Is het het nog waard?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

GreaseMonkey

Re: Is het het nog waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 11:32

:')

Maar eigenlijk ben ik het wel met RoyceMack eens. (en ja, ik heb het hele topic gelezen). Two wrongs don't make a right. Deze relatie is gewoon niet gezond. Van beide kanten niet.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 11:40

Dat laatste ben ik met je eens, maar om ineens de stelende liegende en onbetrouwbare vriend als zielig slachtoffer neer te zetten, dat vind ik over de top.

Het hele gebeuren komt die gast wel goed uit. Mooie afleidingsmanoeuvre want als het nu uitgaat, zal meneer spontaan zijn stelende liegende en bedriegende inborst vergeten en aangeven dat ts al bezig was met vreemdgaan. Het feit dat ts zich al die jaren heeft laten manipuleren vergeet ie voor het gemak even. Want dat komt hem niet goed uit.

Ts hoe Is het nu met je?

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 16:32

Des te meer reden om geen fouten te begaan, dan kan het ook niet tegen je gebruikt worden. (en inderdaad, de vriend van TS is geen zielig slachtoffer, maar niemand verdient het om bedonderd te worden. Op wat voor manier dan ook.)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 16:59

GreaseMonkey schreef:
Des te meer reden om geen fouten te begaan, dan kan het ook niet tegen je gebruikt worden. (en inderdaad, de vriend van TS is geen zielig slachtoffer, maar niemand verdient het om bedonderd te worden. Op wat voor manier dan ook.)

TS heeft hem niet bedonderd. Ze heeft GECHAT met een ex. Niks meer.
Meneer heeft niks anders gedaan dan gelogen, al haar geld op gemaakt... En nu is TS de kwaaie hond?
Come on.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 17:02

Ayasha schreef:
GreaseMonkey schreef:

Meneer heeft niks anders gedaan dan gelogen, al haar geld op gemaakt... En nu is TS de kwaaie hond?
Come on.

Ja ik vind het nogal schokkend dat de vriend van TS het voor elkaar krijgt dat TS zich nu schuldig voelt. Wat een hufter ben je dan, wetende dat je zelf gewoon steelt van je eigen vriendin? :+

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 17:12

Ayasha schreef:
GreaseMonkey schreef:

Come on.

Ik vind de vriend van TO ontzettend fout op allerlei gebieden en ik was al veel eerder klaar met hem geweest. Maar met een ex berichten over en weer sturen met "als het nu uit zou zijn zou ik weer naar jou terug willen" vind ik ook niet oké. En zeker meer dan gewoon chatten met een ex. Volgens mij kunnen TO en vriend er beter gewoon een punt achter zetten. En kan TO beter eerst leren voor zichzelf te zorgen dat zich weer van een man afhankelijk te maken.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 21:20

Lieve ts. Hoe gaat het?

Is hij nog steeds zonder wiet? Wonen jullie nog samen? Hoe voelt het?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 10:17

Sunrise_ schreef:
Ik vind de vriend van TO ontzettend fout op allerlei gebieden en ik was al veel eerder klaar met hem geweest. Maar met een ex berichten over en weer sturen met "als het nu uit zou zijn zou ik weer naar jou terug willen" vind ik ook niet oké. En zeker meer dan gewoon chatten met een ex. Volgens mij kunnen TO en vriend er beter gewoon een punt achter zetten. En kan TO beter eerst leren voor zichzelf te zorgen dat zich weer van een man afhankelijk te maken.

Ja kijk als je steelt en liegt dan kan je toch wel zien aankomen dat je vriendin zo gaat denken? :?
Denk niet dat TS hier degene is die afhankelijk is. Ze is veel te goed, dat wel, maar niet afhankelijk. Denk dat jochie dat hier voor vriend moet door gaan in een dieper gat zal vallen dan TS als het klaar is.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:09

Jullie zijn beide niet goed voor elkaar.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 16:50

