Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Pardon? Houd dan je ergernissen lekker voor jezelfals je je zo aan haar irriteert, zeg het dan tegen haar en dan kan ze er misschien wat aan doen. Maar aan jouw reactie te zien zou ik ook zo irritant gaan doen in huis, want kan me heel goed voorstellen dat het wederzijds is dan.
Jildau schreef:Aan 'neusje neusje doen'. Wtf.
xDenies schreef:Dat ik niet in slaap kan komen na een hele nacht wakker te zijn geweest vanwege puppen bevallingZe zijn hier tegenover stenen aan het zagen, hou op!
En ik irriteer me aan het feit dat dit topic te vaak gebruikt wordt om maar over andere te kunnen praten hier op Bokt. Als iets je niet aanstaat in Topic A, vind ik het heel apart om het in Topic B even te spuwen. Ik ga de reactie niet quoten, maar vind het wel sneu voor degene.
Resistance schreef:Jildau schreef:Aan 'neusje neusje doen'. Wtf.
Denk dat dit over mij gaat... Je kan wellicht je commentaar gewoon voor je houden?Je hebt het zelf over het feit dat het kinderachtig is als twee volwassenen dat doen, maar ik vind het eerlijk gezegd net zo kinderachtig om er dan in een ander topic over te gaan spuien...
Britta31 schreef:Britta31 schreef:Neusje ,neusje doen
Maar wat is neusje,neusje.Of ben ik nu zo blond?
Steeph schreef:Wat eskimo's doen
fohadie schreef:Wat?Kabouters doen het ook!
Anoniem schreef:Je wil dit, je kunt het!