Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SindyKaya schreef:Sokje_6 schreef:Waarom mijn brandmelder net zonder reden af ging.. En vooral hoe ik nu in slaap ga vallenSta stijf van de adrenaline, hahaha.
Batterij leeg?
_Karlijn schreef:Zou je ook een emballagebon krijgen als je gewoon een vol kratje bier uit de winkel haalt en het apparaat inschuift?(Niks van plan hoor, wil ook niemand op ideeën brengen maar het kwam ineens in me op. Kan me haast niet voorstellen dat winkels daar niks op bedacht hebben maar ik vond het toch een goeie ingeving
)
Sannert schreef:_Karlijn schreef:Zou je ook een emballagebon krijgen als je gewoon een vol kratje bier uit de winkel haalt en het apparaat inschuift?(Niks van plan hoor, wil ook niemand op ideeën brengen maar het kwam ineens in me op. Kan me haast niet voorstellen dat winkels daar niks op bedacht hebben maar ik vond het toch een goeie ingeving
)
Je kan een krat niet inleveren als er dopjes op zitten. Vriend had eens dopjes terug geduwt op lege flessen en ze in de krat gezet. Ik kon dus mooi eerst de dopjes eraf halen voordat ik de krat kon inleveren.
Lente schreef:Sokje_6 schreef:Waarom mijn brandmelder net zonder reden af ging.. En vooral hoe ik nu in slaap ga vallenSta stijf van de adrenaline, hahaha.
Onweer? Door de luchtdruk schijnt het te gebeuren. Hebben ze hier ook soms last van.
germie schreef:Waarom zou je als vrouw of man op hoge hakken gaan lopen?
Ik vind een hak van 1 cm al niet fijn. Laat staan hogere hakken. Mannenschoenen zijn vaak mooierdan damesschoenen. En zitten fijner.
Ligt dat aande ontwerpers? Unisex kan toch ook en zonder verhogingen?
germie schreef:Waarom zou je als vrouw of man op hoge hakken gaan lopen?
Ik vind een hak van 1 cm al niet fijn. Laat staan hogere hakken. Mannenschoenen zijn vaak mooierdan damesschoenen. En zitten fijner.
Ligt dat aande ontwerpers? Unisex kan toch ook en zonder verhogingen?