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat TS...
Ik heb zelf ook altijd geroepen, kies voor jezelf en verlaat die gozer, in dit soort situaties. Totdat ik er zelf in heb gezeten afgelopen 1,5 jaar. Nu zie ik in dat wanneer je zelf in zo'n relatie zit, je er heel anders tegenaan kijkt. Ik heb zelf echt met een bord voor m'n kop geleefd, ondanks dat mensen tegen me zeiden dat ik ermee moest kappen.. Nu dan eindelijk de knoop is doorgehakt 2 weken geleden voel ik me gelukkiger en vrijer dan ooit! Ik heb een halve week de ogen uit m'n kop gejankt, en daarna begon ik me te beseffen hoe ongelukkig ik eigenlijk was en kon ik van iets verderaf naar mijn "relatie" terugkijken, en kan mezelf wel voor m'n kop slaan. Maar ik heb er van geleerd en voel me nu dolgelukkig, dat is het belangrijkst.

Jij bent ook sterk genoeg om eruit te stappen, en eigenlijk denk ik ook wel dat je dat gaat doen, zodra het voor jou de tijd is :(:)

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 18:01

Ayasha schreef:
Sunrise_ schreef:

Ja kijk als je steelt en liegt dan kan je toch wel zien aankomen dat je vriendin zo gaat denken? :?
Denk niet dat TS hier degene is die afhankelijk is. Ze is veel te goed, dat wel, maar niet afhankelijk. Denk dat jochie dat hier voor vriend moet door gaan in een dieper gat zal vallen dan TS als het klaar is.

Precies Ayasha, helemaal mee eens :j :j

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 15:52

Hoe gaat het nu ts?

Fionami

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 19:07

Vraag mij ook af hoe het is. Ik begrijp jouw situatie volkomen. Mijne is op dit moment ietsje anders maar wel soort gelijk. Pb staat open mocht je willen weten hoe of wat van mijn kant of even praten.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 19:11

Ik ben ook erg nieuwschierig hoe het met ts gaat, maar ik begrijp het wel als zij niet meer reageert met sommige reacties, ookal zijn die goed bedoeld

CurlyCoat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 10:33

Oeps, het is inderdaad alweer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb.

Momenteel haat ik mezelf.
Het ene moment ben ik er zeker van dat ik weg wil, en het andere moment twijfel ik toch weer heel erg.
Ik snap niet waarom ik die keuze nou nog steeds niet kan maken.
En de het moment dat ik een keuze moet maken komt toch steeds dichter bij.

Mijn schoonmoeder is niet aangenomen bij het bedrijf waar ze gesolliciteerd had.
Dus daarmee viel eigenlijk al wel een hele last van me af, had verwacht dat ze dus voorlopig wel hier zou blijven en wij dus niet in de schulden komen te zitten door dure huurkosten etc.
Maar toen ze maandag terug kwam van een weekendje weg met haar vriend, vertelde ze mij dat ze een appje van zijn vrouw hebben onderschept waaruit blijkt dat ze vreemd gaat (waarschijnlijk al meer dan 4 jaar).
Ze denkt nu dus dat de scheiding nu snel rond zal zijn, en ze wil dan gelijk daar intrekken.
Wij moesten dus maar bedenken of wij in dit huis willen blijven en dit dan gaan huren, of dat we op zoek gaan naar een ander plekje.
Ook zullen wij dan de zorg van de beesten op ons moeten nemen.
Hoe kan ik hier nu over na gaan zitten denken, als ik niet eens weet of ik wel in deze relatie wil blijven??

Ook vertelde ze me dat stel ik besluit echt weg te gaan, dat ze haar zoon dan niet mee neemt en ook niet van plan is om voor hem hier te blijven.
Hier schrok ik heel erg van, waar moet hij dan heen? Moet hij dan op straat gaan leven?!

Daarbij hebben mijn vriend en ik gisteren een kleine ruzie gehad.
Hij is mijn twijfels zat en hij gaf mij gisteren tot zondag de tijd om en besluit te nemen.
Had ik dan nog geen besluit genomen of kwam ik dan met het antwoord dat ik het niet weet, dan zou hij een beslissing maken en zou ik dan mijn spullen kunnen pakken.
's avonds heeft hij hier wel sorry voor gezegd en zegt hij dat hij er even doorheen zat en hij het niet zo bedoelde.

