Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 08:56

Goof schreef:
Ik vind het altijd een beetje sneu als 'men' vindt dat je kennelijk pas iets bereikt hebt in het leven als je een partner en kind hebt. Alsof dat het enige doel in het leven is.

En dat zijn dezelfde mensen die vinden dat je borstvoeding moet geven en thuis bevallen en dit en dat en zus en zo. Het belangrijkste is dat je je eigen pad volgt en ook gelukkig bent alleen, zodat je niet volledig afhankelijk een relatie instapt.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 09:11

Sure_lee schreef:
Wauw. Ben ik ff op date zijn er ineens 9 pagina's bij.

Mijn date dat erg geslaagd. Leuke vent. Deed erg zijn best en was heel gezellig en we konden heel goed praten. Of we verliefd op elkaar gaan worden dat weet ik niet. Maar ik hoop wel dat we vaker gaan afspreken om daar achter te komen.
Dit was serieus mijn eerste date waarbij er, buiten een beetje dollen, geen lichamelijk contact aan te pas is gekomen. 3 zoenen aan het eind. Geen afstandelijke zoenen. Maar gewoon netjes.
Ik ben onder de indruk......

Je 2e ;)

Sure_lee

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 09:14

Oh hahah... ik was je niet vergeten hoor. Maar ik vond de date met jou wel anders. Want dat was als basis al gewoon vriendschappelijk bedoeld.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 09:27

Friendzoned -O-

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 09:31

Nee dat vind ik ook hoor... Sommige menden kunnen niet eens kinderen kijken, dus daar ben ik altijd erv voorzichtig mee met die uitspraken..

En borstvoeding.. Ik weet niet of ik kinderen wil, maar borstvoeding ga ik niet geven, gedoe haha.. Ik ben ook groot (niet zo groot dan) met de fles geworden

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 09:32

Ik ben met borstvoeding ook klein gebleven :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 09:39

ReadTheRulez schreef:
Ik ben met borstvoeding ook klein gebleven :')

Te weinig pokon er in? :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 09:49

Überhaupt de maatschappelijke drang om je maar vooral voort te planten. Ik heb geen kinderen en wil geen kinderen. Maar dat is iets wat maar weinig mensen snappen/accepteren. Zelfs op Tinder kunnen de meeste mannen er niet over uit :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 09:55

Berdien schreef:
Überhaupt de maatschappelijke drang om je maar vooral voort te planten. Ik heb geen kinderen en wil geen kinderen. Maar dat is iets wat maar weinig mensen snappen/accepteren. Zelfs op Tinder kunnen de meeste mannen er niet over uit :')

Daar kreeg ik ook maar weinig begrip voor idd. Mannen willen zich heel graag voortplanten.
De eerste zin in mijn profiel was dan ook "heb jij een kinderwens? Swipe links en doei. Ik niet namelijk". En dan nog mannen matchen die me wilden overhalen en de discussie aan wilden gaan 'want geen kinderen krijgen is raar'. Dikke doei.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 09:59

Ik ben dan nog wel jong maar als ik zeg dat als ik nu moest bepalen dat ik dan geen kinderen zou willen. Dan krijg je de vraag "maar waarom wil je docent worden dan?" :roll:

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:08

Ik vind deze maatschappij niet leuk om kinderen in te krijgen. Kinderen zelf wel.

Flessuh, pokon?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:29

Berdien schreef:

Nou ja in principe is het je biologisch nut. Maar maatschappelijke drang.. -O- bij mij zitten de meeste vrienden ook met hok vol kids thuis, dus dan krijg ik ook vaak genoeg indirect vragen..

ReadTheRulez schreef:
Flessuh, pokon?

Oud merk planten mest :+

Of je hebt niet genoeg schoppen onder je kont gehad waardoor je niet genoeg omhoog bent geschoten }:)

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:36

Zie nog iemand die alleen maar kindmindedmannen treft!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:37

ReadTheRulez schreef:
Ik vind deze maatschappij niet leuk om kinderen in te krijgen. Kinderen zelf wel.

Dit. Maar: Zo'n kind moet eerst 9 maanden in jouw lijf groeien. En dan moet het er ook nog een keertje uit worden geperst. Hallo. PIJN!

Mag de man als goedmakertje alle luiers verschonen. Vind ik dan.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:38

lieveli schreef:
Friendzoned -O-

_O-

Ik was net benieuwd hoe acceptabel het is om op tinder duidelijk aan te geven dat je geen kinderwens hebt - en vind hier de antwoorden.

