[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sannens

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 12:01

Ik zou dat langere witte shirt er bij dragen! Die heb je eerder in een foto ook getoond. Dan zijn de schoenen hetgeen dat het afmaakt!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-19 12:03

Ik zou een mooie witte blouse erbij dragen! Met bijv een rode clutch

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 12:07

Ohh dat is idd ook zeker een goede optie - maar goed dat ik het hier neerzet, jullie zijn helden haha.
Een rode clutch heb ik nog niet dus ik ga eens even op zoek. Het is misschien makkelijker ook om daar een tint rood van te vinden die matched bij de schoenen als een shirt. En de schoenen vallen dan idd wel lekker op.

Wat zal ik met het spijkerjasje doen? Als het goed weer is, is het zonder spijkerjasje denk ik misschien wel leuker zelfs?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 12:17

Martine, die mouwtjes! Leuke outfit ;)

Cursebreaker, ik hoor regelmatig dat je je outfit echt 'maakt' als je 1 opvallend item gebruikt. In jouwn geval de schoenen ;) Dan zou ik als top iets lichtgekleurds (wit?) kiezen met eventueel wat rode accenten.

Mijn outfitfoto wil vandaag niet lukken. Mijn handen trillen teveel :=
Sneakpeak:
Afbeelding

Dit shirt...
Afbeelding

Met deze spijkerbroekbroek:
Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 12:30

Ook jij bedankt voor de tip Bubblewrap! En die kleren wat je aan hebt op de foto's zijn echt geweldig zeg, super mooi! die detail foto is ook echt gaaf.

Ik heb nog een witte blouse liggen, wat ik idd op een eerdere foto liet zien, dus ik denk dat het die gaat worden en dan afmaak met een rode clutch - heb een tasje van Valentino op het oog die momenteel afgeprijsd is, dus ik ga die eens bestellen en hopen dat het rood matched met de schoenen haha.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 12:53

Met die rode schoenen zou ik het niet te moeilijk maken inderdaad.
Zwarte- of spijkerbroek, leuke witte blouse erboven en inderdaad een rode clutch/rode nagels/rode lippen :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-19 14:50

Ik kan verdomme geen outfit voor een begrafenis verzinnnen...... alles is te zomers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 15:16

Lau schreef:
Ik kan verdomme geen outfit voor een begrafenis verzinnnen...... alles is te zomers.

Knielange jurk (1 kleur), met jasje?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 15:38

Heb je geen donkerblauw Lau?
Of zelfs een zwarte/donkerblauwe broek of rok met een lichtblauw blousje ofzo?

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 15:47

Vandaag niks bijzonders, broek van bershka, Nike airmax en een baseball shirt.
Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 15:59

AylaL schreef:
[ [url=m/O5G2Er.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke outfit!

Iemand ervaring met de app 'united wardrobe'?

Een vriendin van mij raadde me die net aan, omdat ik nu een rood Valentino tasje op het oog heb en zij die daar tegenkwam. Hij is nu toevallig bij verschillende online shops in de aanbieding voor €54 (20% korting) en via de app heb ik eentje gevonden waar ik er €40 voor moet betalen inclusief verzending waarbij hij op de foto's nog zo goed als nieuw uitziet - zo wordt ie ook verkocht; zo goed als nieuw en nauwelijks gebruikt. Het is een app waar mensen specifiek merk kleren/schoenen e.d. kunnen verkopen. Maar zo groot is het verschil met nieuw niet dus ik twijfel nu. Stel ik zou 'm binnenkrijgen en er is iets mee, zit ik dalijk te kijken hoe dat werkt daar met terugsturen of wat dan ook - kan me voorstellen dat het lastig is met een shop waar particulieren hun dingen verkopen.

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 16:29

Ik heb weleens wat verkocht via united wardrobe maar nog nooit iets gekocht. Verkopen ging in ieder wel prima

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 16:44

cursebreaker schreef:
AylaL schreef:

Leuke outfit!

Een vriendin van mij raadde me die net aan, omdat ik nu een rood Valentino tasje op het oog heb en zij die daar tegenkwam. Hij is nu toevallig bij verschillende online shops in de aanbieding voor €54 (20% korting) en via de app heb ik eentje gevonden waar ik er €40 voor moet betalen inclusief verzending waarbij hij op de foto's nog zo goed als nieuw uitziet - zo wordt ie ook verkocht; zo goed als nieuw en nauwelijks gebruikt. Het is een app waar mensen specifiek merk kleren/schoenen e.d. kunnen verkopen. Maar zo groot is het verschil met nieuw niet dus ik twijfel nu. Stel ik zou 'm binnenkrijgen en er is iets mee, zit ik dalijk te kijken hoe dat werkt daar met terugsturen of wat dan ook - kan me voorstellen dat het lastig is met een shop waar particulieren hun dingen verkopen.

