Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dani

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 10:43

Moderatoropmerking:
Het is inderdaad niet toegestaan om screenshots van gesprekken te plaatsen, of van andere privé-informatie van anderen. Ik heb dus een aantal berichten/quotes aangepast.

koetje28

Berichten: 343
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 11:39

dames dames wat gaan we weer snel :roll:
ik ga eerst bijlezen en dan reageren :D

Tuttebel

Berichten: 636
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:54

Zo snelle jelles en jetjes hier!

Heerlijk die foute gesprekken (jammer genoeg zijn de printscreens verwijderd. *D dus moet ik het met opmaken uit de reacties doen wat er gezegd is).

Afgelopen week match met kerel die echt wel leuk kletste, alleen liep het gesprek op tinder niet vlot dus hij wou appen. Nummer gegeven en toen werd het contact intensiever. Maandag ruim 3 uur gebeld O:) En dinsdagochtend besloten om die avond nog uiteten te gaan.
Super leuke date gehad. Flink gelachen maar ook de diepere gesprekken gevoerd! Daarna nog ff bij mij thuis wat gedronken en toen was het weer opeens half 1 s'nachts.
Al tijden niet meer zo enthousiast geweest na een date.
Vervolg komt er zeker. Vrijdag krijg ik een operatie en het is de planning dat als ik mij zaterdagavond redelijk oke voelt dat hij dan op ziekenbezoek komt en we filmpje gaan kijken ofzo.
(ik zit dit echt met een glimlach te typen *D )

lovelyfiefy

Berichten: 5124
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 12:59

Wat super leuk tuttebel!
Dat klinkt echt als een hele fijne date!

Je weet dan zeker dat het goed zit, als het echt zo lang duurt :P
Hopen dat jij je zaterdag dus redelijk oke voelt, zodat hij je nog net even een beetje kan opbeuren :)
Succes met de operatie vrijdag.

SplashIsLief

Berichten: 33033
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:01

Klinkt goed Tuttebel *\o/* Heel veel succes met je operatie en lekker genieten!!

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:01

Oeh klinkt goed tuttebel!

listiglistje

Berichten: 14416
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:13

Leuk Tuttebel!!! Klinkt goed *D

Wel toeval... ik word 30 januari geopereerd, maar moet daarna veel lopen (ik heb 3 dagen ziekteverlof voor te revalideren).
Mijn 3x Tinderdate bood al saampjes boswandelingetjes aan...
ik zeg en daarna ff lekker ergens eten en drinken, ik weet wel wat leuke tentjes :9 Zag hij wel zitten hahaha

Damelza

Berichten: 4692
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:27

Janinevv schreef:
Ik kwam eentje tegen van de horse and hunk :oo


welke? :oo

Yonker schreef:
Awhhh ik vind bellen wel fijn altijd, dan weet je of je iemand wat te vertellen hebt :+

Ik heb een superlike gehad van een jongen van de basisschool _O- Thanks but noooooooo :')


Haha, ik vind het ook iets ongemakkelijks hebben als ik iemand tegenkom die ik ken. Ben nu ook een match met iemand van de middelbare school maar hij heeft nog niks gezegd

Linda_Fleur schreef:
Damelza schreef:
Dus als iemand zich geroepen voelt, omgeving Amsterdam :Y)


Ik woon in de buurt van Amsterdam :D


Nou kom maar op :))

Berdien schreef:
Bellen heb ik niet zoveel mee. Vind bellen an sich helemaal geen probleem, maar bellen met een date.. mwah.

Vandaag weer een aantal superlikes voorbij zien komen.. man oh man oh man := Voorlopig kruip ik wel gewoon nog steeds elke avond met Poes in bed :')


Ik had laatst dat ik een vriendschapsverzoek kreeg op fb, een bericht op messenger, een bericht op instagram en een volgverzoek op instagram van iemand, en dat allemaal tegelijk. Hij ging het schijnbaar maar op deze manier proberen omdat ik hem naar links had geswiped :')

listiglistje schreef:
Datum prikken dan :D zulk soort gesprekken voer ik het liefst....humor!


Precies! Veel leuker dan de hoe gaat het gesprekken

Mariett

Berichten: 4450
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:29

Mag je wel onherkenbare screenshots plaatsen? Toch even mijn Tinderavondturen delen, heb het nu dus verwijderd.

Ik had een match met een pannenkoek (letterlijk alleen maar foto's van pannenkoeken):
*knip*

En.. tsja.
*knip*

Uiteindelijk werd het een sport om op zoek te gaan naar de nepaccounts/catfishes.
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Dani op 24-01-18 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Screenshots verwijderd.

Bambi1995

Berichten: 3149
Geregistreerd: 16-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:31

Het gesprek blijft alleen maar grappen maken :P

ReadTheRulez
Berichten: 1431
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:38

Ik heb ook ontzettend snel foute gesprekken :+ :')

Tuttebel

Berichten: 636
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:39

lovelyfiefy en SplashIsLief: thanks

Mariett: ohh geweldig die gesprekken ik hou ervan.. of van die accounts dat het ze geen foto hebben maar in hun tekst staan dat het geen aapjes kijken en fotos op verzoek. Uhh wat is dat dan wat je bij mij doet? Di emannen moet ik liken en wil ik een foto zien :P

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 13:45

Haha Marriett :')

linoleum

Berichten: 6500
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 14:01

Tuttebel wat leuk!

