Relatieproblemen... Graag advies.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:28

Annumarie schreef:
Hoi TS, ik heb constant wel geloofd dat je genoeg op eigen benen stond om echt te gaan vertrekken bij hem, maar ik begin nu toch wel een beetje te twijfelen eerlijk gezegd... wat moet er nog meer gebeuren om te vertrekken? Je gevoel geeft zooooooo duidelijk aan dat je hiermee niet verder wilt...je praktijk begeleider heeft echt gelijk; knoop doorhakken en 100% voor je keuze gaan want dit is niet meer eerlijk voor vriendlief... hij weet dat het hommeles is, maar jij wil hem dat nekschot maar niet geven.

Vertel nu eens: wat is het huidige plan? Je geeft aan dat je je tekst al klaar hebt. Heb je al met je ouders of een vriendin geregeld dat je daarnaartoe kunt met je beestenbende?
Wanneer ga je het hem vertellen, wat is daarin het plan?

Ik kan bij mijn ouders terecht. Met dieren. Wanneer: deze week. Misschien vanavond zat ik me net te bedenken..

BigOne

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:28

Je hebt pb's.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:29

Ik zal voor je juichen bij de finish! Go team Geluk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:31

Ik zou ook voor vanavond kiezen. Korte pijn. Hij weet het nu eigenlijk toch al.

Annumarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:36

Niet denken, gewoon doen.... Good luck, je kunt het....

Dit is voor jou én voor hem de beste keuze.....

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:37

Inderdaad vanavond is eigenlijk het beste..
En even er van uitgaand dat hij meeleest en je afluistert, dan ben je daar ook gelijk vanaf want dat kan echt niet!

TS good luck, je kan dit. Echt :j

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:37

xGoldenHero schreef:
Ik zal voor je juichen bij de finish! Go team Geluk.

Dit is lief!

Ik wens je al het moois in de wereld TS. Hoop voor je dat het je lukt en je de sprong in het diepe durft te nemen, hoe eng dat ook lijkt, er is een vangnet daar. Echt waar!

Ik hoop dat je dagen zonniger worden en je aan het eind van de rit gelukkig bent. Wat je ook gaat doen.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:45

Ts ik heb je een pb gestuurd

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:59

TS, dan zou ik je zeggen... korte pijn als je al duidelijk beslist hebt dat het stopt.

Veel moed!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 18:09

Van uitstel komt afstel.. Beter wordt het nu toch niet meer. Inderdaad vanavond de knoop doorhakken!

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 18:12

Heb je je auto alweer? Dan alle belangrijke dingen daar alvast in doen en ouders doorgeven wat de bedoeling is en evt een tijd afspreken. Zodat ze kunnen komen als je nog niets van je hebt laten horen. Succes TS! Je kunt het!

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 18:22

Go for it TS, je zult je zoveel beter voelen als dit achter de rug is.
Dus hup! Een schop onder je kont en gaan met die banaan! Het liefst asap, vanavond nog. Dit heeft lang genoeg geduurt.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 18:27

Anoniem schreef:
Nou daar zeg je me wat trouwens. Daar twijfel ik nu ook aan. Ik hoorde van een vriend dat ik heel erg vaak online ben op whatsapp, ook op momenten dat ik mijn telefoon niet bij me heb of dat ik slaap. Super raar.. En ik had tegen die vriendin die hier was gezegd dat ik het komende week wilde uitmaken, maar niet via whatsapp of zo, gewoon live, face to face. En later die avond zegt mijn vriend letterlijk: "Ik heb het gevoel dat je me na deze week dumpt". Hoezo "na deze week"??? Wel erg specifiek. Voelt raar. Ga direct naar m'n wachtwoorden kijken.

Wat betreft WhatsApp kun je het volgende checken en doen:

• WhatsApp openen op je telefoon
  • Op de drie puntjes rechtsbovenin drukken
  • Op WhatsApp Web drukken
  • Kijken of je ingelogd bent op apparaten en of de tijden van laatste gebruik je bekend voorkomen (als je überhaupt wel eens WhatsApp Web gebruikt), en daarna op 'Log out from all devices' drukken

En hierna je telefoon niet laten slingeren zodat hij erin kan, eventueel pincode of patroon om je telefoon te unlocken instellen of aanpassen. Redelijke kans dat je jezelf (of hij) ooit ergens aangemeld hebt voor WhatsApp Web, en dat hij via die computer je WhatsApp kan lezen.

Verder een hele dikke :(:)

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 18:41

Jeetje meid, wat ga je door een hel. Hopelijk vind je de moed om zsm van hem los te komen, wat fijn dat je zulke lieve vriendinnen hebt die je situatie begrijpen! En daarnaast je huisdieren en ouders!

Bedenk wel van uitstel komt afstel en dat iedere dag dat jij blijft, hij je alleen maar meer kan manipuleren. Wat een $#% met zijn opmerkingen.
Over je whatsapp online etc, kijk er aub heel goed naar/vraag of zoek het uit met iemand die er veel verstand van heeft. Want ik mag toch hopen dat hij jou straks niet nog in zijn 'macht' heeft op zo'n manier..

