nou denken ze dat je op zoek bent naar een ander soort baan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:FennyPower schreef:[ [url=m/b7L17A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn blunder. Was ik aangenomen voor de corona lijn...
Maar ik heb die hele mail Verkeerd gelezen..
De mail verkeerd gelezen?
Dacht je dat je op een ander soort vacature had gereageerd oid?
Oedi schreef:Laatst reed ik door de McDrive. Ik had mijn bestelling gedaan en mocht doorrijden naar het volgende raam. Daar aangekomen vertelde de medewerker mij: uh mevrouw, u moet nog betalen. Ik was dus het betaalraam straal voorbijgereden![]()
Was een ongemakkelijk ritje terug achteruit naar het vorige raam. Gelukkig was er niemand achter mij en konden de medewerkers erom lachen, maar ik voelde me wel even knap dom haha
koenlover schreef:Oedi schreef:Laatst reed ik door de McDrive. Ik had mijn bestelling gedaan en mocht doorrijden naar het volgende raam. Daar aangekomen vertelde de medewerker mij: uh mevrouw, u moet nog betalen. Ik was dus het betaalraam straal voorbijgereden![]()
Was een ongemakkelijk ritje terug achteruit naar het vorige raam. Gelukkig was er niemand achter mij en konden de medewerkers erom lachen, maar ik voelde me wel even knap dom haha
Ik heb dat een keer gehad maar nog erger. Ik weet zeker dat de medewerker na het opnemen van de bestelling zei u mag doorrijden naar t tweede raam. Op zich niet gek als t rustig is dus ik reed mooi door. En toen moest ik ook terug maar er stonden twee auto’s achter mij, dus ik moest uitstappen en al die kijkende mensen langs. Stom!
Rennie89 schreef:Loodgieter zou langskomen om te kijken wat er in de badkamer moest gebeuren, opgeruimd en daarna nog even gedouched en omgekleed, lag er een rode kante string open en blood op de rand van de wasmanden zag het pas toen hij weg was. Schaamde mij kapot
juval schreef:dochterlief (16) vroeg me of ik haar laptop wilde laten maken. Het opstarten lukte niet meer. Dus ik nietsvermoedend met het apparaat naar de computerzaak in het dorp. Was iets met de oplaadkabel oid, snel gefixt dus. man in de winkel wilde even proberen of het nu wel goed werkte, dus ik dochter nog gebeld voor het wachtwoord... nou, en toen deed ie het ineens hoor... vol in een hardcore prno film. Daar was ie kennelijk op vastgelopen.. oei![]()
![]()
wist niet hoe snel ik die winkel weeer uit moest komen. Ik kon wel door de grond zakken.
dochter gaf achteraf haar vriendje de schuld uiteraard.
juval schreef:dochterlief (16) vroeg me of ik haar laptop wilde laten maken. Het opstarten lukte niet meer. Dus ik nietsvermoedend met het apparaat naar de computerzaak in het dorp. Was iets met de oplaadkabel oid, snel gefixt dus. man in de winkel wilde even proberen of het nu wel goed werkte, dus ik dochter nog gebeld voor het wachtwoord... nou, en toen deed ie het ineens hoor... vol in een hardcore prno film. Daar was ie kennelijk op vastgelopen.. oei![]()
![]()
wist niet hoe snel ik die winkel weeer uit moest komen. Ik kon wel door de grond zakken.
Heftig hahaha. Ik vergeet ook wel eens die dingen op te ruimen en als men dan rondleiding wilt kijk ik eerst of het wel veilig is
![]()
chamion schreef:Rennie89 schreef:Loodgieter zou langskomen om te kijken wat er in de badkamer moest gebeuren, opgeruimd en daarna nog even gedouched en omgekleed, lag er een rode kante string open en blood op de rand van de wasmanden zag het pas toen hij weg was. Schaamde mij kapot
Wat dacht je van het vergeten van de internet monteur zou komen en je 18+ speeltje op de tafel hebben liggen aan de lader. En onder die tafel moest de nieuwe ontvangst enz gemonteerd worden....
![]()
![]()
Kon wel door de grond zakken, en onopvallend weghalen lukte niet meer.
Ik moest zeggen, die monteur zei er niks over. Trok alleen een wenkbrauw op naar mij....
Ik was op vakantie en m'n oma paste op m'n cavia's. Ze dacht zo lief te zijn om m'n studentenkamer helemaal schoon te maken en op te ruimen. Toen ik terugkwam lag ie ineens netjes in een la van m'n tafel in plaats van achter m'n bed. M'n OMA
ik ga echt stuk om sommige verhalen