Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meggiemeg schreef:Vermeld er in de sommering bij dat je de gemaakte kosten op hun gaat verhalen als jij in je gelijk wordt gesteld als de gang naar de rechter moet worden gemaakt. De kosten van een advocaat lopen als snel op. Wellicht dat dat iets is om ze over de streep te trekken, zij moeten kosten maken om zich te beroepen tegen jullie en als ze dan ook nog eens de kosten erbij krijgen van jullie wordt dat dubbel op voor iets wat een verloren zaak is met de metingen van het kadaster.
quera schreef:Moonfight schreef:Eindelijk de brief van het kadaster ontvangen en vorige week de laatste sommering eruit gedaan. Hierna gaan we dagvaarden. Ze hebben nu 2 weken om te ontruimen. Maar buurvrouw stond gister gewoon nog plantjes te planten daar gisteren.
Iets met een plaat?
Moonfight schreef:Ik moet zeggen, het relativeert wel lekker. Eerst trok ik mij aan wat ze zeiden. Maar nu heb ik me er bij neergelegd dat ze gewoon niet helemaal goed zijn en daardoor neem ik ze totaal niet meer serieus
Moonfight schreef:Eindelijk de brief van het kadaster ontvangen en vorige week de laatste sommering eruit gedaan. Hierna gaan we dagvaarden. Ze hebben nu 2 weken om te ontruimen. Maar buurvrouw stond gister gewoon nog plantjes te planten daar gisteren.
quera schreef:Iets met een plaat?