Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Ik vrees dat ik nooit meer een week zonder m'n kind wegga.
Lijkt me echt verschrikkelijkik slaap nog liever geen nacht door dan dat m'n kind een nacht weg is
![]()
Een keer m'n kind bij m'n ouders laten slapen omdat wij een feest hadden. Toen ik om twee uur thuis kwam voelde ik me zo ellendig dat ik naar m'n ouders ben gegaan en daar naast m'n kind heb geslapendie overigens al om 6uur weer wakker werd.
Omdat die van ons nog niet doorslaapt heb ik al meermaals het advies gehad om hem eens naar een ander te brengen om zelf eens door te slapen. Heb dat altijd zo'n raar advies gevondenOf doen anderen dat wel? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen.
Overigens hebben mijn ouders ons ook wel eens een week weggebracht om zelf op vakantie of een weekend weg te gaan. Volgens mij niks aan overgehouden.
litilaura schreef:Ik vind het erg vervelend dat hier aangenomen word dat ik denk dat een vader niets uitmaakt in mijn ogen zouden ze beide hun kind niet alleen moeten laten. Vaak (zeker niet altijd) zie je aan een kind dat het meer gehecht is aan de moeder vanwege borstvoeding als je borstvoeding geeft moet je gewoon geen week weg gaan bij je kind want dan loopt je productie terug. Borstvoeding (uitgezondert moeders waar het door medische redenen niet lukt) hoort nu eenmaal bij AP. Dit topic is gericht op natuurlijk ouderschap dus het moet hier kunnen vind ik.
pmarena schreef:LL hoeft helemaal niks te onderbouwen, zij mag gewoon een mening hebben
En het zou wel zo chique zijn als haar woorden niet verdraaid zouden worden tot uit de lucht gegrepen conclusies.
Ook rept het hele artikel niet over de situatie waar die baby in achter blijft. Het zal vast allemaal wel meevallen maar dat is net zo zeer speculeren als waar menigeen TS van beschuldigd.
Nergens voor nodig toch om zo flauw en aanvallend te doen
Als iemand in een topic met deze titel al niet mag zeggen dat ze ervan schrikt dat een moeder haar 5,5 maand oude baby achterlaat voor een verre vakantie, waar mag dat dan wel