Ik ervaar ook dat mannen er soms haast meer mee bezig zijn dan vrouwen. Heel onaantrekkelijk vind ik het :\ Het is wel een beetje vanuit een ander perspectief. Een bepaald type man lijkt succes af te zien aan een audi station met kinderzitjes en pipaplaatjes op de oprit van een 2-onder-1-kap.

Bon_ita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:41

Mijn date gisteravond was erg interessant! Vind hem echt heel erg aantrekkelijk, veel gekletst, gelachen en wijn gedronken :Y) . Net zoals bij Sure_lee geen lichamelijk contact, wel 3 afscheidszoenen aan het eind. Hopelijk komt er nog een vervolg :)

Oh en ik heb ook absoluut geen kinderwens trouwens. Spreek dit regelmatig uit maar de mensen in mijn omgeving reageren daar niet raar op.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:42

Zwanger of niet, van het beeld dat jij schetst ga ik over mijn nek hoor Forumster :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:43

lieveli schreef:
Zwanger of niet, van het beeld dat jij schetst ga ik over mijn nek hoor Forumster :=

Het is je lot, Lee. Je kan nu al niet meer terug.

(Oh en gefeliciteerd <3 )

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:43

lieveli schreef:

Je verlangt ook niet naar dagjes hertenkamp en plopsaland enzo? _/-\o_

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:44

Ik vind wel apart dat heel veel vrouwen beetje instelling hebben van ik heb wel/geen kinder wens en man heeft zich maar ernaar te schikken..

Het idee van huisje boompje beestje spreekt me pas aan sinds ik met mijn vriend ben.. echter eerst maar nog 10 jaar studeren en daarna reizen.. zie wel als ik 40 ben ofzo :Y)

Leukkk die dates van gisteren! Hopelijk komt er een vervolg dames

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:45

Gianti schreef:
Ik vind wel apart dat heel veel vrouwen beetje instelling hebben van ik heb wel/geen kinder wens en man heeft zich maar ernaar te schikken..

Je kunt nu eenmaal geen middenweg doen. Een man moet er niet naar te schikken (want gaat vanzelf mis) maar eenzelfde instelling hebben.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:46

Winged schreef:
ReadTheRulez schreef:

Dit. Maar: Zo'n kind moet eerst 9 maanden in jouw lijf groeien. En dan moet het er ook nog een keertje uit worden geperst. Hallo. PIJN!

Dat is ook een reden om het nog even uit te stellen + dat ik geen man kan vinden :')

Flessuh, die schoppen onder de kont waren bij ons over 6 kinderen verdeeld.....

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:46

Maar dat hebben ze toch ook? Ik maak er geen geheim van. Wil een man heel graag kinderen, dan is dat natuurlijk helemaal prima. Maar dan niet met mij :) Het is niet dat ik hem in een relatie/huwelijk lok, doe als of ik het liefst 10 kotertjes eruit pers en dan als ik hem gestrikt heb zeg 'HAHA! Dacht het niet he!' Dat zou niet helemaal aardig zijn. Maar als iemand een hele sterke kinderwens heeft, dan ben ik niet de juiste vrouw voor hem :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:47

Gianti schreef:

De man hoeft zich niet te schikken als hij gewoon iemand zoekt die bij hem past en die dezelfde wensen heeft. Er is geen guldenmiddenweg vwb kinderen, ik ga me ook echt niet schikken naar een man die ze wel wil. heb daar ook echt wel eens een leuke man voor laten lopen hoor.

Ik zag iemand vragen wat acceptabel is om op tinder te zetten qua kinderwens; ik snap je vraag niet. Je bedenkt toch zelf wat je wel of niet erin wil zetten, dat hangt toch niet af van wat wij acceptabel vinden of niet.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:47

Winged schreef:
ReadTheRulez schreef:

Mag de man als goedmakertje alle luiers verschonen. Vind ik dan.

Als je een man vindt die er niks aan wil doen heb je echt een verkeerde _O-
Ik heb nog vrijwillig geholpen met de kinderen van m'n zus toen die door haar rug was gegaan..Zo erg is het nou ook weer niet.

Lijkt mij dat een kinderwens ook iets is dat pas groeit als je goede relatie hebt en je weet dat beiden het wel willen. Als de een van de ander weet dat die het niet wil denk ik dat je er ook minder mee bezig bent
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 20-02-17 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt