Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 11:33

Aan verzekeringsmaatschappijen die graag spelletjes spelen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 11:56

sureido schreef:
Pardon? Houd dan je ergernissen lekker voor jezelf :+ als je je zo aan haar irriteert, zeg het dan tegen haar en dan kan ze er misschien wat aan doen. Maar aan jouw reactie te zien zou ik ook zo irritant gaan doen in huis, want kan me heel goed voorstellen dat het wederzijds is dan.

Pardon? Dit topic is om je ergernissen te uiten. Als jij niet tegen de contra-reacties kan op jou reacties dan denk ik dat jij juist degene bent die beter dit topic links kan laten liggen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 11:57

Omdat dit een topic is voor ergernissen te uiten betekent niet dat je wanneer er iemand op je ergenis reageert maar boos moet gaan doen. En de reactie van Steeph sloeg werkelijk nergens op. Ik ben geheel eens met sureido.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 11:59

#doeslief.

Ik vond het geen rare vraag of er al met betreffende huisgenoot gesproken was. De reactie was wel wat bijzonder. En die daarop nog iets meer... en die daarop nou ook weer.... Dat gebakkelei over elkaars ergenissen. _O- Leef en laat ergeren!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:00

Dat ik niet in slaap kan komen na een hele nacht wakker te zijn geweest vanwege puppen bevalling :') Ze zijn hier tegenover stenen aan het zagen, hou op! :Y)

En ik irriteer me aan het feit dat dit topic te vaak gebruikt wordt om maar over andere te kunnen praten hier op Bokt. Als iets je niet aanstaat in Topic A, vind ik het heel apart om het in Topic B even te spuwen. Ik ga de reactie niet quoten, maar vind het wel sneu voor degene.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:03

Jildau schreef:
Aan 'neusje neusje doen'. Wtf.

Denk dat dit over mij gaat... Je kan wellicht je commentaar gewoon voor je houden? :) Je hebt het zelf over het feit dat het kinderachtig is als twee volwassenen dat doen, maar ik vind het eerlijk gezegd net zo kinderachtig om er dan in een ander topic over te gaan spuien...

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:04

xDenies schreef:
Dat ik niet in slaap kan komen na een hele nacht wakker te zijn geweest vanwege puppen bevalling :') Ze zijn hier tegenover stenen aan het zagen, hou op! :Y)

En ik irriteer me aan het feit dat dit topic te vaak gebruikt wordt om maar over andere te kunnen praten hier op Bokt. Als iets je niet aanstaat in Topic A, vind ik het heel apart om het in Topic B even te spuwen. Ik ga de reactie niet quoten, maar vind het wel sneu voor degene.

Omdat het vaak niet gepast is om het in dat topic te doen. Omdat je je soms aan één woord of zin irriteert maar je irritatie niks te maken heeft met het gehele bericht dus dan is het niet gepast of offtopic om in dat topic te spuwen. En in dit topic zijn ergernissen niet offtopic. :D

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:04

Neusje ,neusje doen :o?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:05

Britta31 schreef:

Dat doen mensen blijkbaar en dat moeten ze zelf weten maar ik krijg de kriebels van het woord / de zin. :D Dat heb ik bijvoorbeeld ook als mensen veel verkleinwoorden gebruiken in hun verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:06

Resistance schreef:
Jildau schreef:
Aan 'neusje neusje doen'. Wtf.

Denk dat dit over mij gaat... Je kan wellicht je commentaar gewoon voor je houden? :) Je hebt het zelf over het feit dat het kinderachtig is als twee volwassenen dat doen, maar ik vind het eerlijk gezegd net zo kinderachtig om er dan in een ander topic over te gaan spuien...

Iemand mag zich natuurlijk prima ergeren aan bepaalde uitspraken. Daar is dit topic voor. Je wordt niet met naam en toenaam genoemd, daar zorg je nu zelf voor.

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:10

Het feit dat elke keer met men nieuwe vriend afspreek er iets tussen komt. Zijn ex, kinderen of bedrijf en dat het ook wel lijkt alsof het maar vanzelfsprekend is dat ik mezelf hiervoor wegcijfer en daar niet teleurgesteld over mag zijn.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:12

Britta31 schreef:

Maar wat is neusje,neusje.Of ben ik nu zo blond?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:14

Britta31 schreef:
Britta31 schreef:

Wat eskimo's doen :o

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:15

O,op die fiets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:15

Britta31 schreef:
Britta31 schreef:

Neus tegen elkaar wrijven. Eskimo's of katten EN kabouters (dank Fohadie) doen dat. En sommige mensen die geen eskimo zijn ook blijkbaar. :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-05-19 12:26, in het totaal 2 keer bewerkt

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:16

Laatst bijgewerkt door oomens op 13-05-19 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:16

Het doet me denken aan de film Minoes.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:18

oomens schreef:
Steeph schreef:
Wat eskimo's doen :o

Dode alken in een zeehondenhuid naaien, laten fermenteren en dan opeten bedoel je?

Ik bedoelde eigenlijk huizen bouwen van ijs en sneeuw

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:19

Steeph schreef:
Ik bedoelde eigenlijk huizen bouwen van ijs en sneeuw

Ah, neusje neusje doen.
:)*

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:22

Moet toch ergens een beschutte plek hebben om lekker te neuzen toch <<) :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:25

Kabouters doen het ook!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:26

fohadie schreef:
Kabouters doen het ook!
Wat?

Dan waren er toch wel veel meer kabouters geweest inmiddels? En dan zou de afwas zichzelf hier toch ook wel wegwerken.
Ik stel vast: keuken nog steeds een bende, ergo geen kaboutertjes, ergo kabouters doen het nog veel te weinig. Dat terwijl het gras toch echt al wel twee kabouterkontjes hoog is.
Laatst bijgewerkt door oomens op 13-05-19 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:27

Bakkabouters?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:33

Anoniem schreef:
Je wil dit, je kunt het! *\o/*

Bedankt *\o/*

Het is 12 jaar geleden sinds ik voor het laatst echt gesolliciteerd heb en dit gesprek wat ik net had was best intens achteraf gezien, lol. Er waren meerdere aanmeldingen, dus ik weet nog niet of ik het geworden ben ofniet. Ik zou eind deze week wat te horen gaan krijgen, dus ik ben benieuwd. Ik heb er geen goed maar ook geen slecht gevoel bij (de Coordinator waar ik gesprek mee had, kon ik niet heel goed 'lezen' dus ik heb geen idee of ik het in haar ogen wel goed deed ofniet haha). Ik denk dat het echt alle kanten op kan gaan op dit moment. Ze zijn erg selectief in hun selectie voor de chauffeurs/bijrijders positie op de ambulance, wat begrijpelijk is, dus het wordt nu duimen draaien tot ik iets hoor haha.

(Ik heb onlangs een tijdje gewerkt als vrijwilliger bij een andere dierenambulance die onder een andere overkoepelende stichting werkt en daar ging alles echt zoveel onprofessioneler aan toe. Daar heb ik ook geen echte sollicitatie gehad > daar kan dus gewoon echt jan en allemaal zomaar starten en ook op de wagen, wat best onverantwoord is. Dus het was even wennen om nu zo'n professionele sollicitatie te doorstaan, lol.)
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 13-05-19 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 12:35