En heerlijk die foute gesprekken. Mooi vermaak :')

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 14:05

Oh van die nepprofielen heb je er ook echt zomaar uit ja. Even op google de foto zoeken en klaar.

Ook al lijk ik er een stuk minder tegen te komen tegenwoordig. Misschien hebben ze er toch wat op gevonden

Damelza

Berichten: 4692
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 15:02

Flessuh schreef:
Oh van die nepprofielen heb je er ook echt zomaar uit ja. Even op google de foto zoeken en klaar.

Ook al lijk ik er een stuk minder tegen te komen tegenwoordig. Misschien hebben ze er toch wat op gevonden


Ik heb dus 1 persoon die ik echt al een stuk of 5 keer ben tegengekomen, maar dan met een andere bio. Dus volgens mij wel telkens een ander persoon :')

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 15:04

Ik heb al een aantal keer gehad dat ik een match was met iemand, diegene weer tegen kwam, en weer een match was. Een foutje in tinder volgens mij. Want hij had me echt nog niet ontmatcht haha.

Flessuh

Berichten: 1424
Geregistreerd: 02-04-13
Woonplaats: Hindeloopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 16:15

Inney schreef:
Ik heb al een aantal keer gehad dat ik een match was met iemand, diegene weer tegen kwam, en weer een match was. Een foutje in tinder volgens mij. Want hij had me echt nog niet ontmatcht haha.


mensen dubbel tegenkomen is mijn vak momenteel nog op Tinder. Het is net of ik eerst een rijtje van 15 krijg en daarna hetzelfde rijtje in iets andere volgorde. Daarna pas weer verder :+

Ik dacht eerst misschien ligt het aan hoe lang ik naar een profiel kijk ofzo, maar daar in variëren helpt ook niet :P Zal inderdaad iets in het systeem zijn

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 16:18

Had ik ook fles. Vervolgens waren mijn likes op omdat ik sommige mannen 4x geliked heb _O-

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:22

Damelza schreef:
Ik kwam eentje tegen van de horse and hunk :oo


welke? :oo

Yonker schreef:
Awhhh ik vind bellen wel fijn altijd, dan weet je of je iemand wat te vertellen hebt :+

Ik heb een superlike gehad van een jongen van de basisschool _O- Thanks but noooooooo :')


Haha, ik vind het ook iets ongemakkelijks hebben als ik iemand tegenkom die ik ken. Ben nu ook een match met iemand van de middelbare school maar hij heeft nog niks gezegd

Linda_Fleur schreef:
Damelza schreef:
Dus als iemand zich geroepen voelt, omgeving Amsterdam :Y)


Ik woon in de buurt van Amsterdam :D


Nou kom maar op :))

Berdien schreef:
Bellen heb ik niet zoveel mee. Vind bellen an sich helemaal geen probleem, maar bellen met een date.. mwah.

Vandaag weer een aantal superlikes voorbij zien komen.. man oh man oh man := Voorlopig kruip ik wel gewoon nog steeds elke avond met Poes in bed :')


Ik had laatst dat ik een vriendschapsverzoek kreeg op fb, een bericht op messenger, een bericht op instagram en een volgverzoek op instagram van iemand, en dat allemaal tegelijk. Hij ging het schijnbaar maar op deze manier proberen omdat ik hem naar links had geswiped :')

listiglistje schreef:
Datum prikken dan :D zulk soort gesprekken voer ik het liefst....humor!


Precies! Veel leuker dan de hoe gaat het gesprekken[/quote]

Ik swipte te snel weg :')
Hij zat op stijgerende pony, als ik de foto zie herken ik hem wel.

Damelza

Berichten: 4692
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:26

Deze? :))

Afbeelding

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:42

Jaa!!

thirteenn

Berichten: 2085
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:11

Ik kom nooit nepprofielen tegen, maar die zijn geloof ik ook altijd super knap en die durf ik toch niet te liken :') Ik heb Tinder inmiddels verwijderd, is geen geschikt medium voor mij :+ Ben van plan mensen in het wild te spotten. Alleen mijn in het wild is de route naar school, school en de route naar huis :+ :+ :+

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:25

Ik kom ook even aanhaken hoor. Sinds gisteren is mijn Tinderaccount weer uit de vergetelheid herrezen, ik begin me nu alweer af te vragen waarom ik dit ooit deed :')

En oja, ook zo fijn als je na ruim een jaar je oude tinderdates weer tegenkomt. Fijn dat zij blijkbaar ook nog niet geslaagd zijn :+

jooproo

Berichten: 972
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 19:41

:wave: :wave:

Komt weer onder de meeleessteen vandaan

:wave: :wave:

Ik heb ondertussen een nieuwe match met wie ik binnenkort voor de 2e keer afspreek. 1e date was samen ergens uit eten, en dat was gezellig. Geen spanning ofzo, dus eens aankijken hoe date 2 verloopt ;).

thirteenn schreef:
Ik kom nooit nepprofielen tegen, maar die zijn geloof ik ook altijd super knap en die durf ik toch niet te liken :') Ik heb Tinder inmiddels verwijderd, is geen geschikt medium voor mij :+ Ben van plan mensen in het wild te spotten. Alleen mijn in het wild is de route naar school, school en de route naar huis :+ :+ :+


Ogen goed openhouden, dan zijn er vast wel mensen!