Bron: United Wardrobe

Je mag een product alleen retour sturen dat je via United Wardrobe hebt gekocht indien:

- Het kapot is
- Het er anders uitziet dan op de foto
- Het label een andere maat aangeeft dan in de advertentie staat vermeld.

We raden je aan om het product door te verkopen, als je het zelf mooi genoeg vond om te kopen zijn er vast heel veel anderen die het zo van je willen overkopen! Mocht je het toch niet eens zijn of je het gevoel hebt dat je bent opgelicht mag je altijd onze support een mailtje sturen op support@unitedwardrobe.com

Ik heb een x iets gekocht dat verkocht werd als een maat 34, stond niks over anders vallen in de tekst/adv. en er stond dus maat 40 in het labeltje. Dat ging dus van z'n lang zal ze leven niet passen.
Toen heb ik het wel retour kunnen doen.
Maar als er gewoon 34 in had gestaan en het had niet gepast, dan had ik gewoon pech gehad.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-19 16:52

Martine_R schreef:
Heb je geen donkerblauw Lau?
Of zelfs een zwarte/donkerblauwe broek of rok met een lichtblauw blousje ofzo?

Hmm,
Ja dat zou kunnen vind het zo moeilijk. Deze mensen zijn allemaal vrij degelijk en basic qua kleding. En ik ben wat extravaganter :')
Dus wil een goede keus maken maar blijf dat heel moeilijk vinden. Om ook binnen mijn stijl te blijven

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:23

cursebreaker schreef:
AylaL schreef:

Leuke outfit!

Ik koop er ook regelmatig iets op, is zeker wel betrouwbaar. Maar dat doe ik alleen als ik zeker weet dat ik het pas, want terugsturen kan niet. Altijd goed kijken naar de foto's en eventueel meer foto's vragen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:26

Bedankt voor de feedback allemaal!

Het gaat in mijn geval om een tas dus ik hoef niet bang te zijn verder dat iets me niet gaat passen ofzo.
Met kleding zal ik er idd wel wat voorzichtiger naar moeten kijken dan want dat past me heel vaak niet - ik wissel met maten heel erg per merk namelijk. De foto's van het product zagen er heel goed uit. Ik denk dat ik 'm dus wel ga kopen via UW :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:37

cursebreaker schreef:
Bedankt voor de feedback allemaal!

Het gaat in mijn geval om een tas dus ik hoef niet bang te zijn verder dat iets me niet gaat passen ofzo.
Met kleding zal ik er idd wel wat voorzichtiger naar moeten kijken dan want dat past me heel vaak niet - ik wissel met maten heel erg per merk namelijk. De foto's van het product zagen er heel goed uit. Ik denk dat ik 'm dus wel ga kopen via UW :)

Oh ja dan is het wel makkelijker haha.

Ik koop zelf regelmatig schoenen, in Nikes en Timberlands weet ik precies mijn maat en als ze er goed uitzien dan scheelt het toch een hoop!

Je kan evt nog proberen te bieden in de reacties dat de prijs nog lager is ~~}>

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:39

@Snorretje, staat je erg leuk +:)+.

@Viennanova, awesome :D.

@Kimmm, prima outfit idd.

@Nayomie, lekker chill :j.

@Marinte_R, leuke schoenen :+:.

@Bubblewrap, leuk, vooral t shortje :P.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:40

bontesok schreef:
Leuke broek Doutz16!

San, mooi jurkje!

Dank je wel Nayomie :)

Ik heb straks een etentje.
[ [url=m/aV88kk.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/v1tP6K.jpg]Afbeelding[/url] ]

Even apart, prachtig <3.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:41

Lau schreef:
Outfitje:
[ [url=m/6eKYbx.jpg]Afbeelding[/url] ]

HA! Toffe rok. Zit heerlijk zeker?

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:46

AylaL schreef:

Oehh leuk shirt zeg!
Laatst bijgewerkt door Mand op 20-05-19 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-19 17:49

_San87_ schreef:
Lau schreef:
Outfitje:
[ [url=m/6eKYbx.jpg]Afbeelding[/url] ]

HA! Toffe rok. Zit heerlijk zeker?

Echt wel! Maar een te hard briesje kan heel naar aflopen :')

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 18:52

Ik ga later even teruglezen en reageren, maar wel weer ff een outfitje van mij. Nieuw shirt en een nieuw broekje. Broekje is wel heel kort, vandaar de blouse erbij (kan ik om mijn middel knopen) :') maar hij heeft hele diepe zakken wat ideaal is aangezien ik zo naar een concert ga *\o/*

Afbeelding
Excuseer de bagger foto :')

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 21:59

So pluisje heb je t niet koud in die korte broek!

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 22:46

Nee, t was zelfs zo in de zaal nog bloedverziekend heet :') en was toch maar 5 minuten buiten ofzo