nardxash schreef:Dankjewel!
Hmm lastig.
25 is een leeftijd wat ik persoonlijk vind wat wel echt gevierd moet worden.
Misschien is het leuk als het weer goed is en het weer toelaat dat je het spel jachtseizoen kan gaan spelen?
Dat is best een goed idee!
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik het niet kende, dus ik heb even gekeken. Maar dat is best geniaal.
Leuk idee! Dankjewel!
Varekaj schreef:Je kan met hem iets kleins doen en iets groter met je vriendinnen? Anders voelt het voor hem misschien alsof je hem buitenspel zet...
De mijne is jarig in november. We weten niet of hij dan thuis is, hij wil graag nog Iets van vakantie samen. Dus dacht een citytrip naar Dubrovnik, omdat Kroatië eerder al heel goed bevallen is. Maarja, eerst zien tot wanneer er vluchten die kant op gaan.
Dat is een beetje het lastige, ik heb hem sinds vorige week toen het zo mis ging nog niet meer gezien.. Sinds gisteren stuurt hij een berichtje in de avond, omdat hij het praten van ons mist. Maar elkaar horen of zien hebben we dus niet meer gedaan. Dat maakt mij ook een beetje onzeker of en wanneer die daar klaar voor is..
Plus, burn-out of niet, er staan van nu in de planning zes volle dagen aaneen voor een golfevenement en de week daarop ook 10 dagen voor een wielerwedstrijd in het buitenland.. Over mijn verjaardag is nu dus golf heen gepland. Echt de volle tijd die dagen is geblokt..
Dat vind ik ergens dan best wel lelijk gedaan en hij zegt er helemaal niks over.. ik weet ook niet of hij iets als verrassing wil(de) doen en misschien gestopt is, of écht niks gaat doen, of iets van mij verwacht..
(Daarnaast vind ik een burn-out en datsoort opdrachten allemaal door laten gaan ook niet heel slim.. maar ik weet nog niet of dat bij toch bespreken samen of loslaten moet gaan horen..) Struggles
Ik wacht het even af deze week, en vraag het dan gewoon eens denk ik..
Dan kan groter met vrienden/vriendinnen sowieso en is de keus aan hem wat hij wil.. Either way wordt het dan gezellig en heb ik ook eens één verjaardag gevierd.
Hoe dan ook moet het goed komen. Maar vind je gedachte wel een hele belangrijke! 
Kroatië samen is een heel mooi cadeau om te doen! Hopelijk past het met jullie planning en kunnen jullie gewoon lekker genieten!
Dat zijn wel de echt lieve en niet standaard cadeaus waarbij je samen herinneringen maakt. Ik vind het een heel mooi idee! Vluchten vinden voor dan is alleen lastig denk ik, ik weet niet echt hoe vroeg vroeg genoeg is en planningstechnisch met werk is dat natuurlijk ook even tactisch puzzelen geblazen.. Maar als het lukt, heb je toch een onwijs mooi idee uitgevoerd waarvan jullie veel plezier gaan hebben.
Ik vind het origineel, persoonlijk en lief, dus eigenlijk het beste cadeau ooit!