2 planten, 2 plantenpotten, schilderij en stuk of 10 kaarsen met een blad zoals onderstaande foto) Nu twijfel ik of ik de kaarsen niet beter terug kan brengen en bij de action goedkopere zal halen? Ik kan het betalen, maar stil.. 
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
2 planten, 2 plantenpotten, schilderij en stuk of 10 kaarsen met een blad zoals onderstaande foto) Nu twijfel ik of ik de kaarsen niet beter terug kan brengen en bij de action goedkopere zal halen? Ik kan het betalen, maar stil.. 
heel hard.
AmoorM schreef:Meubels zijn van Profijtmeubel! Het waren geen extreem dure meubels, maar ook geen 2e hands prijsje. Gewoon ertussen in!![]()
Hoeveel hebben jullie gespaard voor je het huis verliet? Hoeveel zijn jullie uiteindelijk kwijt aan de inrichting?

Had ook nog een nieuw sola bestekset liggen als uitzet van mijn ouders.
naomiiiii schreef:Neverland schreef:Wauw wat zijn de prijzen laag bij jullie! Ik betaal 800.
Zoveel kan ik niet eens huren met mijn inkomen. Bij lange na niet zelfs.

ik heb ook een hokje klaar staan, over 2 of 3 weken kan ik gerbil pups ophalen, kan niet wachten!
AmoorM schreef:Ik heb hele leuke kaarsen gekocht bij de intratuin. Heel dom heb im niet op de prijs gelet en waren ze een beetje duur. Tussen de 3,99 en 4,99 per stuk. Ik kwam bij de kassa en moest 171,99 betalen. Toen was het wel even slikken. (ik had meer dan alleen kaarsen2 planten, 2 plantenpotten, schilderij en stuk of 10 kaarsen met een blad zoals onderstaande foto) Nu twijfel ik of ik de kaarsen niet beter terug kan brengen en bij de action goedkopere zal halen? Ik kan het betalen, maar stil..
[ [url=m/7oxGox.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarnaast mag je jezelf soms wel eens verwennen toch.