Tijdelijk zonder je geliefde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nardxash

Re: Tijdelijk zonder je geliefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:59

dankjewel voor de lieve reacties allemaal! <3
inmiddels bericht dat vriendlief onderweg is naar de zaak en zal rond 22.00 uur thuis zijn.

canon: heel veel sterkte gewenst :(:)
persoonlijk heb ik er wel wat ervaring mee, en het is gewoon een hele lastige situatie zeker omdat je beide je eigen leven opbouwt als je man/vriend weg is van huis.
ik zou zeker nog een keer proberen te gaan praten en dan zeker je zorgen te uiten tegen hem.

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 09:14

Canon, laat hem idd eerst aan zichzelf werken. Dat is moeilijk maar uit ervaring weet ik dat hoe harder iemand aan je trekt hoe harder je er van wegloopt als je tegen een burn out aan zit.

Nardxash fijn dat hij weer thuis is.

Hier van de week de tuinman gehad. Nou die doet zijn werk maar half. Opruimen kon ik nog doen. En niet alles is gesnoeid.
Declaratie kwam net zo hard weer terug. Via de mail dan. Nu nog eens gedaan maar dan via de website en inloggen. Wat een gedoe.
Maatje heeft zijn 2e machinist naar huis gestuurd. Die gaat er dus zo snel mogelijk af. En dan os het afwachten wat er komt. Hoop alleen dat het niet zijn ex is. Zij vaart ook voor dezelfde reder. Hij had het gedroomd en ik heb ook zo'n gevoel. Ze zijn niet zo fijn uit elkaar gegaan. Afwachten dus.

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 11:57

Jullie zijn echt immens lief en dat doet echt heel erg veel met mij op het moment. <3 Dankjulliewel

Wat een oprecht en openhartig bericht Varekaj, dat heeft mij gisteren echt door de dag geholpen en ik heb meermaals stukjes gelezen.
Dat praten is echt onze valkuil geweest door de maanden heen. Of eigenlijk vooral praten, maar niet luisteren naar elkaar. Zo hebben we een gezamenlijke agenda met zijn tweetjes, alleen werd dat echt een memoblaadje in plaats van weten waar we aan toe waren. We wisten wel waar we aan toe waren, maar dan in negatieve zin. En dat was ook niet goed.. We moeten meer leren praten en luisteren, maar daarvoor inderdaad beiden rust vinden. Even op onszelf richten.. En daarmee hem even loslaten, in de hoop dat als het beter gaat hij ook al zijn gevoel weer terugvindt.

Je hebt zo veel gelijk in je woorden zitten Eva. En dit is de laatste dagen ook echt mijn uitdaging geweest.. Even helemaal loslaten en ook even helemaal niks verwachten. Dat gaat met pieken en dalen, maar door je lieve woorden en inzicht worden de pieken sneller behaald. Dankjewel daarvoor. :o
Ik snap je onrustige gevoel erg goed. Soortgelijk scenario hebben wij ook wel eens meegemaakt, en dat was moeilijk en trok veel zorgen mee. Wat ons hielp was vooral met elkaar in gesprek blijven samen. Weten dat je elkaar hebt voor steun en geruststelling en dat jullie samen in het nu zijn. En gelukkig zijn. Als je samen al dromen bespreekt, heb je een hele hechte band samen. En wat er dan ook voorbij komt, als je beiden weet dat je de deur in jullie relatie samen open of dichthoud, dan blijft het ook bij simpelweg voorbijkomen. Dat is echt iets wat wij door de jaren heen samen hebben mogen leren en ik hoop dat het jullie een beetje helpt.

Nardxnash, gaan we inderdaad nog even moeten doen. Maar ik denk heel veel later op de planning, omdat nu alles echt heel moeilijk is en hij totaal in de knoop zit.. (Ikzelf ook trouwens..) Wel vind ik dat je gelijk hebt. Ook voor zijn welzijn, ik zou niet willen dat hij dingen binnenhield die hem dwars zaten of zorgen gaven. En dat zou ik van mijzelf ook niet mogen vragen eigenlijk.. Dat is een goed iets om te beseffen..

Ik ben blij dat je vriend weer thuis is. Dat moet jullie beiden erg goed doen. <3

Het stelt me ergens gek genoeg gerust dat iedereen in deze groep dat langs elkaar leven kent. Ook al is het moeilijk, het komt vaker voor dan ik in eerste instantie zou denken of van mijn (directe) omgeving verwachtte.. En waar het ook vandaan komt, het maakt me blij te beseffen dat er altijd iemand is die wel iets weet als tip of raad wat bijdraagt aan het goede. Of de situatie kent. Je bent nooit alleen. Dat doet best goed. :j

Ik heb gisteren een kalender gemaakt op aanraden van mijn vader. Alle goede dagen kleur ik groen, en gisteren was de eerste daarvan. Normaal sturen wij elkaar hartjes als we aan elkaar denken, maar door die hele burn-out/leegte en in de knoop zitten weet hij zijn gevoel niet meer te vinden en kon hij dat gewoon niet meer.. Dat kwam begin deze week heel hard binnen met alles bij elkaar. Maar bij dat berichtje stuurde hij ook dat hij ergens had geleerd dat een zonnebloem voor hoop zou staan en sloot hij daarmee zijn berichtje af voor goede moed. Afgelopen drie dagen zijn erg stil geweest, maar gister avond kreeg ik opnieuw een zonnebloem. Dat doet dan echt veel, te zien dat die lieve jongen, met al zijn zelf-bewustzijn en altijd kleine maar immens lief bedoelde bewegingen weer heel eventjes terugwas en wel degelijk ook met zijn hoofd wel eens bij ons is door de dagen.. <3 We hebben beiden hoop. En dat was echt een "Yes-momentje"

Ik wist helemaal niet dat je alweer terug was Emily! Maar wat fijn! Dat moet een periode van hele mooie ervaringen zijn geweest. Mooi dat je er weer bent en wie weet nu al die ervaringen hier kunt toepassen. :) Goed dat je toch bent gegaan en alles is goed gekomen!

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 15:39

Canon: fijn om te horen dat de kalender werkt en je later met je vriend een gesprek aangaat.
hier is het momenteel erg lastig, vriend heeft heel veel last van zijn voet en moet vanavond tot midden in de nacht werken waarvan hij morgen verlof heeft.
sinds hij terug is uit praag ben ik superblij om hem te zien maar met dit soort momenten heb ik weleens moeite om hem goed te kunnen ondersteunen/er voor hem te zijn.
hebben jullie misschien tips om deze situatie wat makkelijker te maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 17:03

Niet echt. Soms is het ook niet anders dan gewoon tanden op elkaar en doorgaan. Al mag dat niet te vaak voorvallen of te lang duren.

Langs elkaar leven kan ergens niet anders in onze situatie. En met onze bedoel ik iedereen waarvan de partner vaak weg is. Het leven draait gewoon door, je omgeving verwacht dat je er bent en meedraait. Niemand heeft er respect voor als je zit te jammeren, je wist immers waar je aan begon en "eigen schuld dikke bult".
Je moet ook wel. Altijd alleen maar focus op diegene die weg is maakt je kapot. Jezelf wegcijferen is helemaal niet de manier om ermee om te gaan.
Het is de kunst om dat "naast elkaar" in goed evenwicht verweven te houden met "met elkaar". Daar hoort van beide kanten inzet bij natuurlijk. In dit type relaties hoort het er eigenlijk gewoon bij... zonder eigen leven red je het anders niet.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 18:26

Varekaj schreef:
Niet echt. Soms is het ook niet anders dan gewoon tanden op elkaar en doorgaan. Al mag dat niet te vaak voorvallen of te lang duren.

Langs elkaar leven kan ergens niet anders in onze situatie. En met onze bedoel ik iedereen waarvan de partner vaak weg is. Het leven draait gewoon door, je omgeving verwacht dat je er bent en meedraait. Niemand heeft er respect voor als je zit te jammeren, je wist immers waar je aan begon en "eigen schuld dikke bult".
Je moet ook wel. Altijd alleen maar focus op diegene die weg is maakt je kapot. Jezelf wegcijferen is helemaal niet de manier om ermee om te gaan.
Het is de kunst om dat "naast elkaar" in goed evenwicht verweven te houden met "met elkaar". Daar hoort van beide kanten inzet bij natuurlijk. In dit type relaties hoort het er eigenlijk gewoon bij... zonder eigen leven red je het anders niet.

Nee dat is ook zeker zo.
Ik ben op dat gebied heel blij dat de relatie stabiel en goed is, en het is ook heel belangrijk om dat in evenwicht te houden.
Wat je al zegt ik weet van te voren waar ik aan begon en dit hoort er immers bij

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 19:03

Ik heb op dit moment twee nieuwe boeken gekocht om mezelf bezig te houden of moed in te spreken als het even niet wil (vandaag namelijk toch een slechte dag..)

"Dingen die je alleen ziet als je er de tijd voor neemt"
Van Heamin Svnim

Daar staat eigenlijk bijna hetzelfde in voor relaties waarmee hij het vergelijkt met bij een haard zitten. Te dichtbij en je wordt te warm en brand je en te ver weg en je voelt geen warmte meer. Er hoort een evenwicht te zijn en daar hoort samen, van twee kanten, aan gewerkt te worden.. Hoe ga ik nog lezen. Voor nu blijf ik even hierin mijmeren, tot ik het goed heb opgeslagen. Maar de schrijver is persoonlijk met ervaringen van hemzelf, legt alles helder uit en begrijpelijk uit en weet echt hout te snijden met het boek.
Misschien vindt een ander er ook iets in.. :o

Nardxnash, wat wij vroeger deden als de één vroeg weg moest en de ander niet lekker was, was iets liefs neerzetten.. Alvast ontbijt-bestek met een briefje, fijne kleding, kan eigenlijk alles zijn. Maar de boodschap was altijd "Ik ben er nu even niet, maar denk wel aan je." Inderdaad net als Varekaj altijd doorgaan, maar wel iets achterlaten dat nét die toenadering geeft..

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 19:34

canon: hele goede tip, wij zien elkaar wel vaak door de weeks maar niet elke dag(wonen nog niet samen).
maar daar kunnen we wel wat op verzinnen.
het is inderdaad net die toenadering wat jullie zeggen en altijd doorgaan hoe lastig het ook is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 20:00

De mijne is vertrokken nadat ik naar werk was gegaan. Toen ik thuis kwam lag er een briefje op bed "zie je graag".
Toen hij in Pula zat, heeft een vriend die daar op citytrip is geweest een kaartje meegebracht waarop vriend vertelde wanneer hij naar huis kwam, ipv het gewoonlijke mailtje. Dat was 2015 en dat kaartje hangt nog steeds op het prikbord in de keuken.

En zo stop ik soms stiekem iets in zijn koffer zoals een briefje. Het zijn de kleine dingen die het em doen...

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 20:09

Varekaj schreef:
De mijne is vertrokken nadat ik naar werk was gegaan. Toen ik thuis kwam lag er een briefje op bed "zie je graag".
Toen hij in Pula zat, heeft een vriend die daar op citytrip is geweest een kaartje meegebracht waarop vriend vertelde wanneer hij naar huis kwam, ipv het gewoonlijke mailtje. Dat was 2015 en dat kaartje hangt nog steeds op het prikbord in de keuken.

En zo stop ik soms stiekem iets in zijn koffer zoals een briefje. Het zijn de kleine dingen die het em doen...

wat bijzonder en superlief!
ik ga zeker gebruik maken van deze tip

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 20:32

Hij is gek op chocolade maar dat durf ik niet in zijn handbagage stoppen :')

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 23:11

Die briefjes verstoppen in tassen deed ik inderdaad ook altijd als hij op reis naar Africa ging! :j Laatste keer met stift op glowtape "Slaap lekker lieverd" geschreven en in het plafond van de tent geplakt, omdat we elkaar dat altijd stuurden, maar ze daar geen/nauwelijks internet hebben.. Het hangt er nog en hij is er helemaal weg van. Als we dan die tent opzetten op vakantie, roept 'ie me en wijst "Kijk, hij is er nog steeds!"
Het zijn echt die lieve kleine dingen. En gaandeweg kun je ook steeds creatiever en wordt het eigen voor jullie twee. Maar het gaat om de kern: dat kleine even stilstaan bij elkaar.. Dat doet onwijs veel.

Superlief van dat kaartje aan het prikbord! Als het beter gaat en we wonen samen (wij wonen ook nog niet echt samen), dan hang ik ze ook op. Vind dat echt onwijs lief. <3

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 15:28

Hier gaat er ook een kaartje mee in de bagage. Hand of koffer dat ligt er een beetje aan.
Maar nog leuker vind ik een kaartje of zo halfweg de termijn.
Hier de verjaardag van maatje eind september en ik ben nog op zoek naar iets leuks. Moet dat best al redelijk snel hebben anders is het te laat. En ik weet even niets.kijk met sinterklaas enz is het makkelijk.

Hopelijk komt het bij iedereen met alle perikelen weer op zijn pootjes terrecht.

