Lau schreef:Amandavd schreef:Ik vraag altijd wat mensen willen en ik zeg altijd tegen mensen wat ik graag zou willen. A heb ik geen zin in het eeuwige raadspelletje van wat iemand nou zou willen, B op deze manier krijgt deze persoon ook echt iets wat ze willen, C zo voorkom ik teleurstelling bij mijzelf. Heeft nog nooit iemand over geklaagd gelukkig.
Ja zo doen wij dat bij mijn moeder ook! Ik wilde heel graag een uitbreiding voor de sims. En zij vind dat helemaal niks. Maar ze weet hoe blij ze mij er mee maakt. We maken ook altijd duidelijke lijstjes.
Wat ik ook bij mijn schoonouders had gedaan. Maar alles wat ik erop had staan vonden zij niet leuk om te geven..... Dus kreeg ik dingen die zij leuk vinden
Dat heb ik momenteel met mijn moeder. Dochter wil HEEL GRAAG "vliegminuten" krijgen bij het sky dive center. Ze is al sportvlieger en wil graag door, om later richting haar werk er ook iets mee te doen. Echt al zou ze alleen maar waardebonnen voor vliegminuten krijgen... dan is ze SUPERBLIJ vanavond. Maar oma wil haar liever "een echt kadootje" geven. Maar voor dochter IS dat een echt cadeau...