aanhangen.

ik geef meestal een zoen op de wang (richting oor) als ie lekker is, is het niets...dan een handje :')

Leuk Darah3, klinkt goed deze!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:24

FatCat schreef:
Dus daarom ook de vraag; Hoe lang duren jullie eerste dates? Als het niet gezellig is is het eenvoudig natuulijk. Ik wil graag iets (fictiefs) plannen erna zodat ik me niet moet bezig houden met analyseren wat de beste moment is om afscheid te nemen :')

Ow ja, en hoe begroeten jullie je date voor de eeste keer? Hand? Awkward wave? Zoen op de kaak?

Mijn (eerste) dates hebben gevarieerd van een uurtje tot 2 dagen :')
Ik doe 3 zoenen, dat vind ik netjes en een hand voelt zo awkward.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:30

Ik vind 3 zoenen super awkward. Alsof je je oom begroet op een verjaardag. :o Ik doe gewoon een knuffel.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:32

Het ligt er gewoon aan, soms 1x een zoen op de wang als het iets minder is, 3x, als het niets is een hand inderdaad haha

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:32

Fair schreef:
Ik vind 3 zoenen super awkward. Alsof je je oom begroet op een verjaardag. :o Ik doe gewoon een knuffel.

dat 3 zoenen vind ik ook niets, ook niet bij bekenden of familie... zo Nederlands...blerghhh

Idd 1 knuffel of 1 zoen als ie lekker is, niet aantrekkelijk... Kil slap Handje :')

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:33

Ik gil inderdaad ook altijd op mijn verjaardag; 'geef me gewoon een knuffel of een hand'. :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:35

Ik heb dat in beide gevallen 'besproken' met de persoon waarmee ik afsprak... Een kwestie van 'geluk' hebben dat de personen die ik ontmoet heb ook awkward zijn? :+

Maar nee, ik heb gewoon aangegeven dat ik drie zoenen geven wat ze in Nederland meestal doen erg ongemakkelijk vind. De eerste keer dat ik en mijn vriendin elkaar ontmoet hebben gaven we elkaar gewoon een knuffel. Maar wij praatte natuurlijk ook al iets langer met elkaar. Anders zou ik misschien gewoon een kus op de wangen geven, of gewoon niks.

Erg afhankelijk van hoe je de klik al aanvoelt via de chat denk ik. Al zou ik een hand echt nooit doen, dat komt eerder over alsof je op een sollicitatiegesprek komt ofzo. :')

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:44

hahah ja ik weet het ik denk te veel na!

Ik denk idd 1 zoen op de wang. Normaal steek ik per definitie meteen mijn hand uit maar dat zal ik deze keer onderdrukken haha.

Zonet nog een leuke match. Ik ga hem vanvond een berichtje sturen en als het gesprek wat loopt meteen ontmoeting organiseren. Denk dat als ik 2 dates heb dat ik dan minder nerveuze ga zijn. Iets met opties hebben. :')

Ik heb wel een aantal matches per dag maar als ik dan terug kijk vind ik ze eigenlijk niet meer interessant...hebben jullie dat ook?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 12:49

nee, want ik heb momenteel geen matches :?

Jammer, want ik heb wel weer zin om op date te gaan :P

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:00

FatCat: nee was tweede date :) leuk dat je date vast staat! Ik zou gewoon kijken hoe het loopt :j qua begroeten doe ik meteen drie zoenen op de wang en/of een knuffel.

Dat van die matches heb ik alleen als ik tijdens mijn ovulatie aan het swipen ben geweest :')

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:15

Bahahaah oh ik ben nog maar net begonnen maar ik snap wat je bedoeld. Heb het zelfde probleem tijdens mijn ovulaia...mss geen eerste dates plannen rond die tijd....

heb je al een vervolg date staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:40

Whaha dit lees ik voor het eerst, dat je ovulatie daar invloed op heeft :') Ben ik dan zo hormonaal afgevlakt dat ik daarin echt geen verschil merk? :+

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:43

Toen ik aan de pil zat had ik daar ook geen last van. Maar nu heb ik een koper spiraal en ik merk echt een verschil.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:43

okay, ik was dus niet de enige die dat dacht :+

_Rusty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:54

Tijdje getwijfeld om wat te posten hier. Ik geniet altijd zo van jullie verhalen en mis het dan ook echt om verliefd te zijn.

Afgelopen jaar 3 serieuze date gehad en voor mij voelde het telkens goed. Maar elke keer na een tijdje toch weer afgewezen. Tinder heb ik al wel geprobeerd, maar telkens liep het weer uit op niks helaas. Misschien ben ik ook wel te veeleisend. Zijn er nog meer datingapps die aan te raden zijn?

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 13:58

Ik val sowieso op hele andere mannen, sinds ik de pil niet meer slik.. ;)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 14:06

_Rusty schreef:
Tijdje getwijfeld om wat te posten hier. Ik geniet altijd zo van jullie verhalen en mis het dan ook echt om verliefd te zijn.

Afgelopen jaar 3 serieuze date gehad en voor mij voelde het telkens goed. Maar elke keer na een tijdje toch weer afgewezen. Tinder heb ik al wel geprobeerd, maar telkens liep het weer uit op niks helaas. Misschien ben ik ook wel te veeleisend. Zijn er nog meer datingapps die aan te raden zijn?

Lexa vind ik wel prettig werken.
Maar wat jij hebt, heb ik ook hoor.
Maar ik ga gestaag door, als ik in mijn eentje thuis ga zitten, gebeurt er zeker niets.
En ik heb wat meer eelt op mijn ziel gecreeërd

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 14:18

Ik vond badoo leuker dan tinder. Al zitten daar soms ook wel wanhopigere gevallen dan op tinder heb ik het idee :')

Ik had vooral geen interesse in matches als ik dronken had zitten swipen :') gewoon niet doen