Vandaag weer al de laatste dag dat de kids er zijn en zoals gewoonlijk zijn ze super aan het stuiterballen en elkaar aan het klieren. Mis ze als ze er niet zijn maar als ze zo doen dan plak ik ze graag achter het behang.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 17:24

Ik vind het te leuk om niet te delen met jullie.
Maar vandaag een hele leuke dag achter de rug samen met mijn vriend wat een hele geslaagde dag was!

Verkleed partij op stal.

Afbeelding

Afbeelding

Aankomende weken moet vriendlief weer veel werken in NL zelf dus zullen we elkaar ook minder zien maar wat heb ik genoten vandaag

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 19:32

Aahw, wat een onwijs leuke foto's van jullie samen!! <3

Dat is echt liefde, samen verkleed op de foto. Mijne vindt kerst vaak al veel om te doen, kun je nagaan hoe dit zou zijn voor ons. := Dus des te mooier vind ik het bij anderen zo te zien! :D

Ik heb tot oktober iets te bestellen, maar ik snap je struggle Eva! :j Wat zou je willen? Handig, persoonlijk, iets dat hij wel eens heeft gezegd mooi te vinden? Deze maanden wordt het maar even zien hoe wij het doen.. Maar meestal zoek ik iets in die categorieën..

Dat doet me denken.. Over twee weken is mijn 25e verjaardag. Ik wilde eigenlijk eens iets speciaals doen. (Dat heb ik nooit echt gedurfd/gekund of gedaan..) Maar het is mijn 25e dus het lijkt me dan wel heel mooi.. alleen nu we zo zitten samen denk ik dat ik dat ook maar even moet laten en afwachten.. :\ hmm.. misschien gewoon weer even old school met vriendinnen.. Ik ga nogeens denken. Als iemand iets weet.. O:)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 19:44

Canon schreef:
Aahw, wat een onwijs leuke foto's van jullie samen!! <3

Dat is echt liefde, samen verkleed op de foto. Mijne vindt kerst vaak al veel om te doen, kun je nagaan hoe dit zou zijn voor ons. := Dus des te mooier vind ik het bij anderen zo te zien! :D

Ik heb tot oktober iets te bestellen, maar ik snap je struggle Eva! :j Wat zou je willen? Handig, persoonlijk, iets dat hij wel eens heeft gezegd mooi te vinden? Deze maanden wordt het maar even zien hoe wij het doen.. Maar meestal zoek ik iets in die categorieën..

Dat doet me denken.. Over twee weken is mijn 25e verjaardag. Ik wilde eigenlijk eens iets speciaals doen. (Dat heb ik nooit echt gedurfd/gekund of gedaan..) Maar het is mijn 25e dus het lijkt me dan wel heel mooi.. alleen nu we zo zitten samen denk ik dat ik dat ook maar even moet laten en afwachten.. : hmm.. misschien gewoon weer even old school met vriendinnen.. Ik ga nogeens denken. Als iemand iets weet.. O:)

Dankjewel!
Hmm lastig.
25 is een leeftijd wat ik persoonlijk vind wat wel echt gevierd moet worden.
Misschien is het leuk als het weer goed is en het weer toelaat dat je het spel jachtseizoen kan gaan spelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 21:32

Je kan met hem iets kleins doen en iets groter met je vriendinnen? Anders voelt het voor hem misschien alsof je hem buitenspel zet...

De mijne is jarig in november. We weten niet of hij dan thuis is, hij wil graag nog Iets van vakantie samen. Dus dacht een citytrip naar Dubrovnik, omdat Kroatië eerder al heel goed bevallen is. Maarja, eerst zien tot wanneer er vluchten die kant op gaan.

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-19 22:53

nardxash schreef:
Dankjewel!
Hmm lastig.
25 is een leeftijd wat ik persoonlijk vind wat wel echt gevierd moet worden.
Misschien is het leuk als het weer goed is en het weer toelaat dat je het spel jachtseizoen kan gaan spelen?

Dat is best een goed idee!
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik het niet kende, dus ik heb even gekeken. Maar dat is best geniaal. :D
Leuk idee! Dankjewel!
Varekaj schreef:
Je kan met hem iets kleins doen en iets groter met je vriendinnen? Anders voelt het voor hem misschien alsof je hem buitenspel zet...

De mijne is jarig in november. We weten niet of hij dan thuis is, hij wil graag nog Iets van vakantie samen. Dus dacht een citytrip naar Dubrovnik, omdat Kroatië eerder al heel goed bevallen is. Maarja, eerst zien tot wanneer er vluchten die kant op gaan.

