Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:00

Zinkzalf helpt bij mij heel goed!
En vet houden, zeker voor de nacht.

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-17 22:04

Janine1990 schreef:
GarBel schreef:
Ik heb een bultje op Mn lip, in de hoek tussen boven e. Omverliep. Hey doet nu ook pijn als ik mijn mond te ver open doe. Hoe zorg ik day dit zo snel mogelijk weg gaat?

Blistex Medplus!

Gezondheid _/-\o_
Is dit te halen bij de kruidvat oid?

geerte

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:21

Nooit meer je mond open doen, dan doet het ook niet meer pijn :P

Emaychoja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:29

geerte schreef:
Nooit meer je mond open doen, dan doet het ook niet meer pijn :P

En alles via een rietje consumeren.

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:32

Of die bult platslaan met een hamer. Dan voel je niets meer van die bult :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:36

Zet dan een mes erin APC

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:39

Hoofd amputeren... zeer effectief tegen pijnlijke bultjes!

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:41

Rebecca schreef:
Zet dan een mes erin APC

Nee, dat geeft zo'n troep :o

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 00:15

Waarom mijn brandmelder net zonder reden af ging.. En vooral hoe ik nu in slaap ga vallen :') Sta stijf van de adrenaline, hahaha.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 00:29

Sokje_6 schreef:
Waarom mijn brandmelder net zonder reden af ging.. En vooral hoe ik nu in slaap ga vallen :') Sta stijf van de adrenaline, hahaha.

Batterij leeg?

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 00:33

SindyKaya schreef:
Sokje_6 schreef:

Batterij leeg?

Dan piept ie toch meestal elke 30 seconden 1x? Ik denk dat Sokje echt 'afgaan' bedoelt. Maar waarom hij af ging weet ik ook niet :D

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 00:35

Dat denk ik zelf ook ja, of stof erin. Las net dat dat ook voor loze meldingen kan zorgen.
Ja dit was geen piepje, echt gewoon het volledige alarm. Maar ik weet niet hoe deze klinkt als de batterij leeg is, het zou kunnen dat hij dan gewoon hetzelfde signaal gebruikt.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 02:00

Zou je ook een emballagebon krijgen als je gewoon een vol kratje bier uit de winkel haalt en het apparaat inschuift? <<) (Niks van plan hoor, wil ook niemand op ideeën brengen maar het kwam ineens in me op. Kan me haast niet voorstellen dat winkels daar niks op bedacht hebben maar ik vond het toch een goeie ingeving _O- )

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 06:28

Ik gok dat de machine dan flipt omdat het gewicht te zwaar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 06:58

Sokje_6 schreef:

Onweer? Door de luchtdruk schijnt het te gebeuren. Hebben ze hier ook soms last van.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 07:30

_Karlijn schreef:
Zou je ook een emballagebon krijgen als je gewoon een vol kratje bier uit de winkel haalt en het apparaat inschuift? <<) (Niks van plan hoor, wil ook niemand op ideeën brengen maar het kwam ineens in me op. Kan me haast niet voorstellen dat winkels daar niks op bedacht hebben maar ik vond het toch een goeie ingeving _O- )

Je kan een krat niet inleveren als er dopjes op zitten. Vriend had eens dopjes terug geduwt op lege flessen en ze in de krat gezet. Ik kon dus mooi eerst de dopjes eraf halen voordat ik de krat kon inleveren. -O-

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 07:38

Sannert schreef:
_Karlijn schreef:

Je kan een krat niet inleveren als er dopjes op zitten. Vriend had eens dopjes terug geduwt op lege flessen en ze in de krat gezet. Ik kon dus mooi eerst de dopjes eraf halen voordat ik de krat kon inleveren. -O-

fijn :+

Waarom heb ik maandag als vaste vrije dag gekozen? Zó geen profijt van met alle vrije dagen op de maandagen... Pasen, Pinksteren... etc -O-
:D

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:42

Lente schreef:
Sokje_6 schreef:

Onweer? Door de luchtdruk schijnt het te gebeuren. Hebben ze hier ook soms last van.

Drukverschil kan niet. Een rookmelder werkt optisch. Dus er moet fysiek (rook is ook fysiek) iets voor zijn lens zitten. Als je rookmelder afgaat zonder reden (en dan flink IEWIEWIEWIEW!!!) dan zit er dus iets voor de lens. Dit kan ook stof zijn (spinnenweb of spin). Veel mensen vergeten hun rookmelder mee te nemen met het stofzuigen. Daarnaast (maar die kans is niet heel groot) kan het ook gewoon een malfunction zijn omdat het een oud ding is.

Als de batterij leeg is zal hij een piepje afgeven. Het type piepje kan verschillen, maar is duidelijk een verschil met het IEWIEWIEWIEW!

Ik heb zelf rookmelders met een 10jarige batterij. Geen gepiep elk jaar. Het testen van je rookmelder moet je natuurlijk wel regelmatig doen, want alle electische apparatuur kan kapot gaan.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:58

Niet het drukverschil maar ionisering zou best verantwoordelijk kunnen zijn voor het afgaan van brandalarms door onweer.
Niet alle rookmelders zijn optisch, het is ook het beste beide typen in huis te hebben.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:06

Ik zie bij deze geen lens, alleen van die spleten. In dit zeer stoffig oud studentenhuis wil ik ook liever geen optische :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:33

Waarom zou je als vrouw of man op hoge hakken gaan lopen?
Ik vind een hak van 1 cm al niet fijn. Laat staan hogere hakken. Mannenschoenen zijn vaak mooierdan damesschoenen. En zitten fijner.
Ligt dat aande ontwerpers? Unisex kan toch ook en zonder verhogingen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:46

germie schreef:
Ik vind een hak van 1 cm al niet fijn. Laat staan hogere hakken. Mannenschoenen zijn vaak mooierdan damesschoenen. En zitten fijner.

Omdat het vet sexy is! Je krijgt er mooiere benen van...

En als een hak niet lekker zit, heb je niet de goede schoen ;) Ik heb hakken waar ik de hele dag op kan lopen hoor. En niet duur gelukkig... Want ik loop niet veel op hakken, ben zelf al lang genoeg helaas.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:54

germie schreef:

Schoenen met hakken zijn zoveel mooier! Je benen lijken langer en slanker, je stapt er mooier door (eens je ermee kan stappen tenminste :D ) het kan ook zorgen voor meer zelfvertrouwen waardoor je er beter uitziet... enneh mannenschoenen mooier dan vrouwenschoenen?

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:55

Yep, je strekt je enkels, overstrekt je knieen, daardoor kantelt je bekken naar voren, wat de lordose in je rug verdiept.
Dit alles leidt tot, behalve een scala aan orthopedische klachten op lange termijn, op korte termijn een uitnodigend uitgestoken, sexy kontje.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 16:09

Ik loop op hakken als een boerin met obstipatie. Geloof me, daar is niets sexy's aan.