Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:06

lieveli schreef:
Palmera schreef:
Maar Laetitia, heb je er weleens bij stil gestaan dat sporten niet modieus hoéft te zijn? De bijbehorende rode kop, het gezweet en gehijg zijn ook niet charmant, dus al trek je een sportoutfit van prada aan, het eindigt, als je het goed doet, toch in een oncharmante happening. :)

Fietskleding is ook niet charmant, maar ik snap de logica erachter. Een paardrijbroek is bij velen geen gezicht, maar ze trekken hem aan met een reden. Dat is voor wandelaars/hardlopers net zo. :)

Ik fitness in mijn spacelegging en mijn Kanye shirt. Nooit is er iemand om mijn nummer komen vragen _O-

Ik heb mijn huidige lief op mijn bergschoenen met bezweette kop leren kennen. :') Er is dus hoop. :+

Frummels

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:07

Oh nee ik heb wel een miljoen matchende fitness outfits :') Maar niet omdat ik op een nummer hoop (ik ben verloofd :D ) maar gewoon omdat ik het zelf heel leuk vind om een leuk sport setje aan te trekken. Net als met ondergoed :j

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:09

Haha Lieveli :)).

Is ook zo natuurlijk Palmera. En eigenlijk moeten we gewoon iedereen in zijn waarde laten, iedereen moet doen en laten waar hij zich prettig in voelt :j.
Paardrijden is ook niet altijd charmant, zeker met zo'n grote champignon op je hoofd (heb zelf een klein hoofdje en dat verdwijnt gewoon onder elke cap).

Mijn vriend heeft in het begin wel gezegd dat hij mij in rijbroek errug aantrekkelijk vindt. Vooral een rijbroek met een rondgenaaid zitvlak of leren zitvlak. Maar ik word ook een dagje ouder en mijn billen zijn niet meer zo strak als toen... >;)

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:19

chevax schreef:
Ik vind eigenlijk een rijbroek vaak ook wel in de categorie "niet zo heel mooi" passen. Je draagt dus een hele strakke broek die, vind ik, nooit echt mooi afkleedt, daar doe je een shirt in, trekt sokken op tot onder je knieën en als je geen laarzen aan hebt dan maak je het geheel af met gympjes.
..veiligheidsschoenen.

Is de broekrok hier al genoemd? O:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:24

Frummels schreef:
Oh nee ik heb wel een miljoen matchende fitness outfits :') Maar niet omdat ik op een nummer hoop (ik ben verloofd :D ) maar gewoon omdat ik het zelf heel leuk vind om een leuk sport setje aan te trekken. Net als met ondergoed :j

Nee als ik sport interesseert het me echt niet. Maar ik heb dan ook geen leuke ondergoed setjes, dat is echt een effort die ik in het begin van de relatie nog wel maakte, maar mijn vriend heeft me het liefst met niks aan en voor mij moet het comfy zitten en niet tekenen.

En ach, nu loop ik in voedingsBH's en onderbroeken waar ik na de bevalling in kan kamperen. En ja, vet lelijk maar ik voel me er niet minder sexy of vrouwelijk om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:25

Haha Lee hier sporten in een strakke legging en m'n Yeezus shirt :)) Ook nog nooit versierd....

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:27

Waar ik dus heel slecht tegen kan is dat postzakkenmotief. Zag er laatst een vrouw mee die een spijkerbroek had met dat vreselijke Pay Bas post logo. Ik snap het echt niet. :')

Afbeelding
|(

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:33

Haha nee dat vind ik ook niet mooi.. Alsof je de postbode overvallen hebt :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:36

lieveli schreef:
Dat weet ik, wat maakt dat uit?

Dat mannen er niet per se sexy uit hoeven te zien. Functioneel, en als dat nodig is netjes verzorgd, maar niet sexy.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:38

Ik vind veel eigenlijk wel kunnen, al is een hoop mijn smaak niet. Maar het hangt imo vooral af van of het goed past en hoe het gecombineerd is. Daar valt of staat toch wel een hoop bij :=

germie schreef:
Kimbers schreef:
Germie ik ben echt zo ontzettend benieuwd naar een foto van jou, was ik in het nageltopic ook al. Je lijkt me aardig excentriek :)

Valt mee hoor. Ik draag gewoon met zwemmen badpakken. Eens zien of ik ergens een foto heb.

Nou Germie, je maakt de bokkers anders wel ernstig nieuwsgierig naar al die sjieke sandalen en te strakke badpakken :))
Edit: oh wacht, er staan foto's. Ik ken iemand die heel gelukkig zou worden van dat roze droogpak, die heeft nu een paarse :P
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 09-06-17 14:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:38

oomens schreef:
lieveli schreef:

Dat mannen er niet per se sexy uit hoeven te zien. Functioneel, en als dat nodig is netjes verzorgd, maar niet sexy.

