Maar eigenlijk ben ik het wel met RoyceMack eens. (en ja, ik heb het hele topic gelezen). Two wrongs don't make a right. Deze relatie is gewoon niet gezond. Van beide kanten niet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

GreaseMonkey schreef:Des te meer reden om geen fouten te begaan, dan kan het ook niet tegen je gebruikt worden. (en inderdaad, de vriend van TS is geen zielig slachtoffer, maar niemand verdient het om bedonderd te worden. Op wat voor manier dan ook.)
Ayasha schreef:GreaseMonkey schreef:Des te meer reden om geen fouten te begaan, dan kan het ook niet tegen je gebruikt worden. (en inderdaad, de vriend van TS is geen zielig slachtoffer, maar niemand verdient het om bedonderd te worden. Op wat voor manier dan ook.)
TS heeft hem niet bedonderd. Ze heeft GECHAT met een ex. Niks meer.
Meneer heeft niks anders gedaan dan gelogen, al haar geld op gemaakt... En nu is TS de kwaaie hond?
Come on.
Ayasha schreef:GreaseMonkey schreef:Des te meer reden om geen fouten te begaan, dan kan het ook niet tegen je gebruikt worden. (en inderdaad, de vriend van TS is geen zielig slachtoffer, maar niemand verdient het om bedonderd te worden. Op wat voor manier dan ook.)
TS heeft hem niet bedonderd. Ze heeft GECHAT met een ex. Niks meer.
Meneer heeft niks anders gedaan dan gelogen, al haar geld op gemaakt... En nu is TS de kwaaie hond?
Come on.
Sunrise_ schreef:Ik vind de vriend van TO ontzettend fout op allerlei gebieden en ik was al veel eerder klaar met hem geweest. Maar met een ex berichten over en weer sturen met "als het nu uit zou zijn zou ik weer naar jou terug willen" vind ik ook niet oké. En zeker meer dan gewoon chatten met een ex. Volgens mij kunnen TO en vriend er beter gewoon een punt achter zetten. En kan TO beter eerst leren voor zichzelf te zorgen dat zich weer van een man afhankelijk te maken.

Ayasha schreef:Sunrise_ schreef:Ik vind de vriend van TO ontzettend fout op allerlei gebieden en ik was al veel eerder klaar met hem geweest. Maar met een ex berichten over en weer sturen met "als het nu uit zou zijn zou ik weer naar jou terug willen" vind ik ook niet oké. En zeker meer dan gewoon chatten met een ex. Volgens mij kunnen TO en vriend er beter gewoon een punt achter zetten. En kan TO beter eerst leren voor zichzelf te zorgen dat zich weer van een man afhankelijk te maken.
Ja kijk als je steelt en liegt dan kan je toch wel zien aankomen dat je vriendin zo gaat denken?
Denk niet dat TS hier degene is die afhankelijk is. Ze is veel te goed, dat wel, maar niet afhankelijk. Denk dat jochie dat hier voor vriend moet door gaan in een dieper gat zal vallen dan TS als het klaar is.
Ayasha schreef:De vriend van je schoonmoeder heeft een app onderschept waaruit blijkt dat zijn vrouw vreemd gaat? Begrijp ik dat goed? (Sorry dat stukje leid me even af)