Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
,iets met 10 passagiers dus forse ballon kwa grootte en dan een piloot en 1 crew mee . Dan nog factor wind , passagier aan de voorkant liet perongeluk even los . Stond ie eenmaal overeind was hij lekker aan het dansen en probeerde te kijken of de wagen beetje meedansen wou
. 
, hoofdschuddend stond ik te kijken . Ze hebben genoeg crew daar dacht ik .. , en dan een wat oudere man als enige crew (niet dat ze minder zijn , ervaring heeft hij waarschijnlijk wel dan ) . Een passagier moest de fan bedienen en bij de hot inflation wegzetten , maargoed dat is hoe ik erover denk . Heb al niks met dat bedrijf 
die bleef lekker in beweging haha
(gewoon losjes vast).

heb nou al zo veel gezien haha.

, maar met dat windje gister hadden ze in mijn ogen toch echt een extra iemand moeten vinden . Maar heb makkelijk oordelen 
, die oude ballonnen plakken soms goed en sommige helemaal niet meer . Dan kan je wel even bezig zijn , 1 van de favo's van ons heeft ook zijn beste tijd gehad . Die knalt er best snel uit , dan kan je weer opnieuw en vaak even de chute vast zetten met iets van flosdraad 
.
. Misschien moet je met de chute praten van te voren? , vinden planten ook fijn haha
. Goh nee een varende ballon zijn chute vastzetten
, maar die warme lucht moet er toch ook uit wil je landen ... (ze waren al aan het fikkie stoken in de mand op den duur)
(Die inderdaad fikkie stookte in de mand, omdat men toen dacht dat het de rook was die voor de stijging zorgde. De Montgolfier-ballon was dus ook geen gasballon)
Optiwolk schreef:De was en de strijk zijn gedaan, huisje poetsen en koffer maken want ... woensdag vertrekken we!
Moet alleen zoveel zooi mee![]()
Warme kleren voor s ochtends, dunne kleren voor s middags en nette kleren voor s avonds. En dat incl schoen in één koffer.
Huilen met de pet op.
Scheelt bij mij altijd veel ruimte!
, love it
. Wat groot en massaal en toch zo open en vrij (gok van vanmorgen nu replay , maar dat vind ik ook best lekker) , ik haal mijn hart op