Ik was eerst eigenlijk opgelucht dat hij dan de stap zou zetten omdat het mij zelf steeds niet lukt.
Maar het ziet er dus toch maar uit dat ik zelf de stap moet nemen.
Ik blijf maar bang zijn om hem pijn te doen en hem te kwetsen.
Bang dat hij straks op straat komt te staan, bang dat hij van huis weg loopt en gigantisch in de problemen zal komen..

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 10:48

Dat is dan heel jammer. Acties,of gebrek daar aan, hebben consequenties.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 11:03

Maar lieve ts,
Volgens mij willen jullie allebei niet meer..
dst word nu wel duidelijk toch? Laat het gaan, hij is niet jou verantwoordelijkheid. Ga lekker terug naar ie familie voor even. En zoek dan voor jezelf een plekje.
Hij durft de stap van verbreken niet te zetten en jij ook niet. Nu kan je allebei wel gaan hopen dat de ander het doet maar zo werkt het niet.
Gewoon even slikken beide voeten op de grond zetten en zeggen dat het klaar is.
Jij word hier niet blij van, en hij blijkbaar ook niet. Beide gaan zitten wachten heeft geen zin. Gewoon hier stoppen zand erover en evengoede vrienden.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 11:13

lieve ts.

het is overduidelijk dat je je keuze al hebt gemaakt, maar het niet durft te vertellen.
je bent opgelucht omdat je schoonmoeder die baan niet krijgt en vervolgens weer stress omdat ze toch weggaat.

zij kiest wel voor zichzelf, dat moet jij ook doen.

je kan het beter nu uitmaken en niet alle problemen op je nemen.
mocht hij toch de ware zijn, kunnen jullie het later altijd nog proberen.

als jij nu samen met hem dat huis huurt en de verzorging van die beesten op je neemt, kun je er nooit meer weg.

Hij weet inmiddels dat je twijfelt, dus de klap zal al veel minder hard zijn. echt waar hij is volwassen en moet voor zichzelf gaan zorgen.

heel veel succes TS, je kan het!!!
je bent geen loser, je bent geen rotzak, jij bent jezelf. en dat geeft niet!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 11:17

Denk aub om jezelf.. Ik heb het idee dat je alleen bij hem blijft omdat hij anders alleen op straat staat..
Maar weet je.. Je kan niet je hele leven daar aan aanpassen, terwijl je eigenlijk weet dat je dat niet wil.
Bouw zelf wat op, wordt gelukkig

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 11:22

En hij komt echt wel op zijn pootjes terecht hoor. Want als puntje bij het plaatje komt dan kunnen ze prima voor zichzelf zorgen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 11:24

De vriend van je schoonmoeder heeft een app onderschept waaruit blijkt dat zijn vrouw vreemd gaat? Begrijp ik dat goed? (Sorry dat stukje leid me even af)

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 11:26

sorry hoor Ts.. maar lees je verhalen nou eens terug. en DOE iets.

Dit is niet goed voor je. jij kunt zoveel beter voor jezelf gaan!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 11:29

Ayasha, zo las ik het ook :+
Uhhh bijzonder...

Maar meid, er blijven altijd redenen om niet bij hem weg te gaan. Kies voor je eigen geluk en ga voordat zijn moeder vertrokken is.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 11:31

Ts, je doet niet alleen jezelf maar ook je vriend een groot plezier op de lange termijn door bij hem weg te gaan. Als hij ineens op eigen benen komt te staan dan moet je eens opletten hoe snel hij een baan vind en voor zichzelf gaat zorgen. Zolang jij hem de hand boven het hoofd houdt wordt jij leeggezogen en gaat je vriend geen actie ondernemen.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 11:35

Ayasha schreef:
De vriend van je schoonmoeder heeft een app onderschept waaruit blijkt dat zijn vrouw vreemd gaat? Begrijp ik dat goed? (Sorry dat stukje leid me even af)

haha.. ja mij ook nogal..

gaat hij nou al die tijd vreemd met je schoonmoeder? of waren ze al uit elkaar en moet het alleen nog even afgehandeld worden (en dan zou zij toch ook een vriend mogen) haha..

maar beetje of topic