Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 15:24

Nymphe schreef:
Voor volgend jaar is het misschien handig om aan te kondigen dat de inschrijvingen over 2(?) weken open gaan vanaf een bepaald tijdstip. Dan heeft iedereen gelijke kans.

De datum 1 september is bij het sluiten van vorig jaar al genoemd... Dit is uiteindelijk de 2e geworden maar dit was dus vorig jaar al bekend

DeEenhoorn

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 15:27

ik had het niet onthouden hoor :+ ook niet als het in mn agenda zou staan trouwens :Y)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 16:35

ynskek schreef:
Nymphe schreef:
Voor volgend jaar is het misschien handig om aan te kondigen dat de inschrijvingen over 2(?) weken open gaan vanaf een bepaald tijdstip. Dan heeft iedereen gelijke kans.

De datum 1 september is bij het sluiten van vorig jaar al genoemd... Dit is uiteindelijk de 2e geworden maar dit was dus vorig jaar al bekend

Dat gaat ook niet werken dan heb ene el weer met mensen die werken op die tijdstippen of net bezig zijn bijv. Zo blijf je altijd wel wat houden. Zoals het nu gaat zal denk ik de best manier zijn.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 16:37

jullie gaan keihard.. echt zeg! maar ik las iets over scentchips.. dat is echt (L) vooral de baby powder en cotton geur (had bijna smaak getyped :Y) )

wanneer krijg ik mijn secret santa slachtoffer te horen? of vraag ik nu opnieuw naar de bekende weg? zie je een agenda zou zoooooo handig zijn, misschien vergeet ik dan minder :')

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 16:38

rink schreef:
jullie gaan keihard.. echt zeg! maar ik las iets over scentchips.. dat is echt (L) vooral de baby powder en cotton geur (had bijna smaak getyped :Y) )

wanneer krijg ik mijn secret santa slachtoffer te horen? of vraag ik nu opnieuw naar de bekende weg? zie je een agenda zou zoooooo handig zijn, misschien vergeet ik dan minder :')

Ik hoop de puzzel 3e week oktober rond te hebben

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 16:44

Hmmm ik ben ook niet bepaald van het snoepen maar echte goede bonbons van pure chocolade zijn wel een guilty pleasure.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 17:03

Oh, mag ik nog bij mijn aanmelding vermelden trouwens dat wanneer er iemand om wat voor reden dan ook geen pakket krijgt, al hoop ik natuurlijk dat het niet gaat gebeuren, ik best wel een extra reserve pakket voor iemand wil samenstellen? Dat de organisatie mij gewoon een berichtje doet dan indien nodig? Wil wel dat iedereen gewoon een pakket krijgt!! :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 17:05

Cynn schreef:
Oh, mag ik nog bij mijn aanmelding vermelden trouwens dat wanneer er iemand om wat voor reden dan ook geen pakket krijgt, al hoop ik natuurlijk dat het niet gaat gebeuren, ik best wel een extra reserve pakket voor iemand wil samenstellen? Dat de organisatie mij gewoon een berichtje doet dan indien nodig? Wil wel dat iedereen gewoon een pakket krijgt!! :)

Ik ga er niet van uit dat dit nodig is maar ik zal het in mijn achterhoofd houden

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 17:24

Cynn schreef:

Hopelijk gaat het dit jaar niet gebeuren...
Wel lief van je!!

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 17:35

Cynn schreef:

ik sta hier ook wel open voor! hopelijk gebeurt het natuurlijk niet, maar ik vind het niet erg als ik nog een pakket zou gaan samenstellen :j

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 17:53

Ik vind het ook wel sneu voor de mensen die niet mee kunnen doen, en qua tijd moet het me lukken om een eventuele tweede versie van SSS op te zetten. Is er echt behoefte aan, en is er iemand die me wil helpen?

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 18:19

Ik wil wel helpen :) Ik zat er ook al aan te denken om een 2e te organiseren :j

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 18:22

lijkt me leuk! als je een 3e hulp kan gebruiken {:}

wel actief zo, SSS kandidaat, eventueel bereid voor een 2e pakketje en helpen aan een 2e SSS

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:15

Rituals is hier oook welkom! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:24

Vind het altijd zo schreeuwend duur spul rituals

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:26

Ik gebruik dat spul niet. :') Lush ook niet..vind het duur en onnodig. :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:29

zorro schreef:
Ik vind het ook wel sneu voor de mensen die niet mee kunnen doen, en qua tijd moet het me lukken om een eventuele tweede versie van SSS op te zetten. Is er echt behoefte aan, en is er iemand die me wil helpen?

Ik vind het superleuk om te doen, maar kan geen beloftes doen omdat ik hoop dat ik dan druk ben met afstuderen.

Mocht er een 2e komen, zou ik daar wel bij mee willen doen ook. Uiteraard krijgen degene die hier niet mee kunnen doen voorrang, maar mocht er plek zijn voor mensen die hier mee doen, houd ik me graag aanbevolen. Vind het veel te leuk om pakketjes te maken :D en ontvangen O:)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:49

Ik heb een heel rituals pakket al bijna 2 jaar ingepakt staan :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:51

Ik heb zo'n spontaan gevoel dat ik jou lootje wordt Ashley O:) _O-

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:55

zorro schreef:

Ik denk dat er wel behoefte aan is want ik wil heel graag mee doen maar sta nu op de reserve lijst

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:56

Ik dacht dat ik Rebecca kreeg ik was namelijk al kranten aan het verzamelen voor haar. Omdat ze die zo graag leest :')

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:57

Ashleytjuhh schreef:

Neeeee zonde :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:58

zorro schreef:

Citaat:
SSS Beheer Mededeling
Wij als organisatie werken momenteel hard aan een oplossing dus willen jullie vragen om nog even geduld te hebben met het eventueel openen van een tweede topic :)
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 05-09-17 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-17 19:59

Dames we zijn binnen de organisatie aan het kijken naar een passende oplossing.

We hebben verschillende opties en aanbiedingen

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 19:59

xApple schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Neeeee zonde :')

Ben je gek dat ding heb ik vervloekt.

Dat was mijn kerst kado van me ex, mijn kerst kado had die al voor kerst gehad wat een super duur horloge was :+ daarom staat die ergens in huis vervloekt te zijn. Want vind het toch ergens zonde om weg te gooien :+