Dat vind jij. Als mijn vriend er niet sexy uitzag hoefde ik nu niet in tuinbroek en op Birkenstocks naar buiten. Of misschien ook wel, maar dan had dat genetisch niks met hem te maken.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:43

oomens schreef:
lieveli schreef:

Het hóeft ook niet. Maar ik vind mannen met een spijkerbroek, sneakers en een tshirt (of in pak natuurlijk, maar laten we niet meteen overdrijven) wel veeel aantrekkelijker dan eentje in een afritsbroek met sandalen :j Er zijn overigens vast vrouwen die dat anders zien hoor, maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Daarbij vind ik het leuk als mijn vriend er aantrekkelijk/sexy uitziet. Vind hij ook van mij. En omdat hij dat van mij vindt, vind ik het ook weer leuk :D (ik bedoel, het is toch super leuk als iemand je sexy vindt? :o ) Zolang je dat kan doen terwijl je bij jezelf blijft: niks mis mee denk ik.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:52

lieveli schreef:
Dat vind jij. Als mijn vriend er niet sexy uitzag hoefde ik nu niet in tuinbroek en op Birkenstocks naar buiten. Of misschien ook wel, maar dan had dat genetisch niks met hem te maken.

:D

Doordeweeks loopt mijn vriend er niet sexy bij, oude spijkerbroek -vaal shirt en werkschoenen. Ik word daar niet altijd opgewonden van. Maar in het weekend doet hij zijn best om er leuk uit te zien. Mooie chino met overhemd en nette (vaak aparte) schoenen en dan denk ik vaak "wat is het toch een lekker ding".

@ Frummels, grappig hoe smaken verschillen. Ik vind een spijkerbroek met t-shirt en gympen dus weer niet sexy.
Laatst bijgewerkt door eekhoornerik op 09-06-17 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:53

oomens schreef:
lieveli schreef:

Niks moet natuurlijk, maar sinds wanneer is een beetje sexappeal voor een man verkeerd? Een vent die hele dagen lekker 'functioneel' is gekleed met een lelijke afritsbroek en en een paar gruwelijk onflatteuze sandalen, daar droogt mijn ladyboner wel spontaan van op hoor -O-
Dat is alleen leuk als je 60+ bent en gezellig op vakantie in de Alpen gaat :')

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:54

Nou isd! Mijn vriend heeft altijd leuke kleding aan vind ik.
De dag dat hij afritsbroeken en spencers gaat dragen is het moment om onze relatie nog eens ernstig door te nemen denk ik >;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:57

Mijn vriend en ik hebben beide dezelfde schoenen, dezelfde broek (in andere kleur). <<)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:58

Ben ik de enige die denkt dat Germie en Oomens een goed setje zouden zijn? :D

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:00

Ohw naast stelletjes met de zelfde wandelschoenen en ANWB jas vind ik ook:

Kinderen en ouders in hetzelfde setje een gruwel.

Dus mama in een jurk en het 5 jarige prinsesje in dezelfde outfit, brrrrr

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:00

lieveli schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:01

MarliesV schreef:

OH NEE. Even serieus, ik word in al die ellende getagd. Nou echt OML dat mijn kind een miniversie van mij gaat zijn.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:04

Damned schreef:
lieveli schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik zeg bokt date!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:06

lieveli schreef:
MarliesV schreef:

OH NEE. Even serieus, ik word in al die ellende getagd. Nou echt OML dat mijn kind een miniversie van mij gaat zijn.

En als je een zoontje hebt:

Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:07

Ik hoor ook haar stem er helemaal bij :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:14

laetitia schreef:
Er is hier voor mijn deur 2 x per jaar een of andere wandeltocht. Ik kijk altijd mijn ogen uit dan :wow: .

Wandelschoenen snap ik, dat moet wel als je een lange wandeltocht gaat maken. Maar wat daarboven komt is vaak niet charmant. Inderdaad vaak stellen in dezelfde Unisex ANWB jas (sorry Rachelle!), waarbij de vrouw dan zo'n mini-rugzakje op haar rug draagt en de man een buideltasje :+ .

Mijn moeder noemt dat soort stellen 'belegen stellen'.

Ik zeg dan meestal tegen mijn vriend "als wij later bejaard zijn gaan we er NIET zo bijlopen" :Y)

Hahahaha belegen stellen _O-

Ik heb niks tegen ANWB jassen. Heb er zelf ook 1... Maar wel als je dan als stelletje allebei dezelfde jassen en dezelfde schoenen draagt :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 15:14

_O-

Houd op met me.