Dat is een beetje het lastige, ik heb hem sinds vorige week toen het zo mis ging nog niet meer gezien.. Sinds gisteren stuurt hij een berichtje in de avond, omdat hij het praten van ons mist. Maar elkaar horen of zien hebben we dus niet meer gedaan. Dat maakt mij ook een beetje onzeker of en wanneer die daar klaar voor is..
Plus, burn-out of niet, er staan van nu in de planning zes volle dagen aaneen voor een golfevenement en de week daarop ook 10 dagen voor een wielerwedstrijd in het buitenland.. Over mijn verjaardag is nu dus golf heen gepland. Echt de volle tijd die dagen is geblokt.. >;) Dat vind ik ergens dan best wel lelijk gedaan en hij zegt er helemaal niks over.. ik weet ook niet of hij iets als verrassing wil(de) doen en misschien gestopt is, of écht niks gaat doen, of iets van mij verwacht.. -O- (Daarnaast vind ik een burn-out en datsoort opdrachten allemaal door laten gaan ook niet heel slim.. maar ik weet nog niet of dat bij toch bespreken samen of loslaten moet gaan horen..) Struggles :')

Ik wacht het even af deze week, en vraag het dan gewoon eens denk ik..:j Dan kan groter met vrienden/vriendinnen sowieso en is de keus aan hem wat hij wil.. Either way wordt het dan gezellig en heb ik ook eens één verjaardag gevierd. :o Hoe dan ook moet het goed komen. Maar vind je gedachte wel een hele belangrijke! :j

Kroatië samen is een heel mooi cadeau om te doen! Hopelijk past het met jullie planning en kunnen jullie gewoon lekker genieten! :) Dat zijn wel de echt lieve en niet standaard cadeaus waarbij je samen herinneringen maakt. Ik vind het een heel mooi idee! Vluchten vinden voor dan is alleen lastig denk ik, ik weet niet echt hoe vroeg vroeg genoeg is en planningstechnisch met werk is dat natuurlijk ook even tactisch puzzelen geblazen.. Maar als het lukt, heb je toch een onwijs mooi idee uitgevoerd waarvan jullie veel plezier gaan hebben. :D Ik vind het origineel, persoonlijk en lief, dus eigenlijk het beste cadeau ooit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 02:40

Hij had al geopperd om bij thuiskomst eventueel een weekje samen naar Pula te gaan. Hij heeft daar al gezeten voor werk en in 2015 ben ik in september 2 weken daarheen geweest. Is ons toen heel goed bevallen.
Dubrovnik hebben we nog niet gedaan en het leek me na wat googelen ook een hele toffe bestemming voor een citytrip en toch iets meer vliegopties (Pula vliegen ze vanuit België niet meer rechtstreeks na eind september volgens mij en Dubrovnik wel).
Dus vandaar het idee, als we toxh iets gaan doen, dat dan gelijk zo aan te pakken. Anders is het de jaarlijkse struggle "wat voor cadeautje gaan we weer bedenken" :')

Hoelang geleden zijn die evenementen gepland door je vriend? Kan er ergens wel inkomen dat last minute afzeggen voor de organisatie niet zomaar kan. En ook dat als het een dikbetaalde opdracht is dat hij ze dan aanneemt. Akkoord, hij had het kunnen overleggen met jou. Anderzijds, met dit type jobs is het te verwachten dat ze eens een keer niet thuis zijn...

Sinds gisternacht ben ik ziek en geen idee waar het vandaan komt. Venijnig stekende buikpijn en een innige relatie met het toilet -O- weinig geslapen, gistermiddag leek het over dus flinke buitenrit gemaakt. Af en toe nog wat buikpijn maar doenbaar. Na het thuiskomen is de pijn weer aan het opvlammen, plooi bij momenten gewoon dubbel.
Met moeite in slaap gesukkeld... werd ik half uurtje terug wakker van een herhalende scherpe piep in huis -> een branddetector met een lege batterij. Ff om 2u 's nachts met schroevendraaier in de weer }:0
Buikpijn waaiert nu opnieuw op, echter bij platliggen is het het beste te verdragen en zo weinig mogelijk bewegen.
Morgenvroeg naar werk maar gok erop dat ik het niet ga kunnen volhouden.