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 19:00

Anoniem schreef:
Avalanche81 schreef:
Absoluut niet, niets mis mee. Misschien idd wel voorzichtig zijn met diagnoses in het rond strooien.

Maar ik merk wel dat ik het veroordelende toontje van sommigen naar TS wel heel vervelend vind. Ze heeft het al moeilijk genoeg, zonder dat ze ook nog veroordeeld wordt. Ze kan het gewoon niet goed doen, en ik vind dat niet eerlijk.

Het is zeker niet mijn bedoeling om hem zwart te praten, daarvoor heb ik genoeg 'sappige' details achterwege gelaten. Ik kan/kon totaal niet met de situatie handelen en vroeg me af hoe anderen het in godsnaam voor elkaar hebben gebokst om op een indien mogelijk zo vreedzaam mogelijke manier uit elkaar te gaan.

Oh, mijn commentaar ging niet over jou hoor, maar over de mensen die je veroordelen. Ik vind het onzinnig om dat te doen, en oneerlijk naar jou toe. En je vertelt gewoon de waarheid, dat is geen zwartmakerij, dat is gewoon wat het is. En daar is niks mis mee, en je hebt groot gelijk dat je checkt of dit wel normaal is. Ik kan je wel vertellen dat het dat niet is.
Ik ga je denk ik straks ff een pb doen, a;s je dat oke vindt.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 19:19

Ik hoop dat je onderweg bent naar je ouders. Zet m op!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 19:22

Succes ts! T klinkt als een enorme dramaqueen :( snap dat het dan lastig is om een volwassen gesprek te voeren ipv in een soort van GTST te komen waarvan je niet snapt hoe je er gekomen bent. T zal nu moeilijk zijn maar t komt echt goed!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 19:27

MarjanB schreef:
Succes ts! T klinkt als een enorme dramaqueen :( snap dat het dan lastig is om een volwassen gesprek te voeren ipv in een soort van GTST te komen waarvan je niet snapt hoe je er gekomen bent. T zal nu moeilijk zijn maar t komt echt goed!

Dit soort mannen zijn vreselijke dramaqueens :')

Soort verwend jochie van een jaar of 10 in een volwassen lijf. Ook echt onmogelijk om daar een gezonde, gelijkwaardige relatie mee te hebben.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 20:02

Succes!
Een kat in het nauw maakt nu eenmaal rare sprongen.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 20:14

Hij is kennelijk heel manipulatief. Dat maakt heel onzeker. Maar volg je eigen weg, trek je eigen plan. Anders kom je nooit verder.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 20:31

Nou hij is manipulatief en speelt met jouw gevoelens, maar ik vind dat jij ook niet sterk in je schoenen staat hoor. Hij geeft je een prachtige voorzet maar nog durf je het op dat moment niet te zeggen. En appen terwijl je in hetzelfde huis bent? Met vriendinnen erbij? Wat een trieste situatie, dat je daar in meegaat. Had hem lekker boven laten zitten en in zijn sop gaar laten koken. Pfff. Je laat je zo meeslepen elke keer, daar zal je eerst uit moeten komen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 20:44

Suzanne F. schreef:
Nou hij is manipulatief en speelt met jouw gevoelens, maar ik vind dat jij ook niet sterk in je schoenen staat hoor. Hij geeft je een prachtige voorzet maar nog durf je het op dat moment niet te zeggen. En appen terwijl je in hetzelfde huis bent? Met vriendinnen erbij? Wat een trieste situatie, dat je daar in meegaat. Had hem lekker boven laten zitten en in zijn sop gaar laten koken. Pfff. Je laat je zo meeslepen elke keer, daar zal je eerst uit moeten komen.

Doe even normaal, wanneer je tien jaar in een relatie zit is het allemaal niet zo gemakkelijk. Mensen die ouder en meerdere relaties hebben gehad zijn hier vaak veel sneller mee om te weten wat je wel en niet wil. Wanneer je zoals ts zeer waarschijnlijk alleen deze relatie hebt(gehad) weet je niet beter en wanneer je dan ook nog een zachte half gehersenspoelde meid bent dan pik je veel meer dan wij, die er op een afstand naar kijken.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 20:46

Makkelijk gezegd Suzanne, maar je weet niet wat voor psychologische spelletjes er gaande zijn waardoor TS nu doet wat ze doet

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 20:48

De knop moet gewoon om bij de ts .
Genoeg is genoeg.
Maar alleen jij weet wanneer het zover is.
Je weet het natuurlijk al maar nu de volgende stap.
Je ziet hem ook niet als vader van je kinderen.
Je zegt het zelf al.
Het gaat niet makkelijk worden maar als je over een jaar terug kijkt....
Dan denk wat een verspilde jaren.
Zie het als leerzame jaren.
Hele dikke knuffel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 20:57

Suzanne F. schreef:

Nou jij bent duidelijk nog nooit met een narcist samen geweest. Hoe ze iemand weten te manipuleren is gewoon abnormaal. Je gaat echt twijfelen aan jou zelf. Je vindt jouzelf een nietsnut, nutteloos, een sukkel. Je gelooft ook oprecht dat jij altijd fout bent en niet overleefd zonder hun.