Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Travel_me schreef:Ik ga ook proberen mee te doen. 30 euro per week gaat mij niet lukken (woon in Zwitserland sinds deze week en daar kosten 3 kipfilets al 8 euro XD). Ben vandaag begonnen en op de fiets gegaan naar de Hofer (8 km verderop).
Heeft iemand tips voor gerechten met aardappelen die lekker zijn uit de vriezer? Ik eet ook vaak pasta /rijst en krijg zo'n zak aardappelen niet op.
*klopt af*
Maar daar zat bijv een zak kattenvoer in van 70 euro, daar doe ik bijna 2 maanden mee. Ik heb een grote excel sheet gemaakt waarin ik alles bij ga houden en heb er ook een vakje in gemaakt voor gemiddeldes per week, genomen van de afgelopen maand en all-time
Dus daar verwacht ik het wel terug in te zien.
Poes is dan minder duur, die krijgt hoogwaardig voer en eet überhaupt minder dan de paarden
Berdien schreef:Katten- en paardenuitgaven tel ik niet mee in de challenge. Alleen al het stalgeld. En dan nog een keer voer, alle supplementen en poeders.. Wat de paarden per maand kosten kan ik heel, heel lang van etenPoes is dan minder duur, die krijgt hoogwaardig voer en eet überhaupt minder dan de paarden
Het gaat me dan ook meer om het inzicht
Elmira schreef:Netjes Lau!
Ik ga morgen beginnen. Iemand nog tips qua goedkope vegamaaltijden/vleesvervangers? (Ga uiteraard ook even de folders doorspitten)

Tango1979 schreef:Elmira schreef:Netjes Lau!
Ik ga morgen beginnen. Iemand nog tips qua goedkope vegamaaltijden/vleesvervangers? (Ga uiteraard ook even de folders doorspitten)
Hou je van kaas? Ik heb laatst een andijvie stamppot/ovenschotel gemaakt met bovenop plakjes brie. Kost amper wat en is ook goed in te vriezen en op te warmen
Elmira schreef:Netjes Lau!
Tot genoegen van mijn tafelgenoten meestal, hihi
En helemaal niet moeilijk ook.
)