Nu eerst maar weer poging tot slaap pakken :z

Canon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 07:54

Dat is natuurlijk ook waar.. Die van golf staat er al een tijdje en zou ik dan ook inderdaad wel laten doorgaan. Die van het WK fietsen staat er nu sinds een maand in en was blijkbaar een spoedvraag van die opdrachtgever, maar niet met elkaar besproken. Vandaag de agenda er nogeens bijgepakt met goede hoop om zelf een voorstel te kunnen doen, maar sinds gisteren staat er na die week fietsen dus direct een nieuwe rally achteraan van twee weken in Africa en heeft hij niks gezegd.. -O-

Ik ga die agenda even afsluiten van de mijne, want inmiddels staat elke dag van september (plus weekend) ingepland voor werk, tot aan eind oktober (also plus weekend..) Dat is los misschien niets, maar zo bij elkaar is dat is echt veel.. Zo is er ook geen plezier aan voor mij en ga ik ook niet geloven dat zijn prioriteit bij afkomen van zijn burn-out ligt.. :n of bij ons.. Ook dat moet ik maar even gaan loslaten, denk ik. Maar soms is dat echt verdomde moeilijk..

Wat balen van je gevoel zo! Heel veel beterschap! Is het echt één enkele plek die vervelend doet? Of echt klassieke buikpijn? Misschien dat het een spier of zenuw kan zijn van na die buitenrit in dat eerste geval namelijk en dat alles daar omheen op reageert.. Ik hoop wel voor je dat het snel beter gaat. Ik ken dat gevoel en die nachten heel goed en dat is nooit fijn. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:26

Het voelt als een klassieke maag-darmontsteking, alleen een stuk heftiger dan ik gewend ben. Heb gelukkig wel nog wat kunnen slapen, nu eerst afwachten hoe het op het werk verloopt.
Ga voor vanavond alvast een hoop kippenbouillon en beschuit halen, licht verteerbaar werkt altijd.

Wat wij altijd bewust probeerden te doen, was minimaal 1 dag/avond per week of weekend voor ons te reserveren. Dan werd er niks ingepland. Met jouw vriend zijn opdrachten is telkens dezelfde avond misschien lastig, maar kan je niet nu al vragen voor datum X of Y? En dan afspreken dat je bijvoorbeeld iedere 2 weken al wat op de kalender zet?
Hij klinkt als een workaholic die ook moeilijk nee kan zeggen...

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 08:32

Heel veel beterschap toegewenst varekaj!

Om 9.15 moet ik samen met mijn vriend bij de huisarts zijn in verband zijn voet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 11:28

Weet je al wat meer over de voet intussen?
Op het werk net een kommetje soep gegeten en cola aan het drinken. Bij maaglast helpt cola wel vaker. Ondanks af en toe fikse opstoot van buikpijn gaat het voor de rest nog redelijk, maar nu zit ik neer. Van 14 tot 16u moet ik in de zorg staan, eens bekijken hoe dat gaat uitdraaien.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:40

Varekaj schreef:
Weet je al wat meer over de voet intussen?
Op het werk net een kommetje soep gegeten en cola aan het drinken. Bij maaglast helpt cola wel vaker. Ondanks af en toe fikse opstoot van buikpijn gaat het voor de rest nog redelijk, maar nu zit ik neer. Van 14 tot 16u moet ik in de zorg staan, eens bekijken hoe dat gaat uitdraaien.

Ja, voet blijkt overbelast te zijn en hij moet zo goed mogelijk rust houden en gaan kijken voor een zool in de schoenen.

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:54

Kado regelen als hij thuis is is makkelijk. Dan wordt het een bijdrage aan gereedschap of we gaan lekker sjiek uit eten. Maar nu aan boord moet het te versturen zijn en moet het nog mee kunnen in de bagage van een eventuele aflosser. Zal iets grappigs worden of een kado / tegoed bon... of ik maak er zelf wel eentje voor iets geks...
Zit al vanaf 1 uur te wachten op mijn afspraak van vandaag... zou er tussen 1 en 3 zijn en ze zijn er nog niet. Gelukkig hoef ik geen vrij te nemen en kan ik vanaf thuis werken maar als ik dit had geweten had ik langer op kantoor gebleven ..

Leuke foto's trouwens van die verkleedpartij.
Voet overbelast is ook niet fijn.
Buikgriep bha.. hopelijk knap je snel op.

Hier ook net gezien dat schip tegen de kant ligt. Dus nog iets van een uurtje om alles af te sluiten en op te starten wat nodig is. En dan hopelijk weer even wat contact. Het is maar stil.